| GuidZP400 |
e52e2007-a0fa-44ec-a6a6-fd20d15c5fbb
|
| Biuletyn |
534299-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
|
| Regon |
000002223
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Świętokrzyska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11/21
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-919
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48221852820
|
| Zamawiajacy fax |
+48221851211
|
| Zamawiajacy email |
dkrzprzetargi@nbp.pl
|
| Adres strony url |
https://www.zamowienia.nbp.pl
|
| Adres strony internetowej |
https://www.zamowienia.nbp.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
https://www.zamowienia.nbp.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.zamowienia.nbp.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.zamowienia.nbp.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowy Bank Polski, 00-919 Warszawa, ul. Świetokrzyska 11/21 - Kancelaria NBP
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Odnowienie usługi wsparcia technicznego i maintenance dla posiadanych licencji CyberArk.
|
| Numer referencyjny |
SEZ/DKRZ-WPI-MP-241-0125/DIT/17
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego Usług Wsparcia Technicznego, Usług Konsultacyjnych, Usług Maintenance dla funkcjonującego u Zamawiającego systemu zarządzania tożsamością uprzywilejowaną CyberArk.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
36
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 zamówienia (umowy), których przedmiot obejmował lub obejmuje wykonywanie usługi wsparcia technicznego dla systemu zarządzania tożsamością uprzywilejowaną CyberArk przez okres co najmniej 12 miesięcy.
2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług wsparcia technicznego dla systemu zarzadzania tożsamością uprzywilejowaną CyberArk, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem, niezbędnymi do wykonania zamówienia, z których każda:
a) posiada doświadczenie w wykonaniu 1 (jednego) zamówienia (umowy) obejmującego uczestnictwo w wykonywaniu usług wsparcia technicznego dla systemu zarzadzania tożsamością uprzywilejowaną CyberArk;
b) posiada kwalifikacje zawodowe w zakresie znajomości systemu zarzadzania tożsamością uprzywilejowaną CyberArk potwierdzone certyfikatem wydanym przez producenta oprogramowania CyberArk lub zaświadczeniem ukończenia szkolenia z zakresu znajomości systemu opartego na ww. oprogramowaniu, wydanym przez autoryzowane centrum szkoleniowe producenta tego oprogramowania.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykład Wzoru Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy i 00/100).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakres i charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian opisane zostały we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski.
|
| IV 4 5 okres |
30
|