Dostawa i montaż mebli dla Regionalnego Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie

Data publikacji 2018-03-26
Data zakończenia 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie
Miejscowość Borzęcin
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536465-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli na potrzeby Regionalnego Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie, 32-825 Borzęcin 591.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
1) 39130000-2 - Meble biurowe,
2) 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie,
3) 39112000-0 - Krzesła,
4) 39121100-7 - Biurka,
5) 39113100-8 - Fotele,
6) 39121000-6 - Biurka i stoły,
3. Podane parametry techniczno-użytkowe podane w załącznikach do niniejszej specyfikacji są wymagane. Nieposiadanie jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty
4. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
1) Wymagany okres gwarancyjny nie może być krótszy niż 36 miesiący, liczony od odbioru końcowego przedmiotu zamówienia,
2) Wymagane przeglądy w okresie gwarancyjnym Wykonawca wykona bezpłatnie,
3) Wykonawca zobowiązany jest do zareagowania na zgłoszenie usterek w ciągu 48 godzin oraz ich usunięcie w terminie do 5 dni roboczych, od momentu zgłoszenia.
5. Projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
6. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez Wykonawcę firm podwykonawców.
3) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 729641fa-ecf4-4cf9-835f-fc62196fef06
Biuletyn 536465-N-2018
Zamawiajacy nazwa Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie
Regon 365348192
Zamawiajacy adres ulica Borzęcin
Zamawiajacy adres numer domu 591
Zamawiajacy miejscowosc Borzęcin
Zamawiajacy kod pocztowy 32-825
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0146740550
Zamawiajacy email rcrips@borzecin.pl
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/rcripsborzecin
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/rcripsborzecin
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/rcripsborzecin
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie, 32-825 Borzęcin 591
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli dla Regionalnego Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie
Numer referencyjny RCRiPR.DAG.271.ZP1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli na potrzeby Regionalnego Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie, 32-825 Borzęcin 591. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 1) 39130000-2 - Meble biurowe, 2) 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie, 3) 39112000-0 - Krzesła, 4) 39121100-7 - Biurka, 5) 39113100-8 - Fotele, 6) 39121000-6 - Biurka i stoły, 3. Podane parametry techniczno-użytkowe podane w załącznikach do niniejszej specyfikacji są wymagane. Nieposiadanie jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty 4. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny 1) Wymagany okres gwarancyjny nie może być krótszy niż 36 miesiący, liczony od odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, 2) Wymagane przeglądy w okresie gwarancyjnym Wykonawca wykona bezpłatnie, 3) Wykonawca zobowiązany jest do zareagowania na zgłoszenie usterek w ciągu 48 godzin oraz ich usunięcie w terminie do 5 dni roboczych, od momentu zgłoszenia. 5. Projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 6. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie nie mniej niż 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za odpowiedni rodzaj dostawy Zamawiający uznaje dostawy urządzeń i produktów medycznych. Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje minimum 50 000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał nr 6 do SIWZ)
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał nr 5 do SIWZ)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał nr 2 do SIWZ) 2. Wypełniona kalkulację szczegółową przedmiotu zamówienia (zał nr 3 do SIWZ) 3. Wypełnione oferowane parametry przedmiotu zamówienia (zał nr 4 do SIWZ) 4. Pełnomocnictwa - jeżeli oferta jest podpisana przez osobę upoważnioną i wskazaną w KRS lub CEIDG.
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Aspekty społeczne
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)