System zarządzania treścią i publikacjami, w którego skład wchodzą: zredagowanie, druk i dystrybucja w okresie od maja 2018 roku do lutego 2019 roku 4 numerów biuletynu informacyjnego WRPO „Nasz Region” oraz 10 wydań E-biuletynu „Nasz Region"

Data publikacji 2018-03-27
Data zakończenia 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Czasopisma

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536744-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222120009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest system zarządzania treścią i publikacjami, w którego skład wchodzą: zredagowanie, druk i dystrybucja w okresie od maja 2018 roku do lutego 2019 roku 4 numerów biuletynu informacyjnego WRPO „Nasz Region” oraz 10 wydań E-biuletynu „Nasz Region”.
2. Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie Publikacje:
a) Publikacja nr 1 – Zredagowanie, druk i dystrybucja od maja 2018 roku do lutego 2019 roku 4 numerów biuletynu informacyjnego WRPO 2014+ „Nasz Region”.
Czasopismo powinno stanowić kontynuację wydawanego w poprzednich latach „Naszego Regionu”. Wykonawca powinien uwzględnić m.in. przyjęte standardy merytoryczne, techniczne i szatę graficzną, względnie odświeżyć wygląd po akceptacji Zamawiającego;
b)Publikacja nr 2 – Zredagowanie, przygotowanie i dystrybucja 10 wydań E-biuletynu „Nasz Region” w okresie od maja 2018 r. do lutego 2019 roku.
„Nasz Region” w wersji E-biuletynu ma składać się z tekstów, filmów, nagrań audio, zdjęć oraz stałej zakładki umożliwiającej kontakt beneficjenta WRPO 2014+ z Zamawiającym. Przygotowywana zawartość E-biuletynu w formie strony internetowej będzie przystosowana (responsywna) także do przeglądania na urządzeniach mobilnych (tablety, smartfony).E-biuletyn przystosowany będzie do odbioru przez osoby z niepełnosprawnościami.
3.Wszystkie publikacje mają być kompleksowym i miarodajnym źródłem informacji na temat WRPO 2014+, w tym wiedzy specjalistycznej oraz beneficjentach, efektach polityki spójnościa i aktualnych konkursach. Różnorodna forma dystrybucji (Internet, druk papierowy) sprawi, że publikacje dotrą do różnych odbiorców.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ (SOPZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b56de20e-7d75-470a-8ee0-741535133ef9
Biuletyn 536744-N-2018
Zamawiajacy nazwa Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
Regon 63125781600000
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61714
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 626 70 80
Zamawiajacy fax 61 626 70 81
Zamawiajacy email kancelaria@umww.pl; marcin.kozubowicz@umww.pl
Adres strony url www.umww.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu WRPO na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 10. Pomoc techniczna Projekt: Informacja i promocja WRPO 2014-2020 w latach 2015-2023 – IZ
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umww.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny obowiązuje forma pisemna
Nazwa nadana zamowieniu System zarządzania treścią i publikacjami, w którego skład wchodzą: zredagowanie, druk i dystrybucja w okresie od maja 2018 roku do lutego 2019 roku 4 numerów biuletynu informacyjnego WRPO „Nasz Region” oraz 10 wydań E-biuletynu „Nasz Region"
Numer referencyjny DPR-III-4-1.434.4.1.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest system zarządzania treścią i publikacjami, w którego skład wchodzą: zredagowanie, druk i dystrybucja w okresie od maja 2018 roku do lutego 2019 roku 4 numerów biuletynu informacyjnego WRPO „Nasz Region” oraz 10 wydań E-biuletynu „Nasz Region”. 2. Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie Publikacje: a) Publikacja nr 1 – Zredagowanie, druk i dystrybucja od maja 2018 roku do lutego 2019 roku 4 numerów biuletynu informacyjnego WRPO 2014+ „Nasz Region”. Czasopismo powinno stanowić kontynuację wydawanego w poprzednich latach „Naszego Regionu”. Wykonawca powinien uwzględnić m.in. przyjęte standardy merytoryczne, techniczne i szatę graficzną, względnie odświeżyć wygląd po akceptacji Zamawiającego; b)Publikacja nr 2 – Zredagowanie, przygotowanie i dystrybucja 10 wydań E-biuletynu „Nasz Region” w okresie od maja 2018 r. do lutego 2019 roku. „Nasz Region” w wersji E-biuletynu ma składać się z tekstów, filmów, nagrań audio, zdjęć oraz stałej zakładki umożliwiającej kontakt beneficjenta WRPO 2014+ z Zamawiającym. Przygotowywana zawartość E-biuletynu w formie strony internetowej będzie przystosowana (responsywna) także do przeglądania na urządzeniach mobilnych (tablety, smartfony).E-biuletyn przystosowany będzie do odbioru przez osoby z niepełnosprawnościami. 3.Wszystkie publikacje mają być kompleksowym i miarodajnym źródłem informacji na temat WRPO 2014+, w tym wiedzy specjalistycznej oraz beneficjentach, efektach polityki spójnościa i aktualnych konkursach. Różnorodna forma dystrybucji (Internet, druk papierowy) sprawi, że publikacje dotrą do różnych odbiorców. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ (SOPZ).
Cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-02-22T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 usługi polegające na wydawaniu i redagowaniu lub współredagowaniu czasopism w całości poświęconych promocji Funduszy Europejskich, oznaczonych numerem ISSN, ukazujących się minimum 4 razy w roku. 2.Wykonawca musi wykazać, że dysponuje zespołem redakcyjnym dedykowanym do realizacji pisma, składającym się z : - Redaktora naczelnego, który posiada co najmniej 4-letnie doświadczenie na stanowisku Redaktora Naczelnego lub zastępcy Redaktora Naczelnego w wydawnictwie w całości poświęconemu Funduszom Europejskim, oznaczonym numerem ISSN ukazującym się minimum 4 razy w roku; - Dwóch Redaktorów – którzy posiadają (każdy) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy lub współpracy na stanowisku/w zakresie związanym z redagowaniem/współredagowaniem artykułów lub materiałów filmowych dotyczących projektów współfinansowanych z RPO w publikacjach dotyczących promocji Funduszy Europejskich, które ukazały się w ostatnich dwóch latach. Każdy z nich swoje doświadczenie musi potwierdzić poprzez wykazanie minimum 10 publikacji/artykułów dotyczących funkcjonowania i realizacji RPO, - Koordynatora zespołu graficznego i filmowego – który posiada min. 2-letnie doświadczenie w pracy lub współpracy na stanowisku/w zakresie opracowywania lub przygotowywania layoutów (tj. wyglądu stron: kolorystyki, elementów dekoracyjnych, kroju czcionki i rozmieszczenia elementów – tj. treści - na stronie) w wydawnictwie prasowym oraz min. 1 rok doświadczenia w realizacji materiałów filmowych (m. in. newsy o długości co najmniej 1,5 minuty) wykonanych na zlecenie telewizji i/lub administracji rządowej i/lub samorządowej. Zamawiający dopuszcza w postępowaniu dwie osoby, z których jedna ma doświadczenie graficzne (prasowe), a druga filmowe. Na potwierdzenie spełniania opisanych powyżej warunków Zamawiający będzie żądał dokumentów określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt. b) i c) SIWZ.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), składany na wezwanie Zamawiającego – do złożenia tego dokumentu zostanie zobligowany Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, częstotliwości wydawania w ciągu roku i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - (składane na wezwanie Zamawiającego – do złożenia tego wykazu i dowodów zostanie zobligowany Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona); 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków określonych w sekcji III.1.3. ­UWAGA: Złożenie na wezwanie Zamawiającego wykazu osób będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale V SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 2A i 2B do SIWZ); 4. Załączenie do oferty wydruku/wydruków raportu/raportów opracowanego/ych na podstawie narzędzia analitycznego lub badania internetowego (typu Google Analytics, Gemius Traffic lub innego) mierzącego liczbę odsłon danego portalu. Raport/raporty powinien/nny zawierać co najmniej: nazwę narzędzia analitycznego, nazwę strony, średnią liczbę odsłon portalu w przeliczeniu na miesiąc, z ostatnich 12 miesięcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Wyłącznie w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Liczba dodatkowych filmów
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Liczba stron internetowych, na których będzie umieszczony banner reklamowy Publikacji nr 1 i Publikacji nr 2
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Liczba dodatkowych videocastów
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)