Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

Data publikacji 2018-03-26
Data zakończenia 2018-04-06 00:00:00
Instytucja Powiat Wąbrzeski
Miejscowość Wąbrzeźno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536310-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Dokładne opisy przedmiotu zamówienia zostały określone z załączniku 2a i 2b do formularza oferty.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj art. biurowych, materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilości dostawy, zostały zawarte w załączniku nr 2 a i 2 b do formularza oferty
2) Materiały eksploatacyjne: tusze i tonery muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
3) Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych: tuszy i tonerów, posiadających pojemności startowe.
4) Zamawiający zobowiązuje się do dokonania bieżącego odbioru ilościowego i asortymentowego w dniu dostawy. Wykonawca dostarczy zamawiane materiały eksploatacyjne, swoim transportem.
5) Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w załączniku nr 2a. Zamawiający dopuszcza również złożenie ofert równoważnych zgodnie opisem w załączniku nr 2b do formularza oferty. Proponowane tonery czy tuszę nie mogą naruszać warunków gwarancyjnych czy serwisowych urządzeń. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumentację techniczną potwierdzającą równoważność oferowanych materiałów oraz oświadczenie iż proponowane materiały nie naruszą warunków gwarancji danych urządzeń. Udowodnienie równoważności będzie leżało po stronie Wykonawcy.
6) Za artykuły równoważne należy uznawać artykuły fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak materiałów oryginalnych. W przypadku występowania na rynku różnej wielkości oryginalnych pojemników do danego urządzenia, a zamawiający nie określił minimalnej ilości stron wydruku należy złożyć ofertę na pojemnik na mniejszą liczbę wydruków jednak nie może być to pojemnik startowy.
Materiały równoważne muszą być fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane albo prefabrykowane oraz muszą pochodzić z bieżącej produkcji.
7) W przypadku uszkodzenia urządzenia (drukarki), którego przyczyną będzie użycie
dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu,
Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia (drukarki) lub naprawy
w autoryzowanym serwisie producenta a w przypadku takiej konieczności – zwrotu kosztów
zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy.
8) Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność
dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego
(pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli
produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na
żądanie zamawiającego winien oferowany toner (w asortymencie którego żądanie dotyczy)
wymienić na spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny.
9) Dostarczone przez Wykonawcę tonery i materiały eksploatacyjne będą wyprodukowane nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego i będą posiadały znak firmowy
producenta oraz termin ważności min. 12 miesięcy od daty dostawy, a także nienaruszone
cechy pierwotnego opakowania.
Strony przewiduj możliwość zmniejszenia ilości zamówienia do 30% wartości netto w stosunku do ilości oraz asortymentu artykułów uszczegółowionym w formularzu ofertowym.
Strony przewiduj również możliwość rezygnacji z poszczególnych asortymentów w przypadku np. uszkodzenia drukarki.
Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
W przypadku reklamacji Wykonawca ma obowiązek jej uznania i dostarczyć nowy towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.
3.Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom
Zamówienie realizowane będzie w terminie od dnia podpisania umowy do 30.04.2020r. Jednakże zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy artykułów na adresy podane poniżej. Adresy sukcesywnych dostaw:
a) Starostwo Powiatowe w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno,
b) Dom Pomocy Społecznej, ul. Pod Młynik 4A, 87-200 Wąbrzeźno ,
c) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno ,
d) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Wolności 35, 87-200 Wąbrzeźno,
e) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno ,
f) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Dębowej Łące, 87-207 Dębowa Łąka ,
g) Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, ul. Staszica 2, 87-200 Wąbrzeźno,
h) Zarząd Dróg Powiatowych, ul. 1-go Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno,
i) Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Wolności 35, 87-200 Wąbrzeźno,
j) Zespół Szkół Zawodowych, ul. Żeromskiego 6, 87-200 Wąbrzeźno,
k) Zespół Szkół we Wroniu, 87-200 Wąbrzeźno;
Informacje dodatkowe:
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takich przypadkach wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy i wówczas nie przysługują Wykonawcy kary umowne z tytułu wykonania części umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 40574848-8870-4386-98db-aab96f62a6df
Biuletyn 536310-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Wąbrzeski
Regon 871118773
Zamawiajacy adres ulica Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Wąbrzeźno
Zamawiajacy kod pocztowy 87-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48566882745
Zamawiajacy fax +48566882759
Zamawiajacy email ag@wabrzezno.pl
Adres strony url https://pow-wabrzeski.rbip.mojregion.info/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Część przedmiotu zamówienia opisana w załączniku 2 a i 2 b - dwie tabele 1b będzie zakupiona w ramach programu „Dziś nauka jutro praca II” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna edukacja, Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pow-wabrzeski.rbip.mojregion.info/typy-tresci/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno sekretariat pok. 130
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Numer referencyjny AG.272.4.2018.SM
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Dokładne opisy przedmiotu zamówienia zostały określone z załączniku 2a i 2b do formularza oferty. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj art. biurowych, materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilości dostawy, zostały zawarte w załączniku nr 2 a i 2 b do formularza oferty 2) Materiały eksploatacyjne: tusze i tonery muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 3) Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych: tuszy i tonerów, posiadających pojemności startowe. 4) Zamawiający zobowiązuje się do dokonania bieżącego odbioru ilościowego i asortymentowego w dniu dostawy. Wykonawca dostarczy zamawiane materiały eksploatacyjne, swoim transportem. 5) Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w załączniku nr 2a. Zamawiający dopuszcza również złożenie ofert równoważnych zgodnie opisem w załączniku nr 2b do formularza oferty. Proponowane tonery czy tuszę nie mogą naruszać warunków gwarancyjnych czy serwisowych urządzeń. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumentację techniczną potwierdzającą równoważność oferowanych materiałów oraz oświadczenie iż proponowane materiały nie naruszą warunków gwarancji danych urządzeń. Udowodnienie równoważności będzie leżało po stronie Wykonawcy. 6) Za artykuły równoważne należy uznawać artykuły fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak materiałów oryginalnych. W przypadku występowania na rynku różnej wielkości oryginalnych pojemników do danego urządzenia, a zamawiający nie określił minimalnej ilości stron wydruku należy złożyć ofertę na pojemnik na mniejszą liczbę wydruków jednak nie może być to pojemnik startowy. Materiały równoważne muszą być fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane albo prefabrykowane oraz muszą pochodzić z bieżącej produkcji. 7) W przypadku uszkodzenia urządzenia (drukarki), którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia (drukarki) lub naprawy w autoryzowanym serwisie producenta a w przypadku takiej konieczności – zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. 8) Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie zamawiającego winien oferowany toner (w asortymencie którego żądanie dotyczy) wymienić na spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny. 9) Dostarczone przez Wykonawcę tonery i materiały eksploatacyjne będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego i będą posiadały znak firmowy producenta oraz termin ważności min. 12 miesięcy od daty dostawy, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Strony przewiduj możliwość zmniejszenia ilości zamówienia do 30% wartości netto w stosunku do ilości oraz asortymentu artykułów uszczegółowionym w formularzu ofertowym. Strony przewiduj również możliwość rezygnacji z poszczególnych asortymentów w przypadku np. uszkodzenia drukarki. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. W przypadku reklamacji Wykonawca ma obowiązek jej uznania i dostarczyć nowy towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika. 3.Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom Zamówienie realizowane będzie w terminie od dnia podpisania umowy do 30.04.2020r. Jednakże zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy artykułów na adresy podane poniżej. Adresy sukcesywnych dostaw: a) Starostwo Powiatowe w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno, b) Dom Pomocy Społecznej, ul. Pod Młynik 4A, 87-200 Wąbrzeźno , c) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno , d) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Wolności 35, 87-200 Wąbrzeźno, e) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno , f) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Dębowej Łące, 87-207 Dębowa Łąka , g) Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, ul. Staszica 2, 87-200 Wąbrzeźno, h) Zarząd Dróg Powiatowych, ul. 1-go Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno, i) Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Wolności 35, 87-200 Wąbrzeźno, j) Zespół Szkół Zawodowych, ul. Żeromskiego 6, 87-200 Wąbrzeźno, k) Zespół Szkół we Wroniu, 87-200 Wąbrzeźno; Informacje dodatkowe: 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takich przypadkach wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy i wówczas nie przysługują Wykonawcy kary umowne z tytułu wykonania części umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. XIV.1: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (nie wcześniej).
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika – w formie załącznika nr 2 do oferty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – w formie załącznika nr 3 do oferty. Wypełniony załącznik do SIWZ 2a i 2b. , formularz ofertowy, inne oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Cena jednostkowa brutto będzie stała przez okres 12 miesięcy. Po upływie tego okresu dopuszcza się następujące zmiany cen jednostkowych brutto, w przypadku zmiany: a)zmiana nazwy i adresu Wykonawcy lub Zamawiającego, b)zmiana rachunku Wykonawcy, c) stawki podatku od towarów i usług, d) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; e) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2018-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)