GuidZP400 |
0cea2a98-7333-4ac1-998d-b7cdb4afafed
|
Biuletyn |
535664-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny
|
Regon |
1608435500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Józefa Sierakowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03709
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
226 187 979
|
Zamawiajacy email |
zampub@spkso.waw.pl
|
Adres strony url |
www.spkso.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny - 03-709 Warszawa, ul. Józefa Sierakowskiego 13 /www.spkso.waw.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spkso.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny - 03-709 Warszawa, ul. Józefa Sierakowskiego 13
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
|
Numer referencyjny |
ZP/09/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
11
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH do Działu
Farmacji Szpitalnej mieszczącego się w Samodzielnym Publicznym Klinicznym Szpitalu
Okulistycznym w Warszawie, ul. Józefa Sierakowskiego 13.
Szczegółową charakterystykę produktów będących przedmiotem zamówienia oraz wymagane
ilości określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety określone w
formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Łączna ilość – 11
pakietów:
• pakiet 1 – kompresy gazowe jałowe
• pakiet 2 – materiały opatrunkowe różne
• pakiet 3 – przylepce hipoalergiczne perforowane
• pakiet 4 – jałowe opatrunki oczne
• pakiet 5 – opatrunki do mocowania kaniul
• pakiet 6 – mikrogąbki do osuszania pola operacyjnego
• pakiet 7 – wchłanialne gąbki żelatynowe
• pakiet 8 – przylepce włókninowe hipoalergiczne
• pakiet 9 – kompresy z waty celulozowej wraz z dozownikami
• pakiet 10 – rękawy opatrunkowe na dłoń i przedramię
• pakiet 11 – przylepce włókninowe hipoalergiczne
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
99999999,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający na stawia szczególnych wymagań w odniesieniu do kompetencji lub uprawnień Wykonawców
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający na stawia szczególnych wymagań w odniesieniu do sytuacji
ekonomicznej lub finansowej Wykonawców.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający na stawia szczególnych wymagań dot. zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawców
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej zamiast wymienionego wyżej dokumentu składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy PZP (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
6. W odniesieniu do Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, brak podstaw do wykluczenia powinien zostać wykazany przez każdego z Wykonawców.
7. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy PZP, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Ww. przepisu nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu, art. 24 ust. 9 i 10 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty potwierdzające, że wszystkie zaoferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, tj. Deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE .
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z wykonawców, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Uwaga! Zamawiający nie będzie honorował oświadczenia, o którym mowa wyżej, dołączonego do oferty, chyba, że zostanie ono uzupełnione o informację, że Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej.
2. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 16 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
3. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Zmiany w Umowie mogą być dokonane jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, a w szczególności:
1) w razie zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze Stron, niezależnego od jej woli;
2) w zakresie dotyczącym terminu dostawy wyłącznie w następujących przypadkach:
a) wystąpienia siły wyższej, w tym zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
b) wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego,
w szczególności wstrzymania dostawy,
c) ograniczenia dostępności surowców służących do wykonania przedmiotu umowy,
d) czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów będących przedmiotem Umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej,
mogą powodować odpowiednie przedłużenie terminu dostawy o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności;
3) w zakresie sposobu spełnienia świadczenia wyłącznie w następujących przypadkach:
a) wystąpienia okoliczności spowodowanych nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów niewymienionych w Umowie; Zamawiający w tym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej Umowie,
b) nie wykupienia pełnej ilości Przedmiotu dostawy; w tym przypadku Umowa może zostać przedłużona na czas niezbędny do realizacji przedmiotu Umowy, z uwzględnieniem faktu, iż okres przedłużenia Umowy nie może być dłuższy niż 12 miesięcy;
4) w odniesieniu do zakresu przedmiotu świadczenia wyłącznie w następujących przypadkach:
a) zmiany wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej określonej w Załączniku nr 1 do Umowy,
b) zmiany numeru katalogowego lub nazewnictwa produktu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej określonej w Załączniku nr 1 do Umowy,
c) zmiany ilości jednostek miary określonych dla poszczególnych produktów w Załączniku nr 1 do Umowy, z zastrzeżeniem, że nie może to powodować przekroczenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1;
d) zakontraktowania przez Narodowy Fundusz Zdrowia u Zamawiającego mniejszej w stosunku do oferowanej liczby świadczeń zdrowotnych lub po cenach niższych od ponoszonych przez Zamawiającego kosztów tych świadczeń, mających zasadniczy wpływ na sytuację majątkową strony;
5) w odniesieniu do wysokości wynagrodzenia wyłącznie w przypadkach:
a) określonym w pkt 4 lit. d) powyżej;
b) udzielania przez Wykonawcę upustów promocyjnych; w tym przypadku upusty będą obowiązywały również dla niniejszej Umowy.
c) urzędowej zmiany stawek VAT; w takim przypadku zmiana ceny nastąpi z zachowaniem ceny netto, która pozostaje bez zmian;
d) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, poprzez zmianę wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Umowie;
e) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, poprzez zmianę wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Umowie.
3. Zmiana postanowień Umowy, o której mowa w ust. 2 pkt 5) lit. c) – e) obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów prawa wprowadzających te zmiany, jednak w przypadku:
a) zmian przepisów, o których mowa w pkt 5) lit. c), zmiana wynagrodzenia
(uwzględnienie nowej stawki podatku VAT i związana z tym zmiana cen
jednostkowych brutto) nastąpi automatycznie w dacie określonej przez przepisy
wprowadzające zmianę stawki podatku VAT bez konieczności podpisywania
odrębnego aneksu;
b) zmian przepisów, o których mowa w ust.2 pkt 5) lit. d) i e), zmiana wynagrodzenia
nastąpi nie wcześniej niż od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu,
w którym Zamawiający zaakceptował wniosek Wykonawcy o zmianę
wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 7, z uwzględnieniem postanowień ust. 8-11.
4. W przypadku zmiany przepisów, o której mowa w ust. 2 pkt 5) lit. c), do cen jednostkowych
netto określonych w ofercie Wykonawcy oraz w § 4 ust. 1, zostanie doliczona wartość
podatku VAT wynikająca z nowych przepisów.
5. W przypadku zmiany przepisów, o której mowa w ust.2 pkt 5) lit. d), ceny jednostkowe
netto określone w ofercie Wykonawcy oraz w § 4 ust. 1, zostaną zmienione o kwotę
odpowiadającą wartości udokumentowanej przez Wykonawcę zmiany całkowitego kosztu
Wykonawcy wynikającej ze zmiany wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących
zamówienie do wysokości minimalnego wynagrodzenia określonego w nowych przepisach,
z uwzględnieniem zmiany wszystkich obciążeń publicznoprawnych związanych ze zmianą
minimalnego wynagrodzenia, proporcjonalnie do zaangażowania tych osób w wykonanie
zamówienia i wpływu ich pierwotnego wynagrodzenia na ceny określone w ofercie
Wykonawcy;
6. W przypadku zmiany przepisów, o której mowa w ust. 2 pkt 5) lit. e), ceny jednostkowe netto
określone w ofercie Wykonawcy oraz w § 4 ust. 1, zostaną zmienione o kwotę
odpowiadającą wartości udokumentowanej przez Wykonawcę zmiany całkowitego kosztu
Wykonawcy wynikającej ze zmiany wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących
zamówienie w związku ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne określonych w nowych przepisach przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto
ich wynagrodzenia, proporcjonalnie do zaangażowania tych osób w wykonanie zamówienia
i wpływu ich pierwotnego wynagrodzenia na ceny określone w ofercie Wykonawcy.
7. Wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów,
o których mowa w ust.2 pkt 5) lit. d) i e), wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę
wniosku o zmianę wynagrodzenia określonego w Umowie wraz z dokumentami
uzasadniającymi bezpośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu Umowy,
a w szczególności:
a) szczegółowego kosztorysu uzasadniającego wpływ wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na całkowite koszty Wykonawcy, łączną wartość netto oferty i ceny jednostkowe netto określone w ofercie Wykonawcy oraz uwzględniającego wszystkie pozostałe elementy mające wpływ na wysokość ceny oferty przed zmianą przepisów i po wprowadzeniu tej zmiany;
b) poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających:
- liczbę osób zaangażowanych bezpośrednio przy realizacji przedmiotu Umowy
wraz z informacją o rodzajach posiadanych przez nich umów oraz wysokości
wynagrodzenia,
- liczbę roboczogodzin przepracowanych przez osoby zaangażowane przy
realizacji przedmiotu Umowy,
- procentowe zaangażowanie czasu pracy określonego w umowie zawartej
pomiędzy daną osobą a Wykonawcą na potrzeby realizacji przedmiotu Umowy.
8. Wykonawca odpowiada za złożenie dokumentów, o których mowa w ust. 7, w terminie
umożliwiającym Zamawiającemu sprawdzenie poprawności przedłożonych dokumentów
oraz zasadności dokonanych wyliczeń, zgłoszenie ewentualnych zastrzeżeń przez
Zamawiającego i ustosunkowanie się do nich przez Wykonawcę, z uwzględnieniem
postanowień ust. 3 lit. b), wykorzystując w tym celu w szczególności okres między publikacją
aktu prawnego wprowadzającego zmiany przepisów, o których mowa w ust. 2 pkt 5 lit. d) i
e), a jego wejściem w życie.
9. Zamawiający w terminie 14 dni licząc od dnia każdorazowego otrzymania dokumentów, o
których mowa w ust. 7, informuje Wykonawcę o zaakceptowaniu wniosku o zmianę
wynagrodzenia albo zgłasza zastrzeżenia lub uwagi do przedłożonych dokumentów, w formie
pisemnej lub drogą elektroniczną;
10. Zamawiający zaakceptuje wniosek o zmianę wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 7,
wyłącznie w przypadku, jeżeli Wykonawca udowodni ponad wszelką wątpliwość, że
zaistniała zmiana przepisów, o których mowa w ust. 2 pkt 5) lit. d) i e), ma bezpośredni
wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy oraz określi stopień, w jakim wpłynie ona
na wysokość wynagrodzenia określonego w Umowie. Brak reakcji Zamawiającego w
terminie określonym w ust. 9 rozumiany będzie jako zaakceptowanie wniosku o zmianę
wynagrodzenia.
11. Wykonawca zobowiązany jest do ustosunkowania się do zastrzeżeń lub uwag
Zamawiającego w terminie uwzględniającym postanowienia ust 3 lit. b) i ust.8.
12. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 2, 3 lit. a), 4 i 5 lit. a) - c ) nie wymagają dla swej
ważności zawierania aneksu do Umowy, jednakże wymagają formy pisemnej.
|
IV 4 4 data |
2018-04-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|