Dostawa i montaż nagłośnienia sal konferencyjnych Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26.

Data publikacji 2018-03-23
Data zakończenia 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Powiat Garwoliński
Miejscowość Garwolin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części sprzętu dźwiękowego i wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535166-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323500001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nagłośnienia czterech sal konferencyjnych Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26.

Przedmiotowa dostawa sprzętu nagłośnieniowego obejmuje w m.in.:
1. Projektory multimedialne wraz z uchwytami,
2. Ekran projekcyjny,
3. System wideo rejestracji przeznaczony do sal wykładowych,
4. Bezprzewodowy system prezentacji obrazu i dźwięku,
5. Jednokanałowy wzmacniacz linii 100 V,
6. Cyfrowy mikser instalacyjny,
7. Głośniki sufitwe,
8. System mikrofonów bezprzewodowych,
9. Transmiter mocowany do paska,
10. Mikrofon nagłowny,
11. Okablowanie cyfrowe HDMI,
12. Kabel głośnikowy,
13. Monitory wieloformatowe,
14. Telefony konferencyjne,
15. System dyskusyjny z głosowaniem,
16. System sprzężenia monitorów technologią bezprzewodową,
17. Wózek jezdny monitora wielkoformatowego,
18. Szafki instalacyjne,
19. Stacja robocza do obsługi rejestracji głosowań,
20. System nagłośnienie zewnętrznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

1. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i nie może być obciążony prawami osób trzecich oraz należnościami na rzecz Skarbu Państwa
z tytułu ich sprowadzenia na polski obszar celny, gotowy do użytkowania, bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych
i technicznych, posiadający certyfikat jakości oraz jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego.
2. Montaż przedmiotu zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu
i obowiązującymi Normami.

3. Do przedmiotu zamówienia powinny być dołączone instrukcje obsługi sporządzone w języku
polskim.
4. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony, zamontowany/uruchomiany przedmiot zamówienia zgodnie z gwarancją określoną w formularzu ofertowym.


Ze względu na zakres przedmiotu zamówienia wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej.

Jeżeli w treści SIWZ dot. opisu przedmiotu zamówienia użyto zapisów wskazujących na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, to należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach, jakie zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Ofertą równoważną są produkty lub rozwiązania, które odpowiadają lub przewyższają pod względem jakości i funkcjonalności produkty lub rozwiązania wskazane przez Zamawiającego w SIWZ oraz ich nie obniżają. Na Wykonawcy składającym ofertę równoważną spoczywa obowiązek udowodnienia równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 32c466e5-832f-4789-b3a0-dda9408c9b57
Biuletyn 535166-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Garwoliński
Regon 711586685
Zamawiajacy adres ulica Mazowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Garwolin
Zamawiajacy kod pocztowy 08-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 68 43 010,
Zamawiajacy fax 25 68 43 010
Zamawiajacy email starostwo@garwolin-starostwo.pl,
Adres strony url www.garwolin-starostwo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.garwolin-starostwo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.garwolin-starostwo.pl, BIP
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10 c ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Garwolinie ul. Mazowiecka 26, 08-400 Garwolin, kancelaria.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż nagłośnienia sal konferencyjnych Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26.
Numer referencyjny RG 272.26.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nagłośnienia czterech sal konferencyjnych Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26. Przedmiotowa dostawa sprzętu nagłośnieniowego obejmuje w m.in.: 1. Projektory multimedialne wraz z uchwytami, 2. Ekran projekcyjny, 3. System wideo rejestracji przeznaczony do sal wykładowych, 4. Bezprzewodowy system prezentacji obrazu i dźwięku, 5. Jednokanałowy wzmacniacz linii 100 V, 6. Cyfrowy mikser instalacyjny, 7. Głośniki sufitwe, 8. System mikrofonów bezprzewodowych, 9. Transmiter mocowany do paska, 10. Mikrofon nagłowny, 11. Okablowanie cyfrowe HDMI, 12. Kabel głośnikowy, 13. Monitory wieloformatowe, 14. Telefony konferencyjne, 15. System dyskusyjny z głosowaniem, 16. System sprzężenia monitorów technologią bezprzewodową, 17. Wózek jezdny monitora wielkoformatowego, 18. Szafki instalacyjne, 19. Stacja robocza do obsługi rejestracji głosowań, 20. System nagłośnienie zewnętrznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 1. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i nie może być obciążony prawami osób trzecich oraz należnościami na rzecz Skarbu Państwa z tytułu ich sprowadzenia na polski obszar celny, gotowy do użytkowania, bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych, posiadający certyfikat jakości oraz jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego. 2. Montaż przedmiotu zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu i obowiązującymi Normami. 3. Do przedmiotu zamówienia powinny być dołączone instrukcje obsługi sporządzone w języku polskim. 4. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony, zamontowany/uruchomiany przedmiot zamówienia zgodnie z gwarancją określoną w formularzu ofertowym. Ze względu na zakres przedmiotu zamówienia wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej. Jeżeli w treści SIWZ dot. opisu przedmiotu zamówienia użyto zapisów wskazujących na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, to należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach, jakie zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Ofertą równoważną są produkty lub rozwiązania, które odpowiadają lub przewyższają pod względem jakości i funkcjonalności produkty lub rozwiązania wskazane przez Zamawiającego w SIWZ oraz ich nie obniżają. Na Wykonawcy składającym ofertę równoważną spoczywa obowiązek udowodnienia równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 32350000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto (słownie: sto tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wskaże co najmniej 2 dostawy należycie wykonane w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie) przed wszczęciem niniejszego postępowania (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych). Wskazane dostawy mają w swoim charakterze i złożoności odpowiadać obecnemu zamówieniu tj. polegające na dostawie i montażu systemu nagłośnienia o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł. brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) (każda dostawa).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenie Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4)Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązana z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 5)Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1), 2), 3) SIWZ składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społecznie lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wykonawca wskaże co najmniej 2 dostawy należycie wykonane w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie) przed wszczęciem niniejszego postępowania (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych). Wskazane dostawy mają w swoim charakterze i złożoności odpowiadać obecnemu zamówieniu tj. polegające na dostawie i montażu systemu nagłośnienia o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł. brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) (każda dostawa). 2) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto (słownie: sto tysięcy złotych)
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz asortymentowo – cenowy -załącznik nr 8 do SIWZ. 3 .Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp – określonych w Rozdziale 3 ust. 1 pkt 2 SIWZ – polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający musi dysponować pełną informacją o tym, że potencjał podmiotu trzeciego powinien podlegać wstępnej ocenie, dlatego konieczne jest złożenie przez wykonawcę wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego. 4. Zamawiający żąda od wykonawcy, (którego oferta będzie najwyżej oceniona), który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w Rozdziale IV ust. 3 pkt 1,3,4 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia będzie uwzględniała wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji przetargowej oraz w złożonej przez Wykonawcę ofercie. 2. Zamawiający określa możliwości dokonania ewentualnej zmiany umowy z wykonawcą (zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych) w przypadkach: 1) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z umowy; 2) działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; 3) innych okoliczności niepowstałych z winy Wykonawcy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy/lub części wykonywanego przez niego zakresu dostawy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy.
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas reakcji serwisu
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Gwarancja na dostarczony zamontowany sprzęt
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)