| GuidZP400 |
570b8827-5011-47e8-b051-ee4239c26599
|
| Biuletyn |
537239-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
| Regon |
9136215200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców Wielkopolskich
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
85090
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
525 255 320
|
| Zamawiajacy fax |
525 255 319
|
| Zamawiajacy email |
przetarg@bg.policja.gov.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
1
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
KWP w Bydgoszczy Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa baterii akumulatorów do siłowni telekomunikacyjnych dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy
|
| Numer referencyjny |
SZPiFP-33-18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa baterii akumulatorów do siłowni telekomunikacyjnych dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy w ilości 320 sztuk.
2. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony asortyment będzie:
a) fabrycznie nowy, w pełni naładowany (min. 12,5V), gotowy do eksploatacji i spełniający dodatkowe parametry według właściwości ujętych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ),
b) opakowany w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i rozładunku;
c) wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem;
d) wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed terminem dostawy Zamawiającemu.
|
| Cpv glowny przedmiot |
31431000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
4
|
| Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy (zamawiający nie określa minimalnego poziomu
zdolności)
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy (zamawiający nie określa minimalnego poziomu
zdolności)
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy (zamawiający nie określa minimalnego poziomu
zdolności)
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy (Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu)
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w
postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o
której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w
art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć
dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Przewidziane zmiany zostały ściśle określone we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-06T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
13:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|