| GuidZP400 |
44f888f6-2331-48c6-8aa4-9baf48a6787e
|
| Biuletyn |
537205-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta Marki
|
| Regon |
52600900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
al. J. Piłsudskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
95
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Marki
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
05270
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 7811003 wew. 660
|
| Zamawiajacy fax |
7811378
|
| Zamawiajacy email |
agnieszka.moczulska@marki.pl
|
| Adres strony url |
www.bip.marki.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.marki.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.marki.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Marki, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95, 05-270 Marki
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych w podziale na części. Liczba części 2.
|
| Numer referencyjny |
WZP.271.21.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych (część 1 materiały promocyjne – gadżety i część 2 materiały promocyjne – VIP) wraz z opakowaniem.
Na materiałach promocyjnych oraz ich opakowaniach znajdować się będą następujące oznakowania :
a) herb Miasta Marki,
b) logo Marki włącz się,
c) Pan Cegiełka.
Załącznik nr 1 do SIWZ, zawiera wzory logotypów.
Szczegółowe informacje o logotypach znajdują się na stronie zamawiającego pod adres: http://www.marki.pl/www/tag-herb
|
| Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Realizacja zamówienia będzie dokonywana partiami, ale nie dłużej niż do 30 listopada 2018r.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę polegającą na wykonaniu i dostawie materiałów reklamowych zawierających nadruki wskazanych przez zamawiającego logotypów, której wartość wyniosła co najmniej:
• 40 000,00 złotych brutto każda – dla części 1;
• 80 000,00 złotych brutto każda – dla części 2;
aa) w przypadku gdy wykonawca składa ofertę na 2 części zamawiający uzna powyższy warunek określony w pkt a) za spełniony jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej dwie dostawy polegającą na wykonaniu i dostawie materiałów reklamowych których wartość wyniosła co najmniej 100 000 złotych brutto.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdziale VIII SIWZ dotyczy każdej części:
a) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie (wykaz wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ);
b) zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów, w przypadku, gdy wykonawca wykazuje zasoby innych podmiotów w celu spełnienia warunków. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ).
2. W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w przez zamawiającego:
a) opis i fotografie zaoferowanego asortymentu zawierających potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących minimalnych parametrów określonych w SIWZ wraz z podaniem producenta, parametrów o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia – rozdział VI SIWZ. UWAGA! Zamawiający wymaga aby załączone fotografie były wykonane w wersji kolorowej.
3. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbek następujących pozycji:
W części 1 – poz. 1, 3, 10, 24, 28, 39, 41, 46, 51, 65;
W części 2 – poz. 6, 7.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości:
Część 1 – 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiące złotych);
Część 2 – 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Przy formach pieniężnych wpłacanych przelewem za termin wniesienia wadium uznaje się termin wpływu na rachunek zamawiającego nr 13 8015 0004 0190 5915 2021 0008 z adnotacją „wadium – wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych w podziale na części. Część ……”.
4. Skuteczne wniesienie wadium wnoszonego w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Przy wyborze formy pieniężnej wadium kopia dowodu dokonania wpłaty wadium przelewem musi znajdować się w kopercie z ofertą.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia, o którym mowa w pkt. 2, do oferty musi być dołączony oryginał dokumentu ustanawiającego wadium na okres związania ofertą. Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, określa ustawa Pzp.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2018-04-06T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Materiały promocyjne – gadżety
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych (część 1 materiały promocyjne – gadżety wraz z opakowaniem.
Na materiałach promocyjnych oraz ich opakowaniach znajdować się będą następujące oznakowania :
a) herb Miasta Marki,
b) logo Marki włącz się,
c) Pan Cegiełka.
Załącznik nr 1 do SIWZ, zawiera wzory logotypów.
Szczegółowe informacje o logotypach znajdują się na stronie zamawiającego pod adres: http://www.marki.pl/www/tag-herb
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Materiały promocyjne – VIP
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych (część 2 materiały promocyjne – VIP) wraz z opakowaniem.
Na materiałach promocyjnych oraz ich opakowaniach znajdować się będą następujące oznakowania :
a) herb Miasta Marki,
b) logo Marki włącz się,
c) Pan Cegiełka.
Załącznik nr 1 do SIWZ, zawiera wzory logotypów.
Szczegółowe informacje o logotypach znajdują się na stronie zamawiającego pod adres: http://www.marki.pl/www/tag-herb
|
| | |