| GuidZP400 |
612bbc19-e39b-432a-9e1a-63708edf743c
|
| Biuletyn |
535790-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Warszawski
|
| Regon |
125800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowskie Przedmieście
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00927
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 55 43 625, 22 55 43 626
|
| Zamawiajacy fax |
22 55 43 605
|
| Zamawiajacy email |
zp.cent@uw.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.uw.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
EXODIAGNOS
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.uw.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uw.edu.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż i dostarczenie sprzętu chłodniczego dla Centrum Nowych Technologii UW – postępowanie 2
|
| Numer referencyjny |
CeNT-361-9/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie sprzętu chłodniczego dla Centrum Nowych Technologii UW:
Część I: zamrażarka skrzyniowa 1 sztuka
Część II: chłodziarka I – 1 sztuka
Część III: chłodziarka II – 3 sztuki
Część IV: chłodziarka laboratoryjna beziskrowa – 1 sztuka
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ, dostępny na stronie internetowej Zamawiającego http://dzp.uw.edu.pl
|
| Cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Informacje na temat katalogow |
1. Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia wynosi :
dla części I - II do 14 dni od daty zawarcia umowy,
dla części IV - do 28 dni od daty zawarcia umowy.
2. Oferty proponujące dłuższy termin zostaną odrzucone.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
1)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3)odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o którym mowa w ust. 1 pkt 1-3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o których mowa w ust. 2 pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu.
4.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 3 stosuje się.
5.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
6.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty określone
w ust.1 obowiązują oddzielnie każdego z Wykonawców.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy
(o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych).
Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną i musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
4. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane
z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub
w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:
1) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, nr rachunku bankowego),
2) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy.
3) zmiany parametrów materiałów zaproponowanych w ofercie na elementy równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane elementy zostały wycofane z produkcji. Parametry nowych materiałów wymagają uzgodnienia i akceptacji Kupującego.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-06T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
zamrażarka skrzyniowa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie 1 sztuki zamrażarki skrzyniowej dla Centrum Nowych Technologii UW: 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ, dostępny na stronie internetowej Zamawiającego http://dzp.uw.edu.pl
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
chłodziarka I
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie 1 sztuki chłodziarki - typ I dla Centrum Nowych Technologii UW
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ,
dostępny na stronie internetowej Zamawiającego http://dzp.uw.edu.pl
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
chłodziarka II
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie 3 sztuki chłodziarek - typ II dla Centrum Nowych Technologii UW
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ,
dostępny na stronie internetowej Zamawiającego http://dzp.uw.edu.pl
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
chłodziarka laboratoryjna beziskrowa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
28
|
| Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie 1 sztuki chłodziarki laboratoryjnej beziskrowej dla Centrum Nowych Technologii UW
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ,
dostępny na stronie internetowej Zamawiającego http://dzp.uw.edu.pl
|
| | |