| GuidZP400 |
b5fe64e5-6d94-4819-b17a-3c8260a8cf85
|
| Biuletyn |
535602-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Warszawski
|
| Regon |
125800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowskie Przedmieście
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-927
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
225 520 360
|
| Zamawiajacy fax |
225 522 507
|
| Zamawiajacy email |
dzp@adm.uw.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.uw.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
1. Oferty pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej. 2. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 3. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie/opakowaniu.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych UW, ul. Karowa 20, pok. 213 (II piętro), Warszawa. Za pośrednictwem operatora pocztowego: Uniwersytet Warszawski, Dział Zamówień Publicznych, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa w zakresie wykonania redakcji, projektu graficznego i składu wydawnictwa „Gabinet Rycin Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie. Katalog zbiorów/The Print Room of the University of Warsaw Library. Catalogue of the Collection”
|
| Numer referencyjny |
DZP-361-18/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wykonania redakcji, projektu graficznego i składu wydawnictwa „Gabinet Rycin Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie. Katalog zbiorów/The Print Room of the University of Warsaw Library. Catalogue of the Collection”.
2. Przedmiotem umowy jest przygotowanie do druku 5 tomów publikacji w wersji polskiej i 5 tomów publikacji w wersji angielskiej.
Zamówienie nie obejmuje dokonania przekładu językowego. Teksty angielskie będą po korekcie językowej. Wykonawca naniesie jedynie korektę językową wersji angielskiej ze strony projektu graficznego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (zwany dalej OPZ) oraz wzór umowy (Rozdział III SIWZ).
4. SIWZ wraz z OPZ, wzorem umowy oraz materiały do przygotowania do próbki dostępne na stronie internetowej http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
|
| Cpv glowny przedmiot |
22120000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-01-31T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
1. Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – do dnia 31.01.2019 r.
2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie.
3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zleconego zamówienia każdego tomu w wersji polskiej w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów, jednak nie później niż do 31.01.2019 r.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi:
- redaktor prowadzący, historyk sztuki (1 osoba) posiadający doświadczenie w pracy redaktora prowadzącego przy co najmniej 3 (trzech) publikacjach prac naukowych w zakresie historii sztuki i nauk humanistycznych oraz co najmniej 1 (jednym) katalogu zbiorów,
- redaktor wydawniczy (co najmniej 2 osoby) posiadający doświadczenie w zakresie wykonania korekty ortograficznej, interpunkcyjnej, gramatycznej i stylistycznej przy co najmniej 3 (trzech) publikacjach prac naukowych w zakresie historii sztuki i nauk humanistycznych oraz co najmniej 1 (jednym) katalogu zbiorów,
- grafik (1 osoba) posiadający doświadczenie w zakresie opracowania graficznego przy co najmniej 3 (trzech) publikacjach prac naukowych w zakresie historii sztuki i nauk humanistycznych
oraz co najmniej 1 (jednym) katalogu zbiorów.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana liczba osób sumuje się.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1:
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w ust. 1 obowiązują oddzielnie każdego Wykonawcę.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
Dla redaktora prowadzącego, redaktorów wydawniczych i grafika należy w celu potwierdzenia posiadanego doświadczenia - podać tytuł i autora/autorów publikacji oraz zakres wykonywanych prac przy wymienionej publikacji.
Wykonawca wykaże osoby spełniające wymogi opisane w III.1.3 niniejszego Ogłoszenia.
2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje te usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
(wzór wg Formularza nr 3 „Zobowiązanie innych podmiotów” dostępne na stronie http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/)
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca złoży:
1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii,
2) dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału. Oryginały można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert do Działu Zamówień Publicznych , lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę.
3) próbkę, która posłuży Zamawiającemu do porównania i oceny ofert. W próbce należy przedstawić wstępny projekt graficzny, czyli layout: rozplanowanie tekstu z przypisami, tytułami i śródtytułami, i ilustracjami.
W próbce należy wykorzystać materiały (tekst i ilustracje) zawarte w załączniku do Opisu przedmiotu zamówienia.
Próbka (layout) powinna być przygotowana i podpisana przez osoby, które będą wykonywały zamówienie. Ww. osoby będą odpowiedzialne za świadczenie usług projektu, składu, oraz muszą spełniać poniżej opisane wymagania:
- redaktor prowadzący, historyk sztuki (1 osoba) posiadający doświadczenie w pracy redaktora prowadzącego przy co najmniej 3 (trzech) publikacjach prac naukowych w zakresie historii sztuki i nauk humanistycznych oraz co najmniej 1 (jednym) katalogu zbiorów,
- redaktor wydawniczy (co najmniej 2 osoby) posiadający doświadczenie w zakresie wykonania korekty ortograficznej, interpunkcyjnej, gramatycznej i stylistycznej przy co najmniej 3 (trzech) publikacjach prac naukowych w zakresie historii sztuki i nauk humanistycznych oraz co najmniej 1 (jednym) katalogu zbiorów,
- grafik (1 osoba) posiadający doświadczenie w zakresie opracowania graficznego przy co najmniej 3 (trzech) publikacjach prac naukowych w zakresie historii sztuki i nauk humanistycznych
oraz co najmniej 1 (jednym) katalogu zbiorów.
Wraz z próbką należy załączyć oświadczenie przygotowane wg wzoru Formularza nr 4 „OŚWIADCZENIE dotyczące próbki”.
Ww. oświadczeniu należy podać imiona i nazwiska osób przygotowujących próbkę (layout).
Próbki oraz oświadczenia nie podlegają uzupełnieniu.
Próbkę należy złożyć razem z ofertą lub w oddzielnym opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, w tym przypadku zaleca się, aby próbki stanowiące załączniki do oferty zostały oznaczone nazwą Wykonawcy oraz nazwą i numerem postępowania.
W przypadku oferty wybranej jako najkorzystniejsza, próbki zostaną zatrzymane w celu sprawdzenia poprawności realizacji umowy w porównaniu ze złożonymi na wcześniejszym etapie postępowania próbkami.
4) Formularz nr 2 – INFORMACJA O PODWYKONAWCACH.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium, numer postępowania i numer części, których dotyczy wniesione wadium. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 5. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakres zmian wskazany jest we wzorze umowy stanowiącym Rozdział III SIWZ .
|
| IV 4 4 data |
2018-04-10T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615). 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Adres, na który należy przesyłać korespondencję: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, fax 22 55 22 507, e-mail: j.strzemieczna@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl Korespondencję drogą elektroniczną (skan pisma) należy przesyłać zawsze na oba w/w adresy e-mail. W tytule należy wpisać numer postępowania: DZP-361-18/2018. Zamawiający uprzejmie prosi o dodatkowe wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej na oba powyżej wymienione adres e-mailowe. Adres, pod którym można składać korespondencję osobiście: UNIWERSYTET WARSZAWSKI, ul. Karowa 20, pok. 213 (II piętro), Warszawa. 4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w ust. 3, przed upływem wymaganego terminu. 5. Oferty pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej. 6. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW Nr 81 z dnia 14 listopada 2017 r. w sprawie dni wolnych od pracy dla pracowników niebędących nauczycielami akademickimi w roku 2018 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00.
http://www.monitor.uw.edu.pl/Lists/Uchway/Attachments/4323/M.2017.297.Zarz.81.pdf .
7. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Justyna Strzemieczna – tel. 22 55-23-240 – Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego. 8. Kontakt telefoniczny wyłącznie w sprawach organizacyjnych. Z osobą wymienioną w ust. 7 można kontaktować się w dni robocze w godz. 9:00-15:00. Zgodnie z przepisami ustawy Zamawiający nie udziela informacji telefonicznie.
|