GuidZP400 |
e6efd914-f8f2-4af2-95d0-bac1cedd0f1a
|
Biuletyn |
536672-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Lipusz
|
Regon |
19167522100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybickiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lipusz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83424
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 6874515, 6874530
|
Zamawiajacy fax |
58 6874591
|
Zamawiajacy email |
ug@lipusz.pl; krzysztof.drozdowski@lipusz.pl
|
Adres strony url |
http://www.lipusz.biuletyn.net/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Szlakiem nauki nr RPPM.03.02.01-22-0152/15-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.lipusz.biuletyn.net/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się w formie pisemnejza pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe t.j. Dz.U. z2017r. poz. 1481 ze zm./,osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Lipusz /sekretariat/, ul. Wybickiego 27, 83-424 Lipusz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie w sprzęt komputerowy szkół w Gminie Lipusz
|
Numer referencyjny |
AO-OŚW.272.1.2018 MŻ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zamówienie obejmuje:
a) dostawę, wraz z transportem, sprzętu komputerowego do pracowni w Szkole Podstawowej w Tuszkowach i Zespole Szkół w Lipuszu, ul. Derdowskiego 7A
b) instalację wymaganych oprogramowań zapewniających prawidłowe współdziałanie przedmiotu zamówienia w zakresie sprzętu komputerowego;
c) wniesienie, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
d) przeprowadzenie szkolenia wraz z instruktażem obsługi i prawidłowego użytkowania sprzętu, którego wykonanie zostanie potwierdzone protokołem.
2. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany najpóźniej w 2016 roku, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
4. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach:
1. Użyteczność dla osób o różnej sprawności
2. Elastyczność w użytkowaniu
3. Proste i intuicyjne użytkowanie
4. Czytelna informacja
5. Tolerancja na błędy
6. Wygodne użytkowanie bez wysiłku
7. Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania
8. Percepcja równości
5. Podział zamówienia na części:
Nr zamówienia częściowego Szkoła Pomoc dydaktyczna Sztuk
1 ZSL Zestaw multimedialny (tablica interaktywna + laptop + projektor + głośniki) 3
SPT Tablica interaktywna/tablica=uchwyt do projektora, kabel do projektora 2
2 ZSL Laptop z system operacyjnym dla ucznia 10
ZSL Laptop z system operacyjnym dla nauczyciela 3
ZSL Oprogramowanie biurowe 13
3 ZSL Aparat cyfrowy 2
ZSL Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - jako wyposażenie sali lekcyjnej 1
4 ZSL Wifi - Punkt dostępowy (unifi pro AP) 1
ZSL Wifi - Switch zarządzalny 1
ZSL Serwer NAS 1
ZSL – Zespół Szkół Lipusz
SPT – Szkoła Podstawowa Tuszkowy
Szczegółowy opis zamówienia zawarto w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia Załącznik nr 1 do przetargu z dnia 27.03.2018r oraz SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
30 dni od dnia zawarcia umowy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. załącznik nr 5
9.1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
9.2. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, DO OFERTY należy przedłożyć wyciąg instrukcji obsługi zawierający parametry techniczne oferowanego urządzenia lub wskazanie w formularzu ofertowym dokładnego adresu strony internetowej, z której Zamawiający może samodzielnie pobrać wskazaną specyfikację. W przypadku braku określonych wymagań w załączonym przez Wykonawcę dokumencie, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w zakresie tych wymagań.
9.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
9.4. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9.5 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu.
9.6 Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
9.7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
12.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
12.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
12.3. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez wykonawcę ściśle według postanowień SIWZ.
12.4. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do SIWZ.
12.5. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
12.6. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane i złączone w sposób trwały oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, przy czym co najmniej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (formularz oferty, oświadczenia) podpis powinien być czytelny (imię i nazwisko). Pozostałe strony mogą być parafowane.
12.7. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
12.8. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz zobowiązany jest do podania firm podwykonawców.
12.9. Oferta musi zawierać:
1/ formularz ofertowy / załącznik nr 2 do SIWZ/;
2/ Oświadczenie o spełnieniu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu /załącznik nr 3 do SIWZ/;
3/ pełnomocnictwa / jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych/;
4/ pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum /jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/;
5/ Zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępniania zasobów / jeśli dotyczy/;
6/ Dokumenty określone w pkt 9.2 SIWZ
12.10. Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy umieścić w zamkniętej kopercie uniemożliwiającej odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia koperty. Koperta powinna być oznaczona w następujący sposób:
Pieczątka firmowa wykonawcy
Wraz z adresem i numerem telefonu
Gmina Lipusz
Ul. Wybickiego 27
83-424 Lipusz
„Oferta w postępowaniu: Wyposażenie w sprzęt komputerowy szkół w Gminie Lipusz , NIE OTWIERAĆ przed dniem 10 kwietnia 2018 roku, godz. 10.30”.
12.11. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany w pkt. 12.12. oraz dodatkowo oznaczone słowami „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
12.13. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust. 1 Ustawy.
12.14. W przypadku pojawienia się w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Zamawiający nie jest upoważniony do ich ujawnienia, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. Wykonawca ma obowiązek informacje stanowiące tajemnicę jego przedsiębiorstwa oznaczyć klauzulą: „Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa”.
|
Zmiana umowy tekst |
20.2. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego
b. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego
c. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć
b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej
c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy
d) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
20.3. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a. zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści
b. zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie
c. zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy
d. polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w umowie lub Ustawie.
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis zamówienia zawarto w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia Załącznik nr 1 do przetargu z dnia 27.03.2018r.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa do Zespołu Szkół w Lipuszu /ZSL/ i Szkoły Podstawowej w Tuszkowach/SPT -sprzętu nowego ZSL Zestaw multimedialny (tablica interaktywna+ laptop+ projektor+ głośniki) 3 szt
SPT Tablica interaktywna/tablica=uchwyt do projektora, kabel do projektora 2 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis zamówienia zawarto w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia Załącznik nr 1 do przetargu z dnia 27.03.2018r.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa do Zespołu Szkół w Lipuszu /ZSL/ sprzętu nowego: ZSL Laptop z system operacyjnym dla ucznia 10 szt
ZSL Laptop z system operacyjnym dla nauczyciela 3 szt
ZSL Oprogramowanie biurowe 13 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38651000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis zamówienia zawarto w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia Załącznik nr 1 do przetargu z dnia 27.03.2018r
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa do Zespołu Szkół w Lipuszu /ZSL/ sprzętu nowego: ZSL Aparat cyfrowy 2 szt
ZSL Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - jako wyposażenie sali lekcyjnej 1 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis zamówienia zawarto w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia Załącznik nr 1 do przetargu z dnia 27.03.2018r
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa do Zespoły Szkół w Lipuszu /ZSL/ nowego sprzętu
|
| |