| GuidZP400 |
fa297051-733f-4d05-88a1-fe1ca4b3f2d0
|
| Biuletyn |
535754-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Białostockie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie
|
| Regon |
5065737900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ogrodowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
15027
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
857 435 913
|
| Zamawiajacy fax |
857 435 913
|
| Zamawiajacy email |
bco@onkologia.bialystok.pl
|
| Adres strony url |
www.onkologia.bialystok.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Program rehabilitacji osób z chorobą onkologiczną ułatwiający powrót do pracy.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.onkologia.bialystok.pl
|
| Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
Białostockie Centrum Onkologii im. M. Skłodowskiej-Curie w Białymstoku, Dział Zamówień Publicznych (nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania).
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zapieczętowanym lub w inny trwały sposób zabezpieczonym opakowaniu (np. w kopercie), zaadresowanym do Zamawiającego.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Białostockiego Centrum Onkologii, ul. Ogrodowa 12, 15-027 Białystok, Budynek E (II piętro).
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi utworzenia i utrzymania strony internetowej projektu oraz wykonania aplikacji mobilnej.
|
| Numer referencyjny |
DZP-PN/6/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie realizacji projektu pn. „Program rehabilitacji osób z chorobą onkologiczną ułatwiający powrót do pracy” (zwanego dalej Programem) w dwóch zadaniach stanowiących części zamówienia tj.:
a) Zadanie 1 - utworzenie i utrzymanie strony internetowej przez cały czas trwania Programu (przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 1 szczegółowo określono w Załączniku nr 2.1 do SIWZ);
b) Zadanie 2 - wykonanie aplikacji na urządzenia mobilne dla Programu (przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 2 szczegółowo określono w Załącznik nr 2.2 do SIWZ).
|
| Cpv glowny przedmiot |
72413000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Dotyczy Zadania 1 i 2: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Dotyczy Zadania 1 i 2: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Dotyczy Zadania 1: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi w zakresie utworzenia i utrzymania systemu informatycznego obsługiwanego przez przeglądarki internetowe przy realizacji projektów związanych z wdrażaniem elektronicznej dokumentacji medycznej w podmiotach leczniczych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (brutto) każda.
Użyty termin „podmioty lecznicze” - w rozumieniu ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. z 2018 r. poz. 160 t.j. ze zm.).
Użyty termin „elektroniczna dokumentacja medyczna” - w rozumieniu ustawy z dnia 28.04.2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia (Dz.U. z 2017 r. poz. 1845 t.j. ze zm.).
b) Dotyczy Zadania 2: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Pzp.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Dotyczy Zadania 1: Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, obejmujących utworzenie i utrzymanie systemu informatycznego obsługiwanego przez przeglądarki internetowe przy realizacji projektów związanych z wdrażaniem elektronicznej dokumentacji medycznej w podmiotach leczniczych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) Oświadczenia Wykonawcy zawarte w Załączniku nr 5 do SIWZ;
b) Dokumenty dotyczące innych podmiotów, na zasoby których powołuje się Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium:
a) Kwota wadium Zadanie 1: 5.000,00 zł;
b) Kwota wadium Zadanie 2: 70,00 zł.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2018-04-04T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|