1) Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa w roku 2018 fabrycznie nowego (wcześniej nie używanego, bez śladu uszkodzeń i użytkowania) sprzętu komputerowego w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 2 a i b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej w dalszej części SIWZ) pogrupowanych w dwóch pakietach obejmujących odpowiednio:
Pakiet I - jedną drukarkę liniową wraz z komputerem (jednostką centralną z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, monitorem, klawiaturą, myszą, listwą przepięciową) przeznaczoną do wydruku paszportów oraz etykiet ze Zintegrowanego Systemu w Ochronie Roślin i Nasiennictwie (załącznik 2a).
Pakiet II – podzespoły komputerowe oraz inny sprzęt teleinformatyczny (załącznik 2b) w tym:
- 1 szt. dysku komputerowego,
- 5 szt. listew przepięciowych,
- 20 szt. myszy komputerowych,
- 8 szt. klawiatur,
- 4 zasilaczy komputerowych,
- 100 sztuk płyt DVD,
- 1 szt. monochromatycznej drukarki laserowej.
(CPV: 30213000-5, 48624000-8, 30231310-3, 30237410-6, 30237220-7, 30237460-1, 30237280-5, 30232120-1, 30234100-9, 30234400-2, 30232110-8, 48624000-8, 48317000-3, 48316000-6, 48991000-1).
Gdzie cena przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie elementy mające na nią wpływ w tym w szczególności dla Pakietu I: koszty dostarczenia do miejsca użytkowania znajdującego się w pomieszczeniu Etykieciarni na poziomie -1 siedziby WIORiN w Łodzi przy ulicy Siewnej 13A, ewentualnego ubezpieczenia transportu, pierwszego uruchomienia i bezpłatnych przeglądów serwisowych w okresie objętym gwarancją.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się ofertę obejmującą wszystkie artykuły wyspecyfikowane
w pakiecie zgodnie z dokonanym podziałem. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden jak i również dwa pakiety.
Miejsce dostaw - Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi przy ul. Siewnej 13 a.
Kryteria oceny ofert:
PAKIET NR 1:
l.p. Nazwa kryterium Waga kryterium w ocenie ofert
1. Cena oferty 60%
2. Udzielona gwarancja producenta drukarki liniowej 30%
3. Termin dostawy 10%
Suma: 100%
PAKIET NR 2:
l.p. Nazwa kryterium Waga kryterium w ocenie ofert
1. Cena oferty 60%
2. Termin realizacji reklamacji (dotyczy klawiatury i myszy) 30%
3. Termin dostawy 10%
Suma: 100%
Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Informacja o ofercie wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
Informacje związane z wymaganiami, o których mowa w art. 29 ust. 3a (umowa o pracę): Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy PZP.
Informacje związane z wymaganiami, o których mowa w art. 29 ust. 4 (aspekty społeczne): Nie dotyczy
Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a: nie dotyczy
Możliwość złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych: Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych.
Zamówienie nie dotyczy funduszy Unii Europejskiej.
Termin wykonania zamówienia: realizacja zamówienia następować będzie jednorazowo w terminie nie późniejszym niż do 23.05.2018r. Miejscem dostawy jest siedziba Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi przy ul. Siewnej 13A.
|
GuidZP400 |
973a1a6e-bae6-40bf-8d5e-8759818cf698
|
Biuletyn |
536807-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi
|
Regon |
47296702100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Siewna
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
94250
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
042 6116660, 6339972
|
Zamawiajacy fax |
426 338 389
|
Zamawiajacy email |
wi-lodz@piorin.gov.pl
|
Adres strony url |
www.piorin.gov.pl/lodz
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.piorin.gov.pl/lodz
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.piorin.gov.pl/lodz
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca, kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
WIORiN w Łodzi ul. Siewna 13a 94-250 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
|
Numer referencyjny |
WAD.272.1.3.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa w roku 2018 fabrycznie nowego (wcześniej nie używanego, bez śladu uszkodzeń i użytkowania) sprzętu komputerowego w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 2 a i b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej w dalszej części SIWZ) pogrupowanych w dwóch pakietach obejmujących odpowiednio:
Pakiet I - jedną drukarkę liniową wraz z komputerem (jednostką centralną z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, monitorem, klawiaturą, myszą, listwą przepięciową) przeznaczoną do wydruku paszportów oraz etykiet ze Zintegrowanego Systemu w Ochronie Roślin i Nasiennictwie (załącznik 2a).
Pakiet II – podzespoły komputerowe oraz inny sprzęt teleinformatyczny (załącznik 2b) w tym:
- 1 szt. dysku komputerowego,
- 5 szt. listew przepięciowych,
- 20 szt. myszy komputerowych,
- 8 szt. klawiatur,
- 4 zasilaczy komputerowych,
- 100 sztuk płyt DVD,
- 1 szt. monochromatycznej drukarki laserowej.
(CPV: 30213000-5, 48624000-8, 30231310-3, 30237410-6, 30237220-7, 30237460-1, 30237280-5, 30232120-1, 30234100-9, 30234400-2, 30232110-8, 48624000-8, 48317000-3, 48316000-6, 48991000-1).
Gdzie cena przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie elementy mające na nią wpływ w tym w szczególności dla Pakietu I: koszty dostarczenia do miejsca użytkowania znajdującego się w pomieszczeniu Etykieciarni na poziomie -1 siedziby WIORiN w Łodzi przy ulicy Siewnej 13A, ewentualnego ubezpieczenia transportu, pierwszego uruchomienia i bezpłatnych przeglądów serwisowych w okresie objętym gwarancją.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się ofertę obejmującą wszystkie artykuły wyspecyfikowane
w pakiecie zgodnie z dokonanym podziałem. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden jak i również dwa pakiety.
Miejsce dostaw - Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi przy ul. Siewnej 13 a.
Kryteria oceny ofert:
PAKIET NR 1:
l.p. Nazwa kryterium Waga kryterium w ocenie ofert
1. Cena oferty 60%
2. Udzielona gwarancja producenta drukarki liniowej 30%
3. Termin dostawy 10%
Suma: 100%
PAKIET NR 2:
l.p. Nazwa kryterium Waga kryterium w ocenie ofert
1. Cena oferty 60%
2. Termin realizacji reklamacji (dotyczy klawiatury i myszy) 30%
3. Termin dostawy 10%
Suma: 100%
Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Informacja o ofercie wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
Informacje związane z wymaganiami, o których mowa w art. 29 ust. 3a (umowa o pracę): Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy PZP.
Informacje związane z wymaganiami, o których mowa w art. 29 ust. 4 (aspekty społeczne): Nie dotyczy
Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a: nie dotyczy
Możliwość złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych: Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych.
Zamówienie nie dotyczy funduszy Unii Europejskiej.
Termin wykonania zamówienia: realizacja zamówienia następować będzie jednorazowo w terminie nie późniejszym niż do 23.05.2018r. Miejscem dostawy jest siedziba Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi przy ul. Siewnej 13A.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232120-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
56951,22
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-05-23T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, o ile wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ), że na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie złożenia oferty dla Pakietu I Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy dostawy drukarek liniowych o wartości powyżej 40.000 zł brutto każda. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca winien złożyć wykaz (załącznik nr 3a do SIWZ), wraz z podaniem wartości dostaw, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami dostaw są referencje i inne dokumenty, określające czy dostawy zostały one wykonane w sposób należyty.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG) , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy – wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 13,14 i 21 ustawy PZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ust. z dn. 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785, 2141).
|
Inne dokumenty niewymienione |
B/ formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ),
C/ pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej.
D/ inne – W zakresie złożenia oferty dla Pakietu I Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia wykazu (załącznik nr 3a do SIWZ) zawierającego przynajmniej trzy dostawy drukarek liniowych o wartości powyżej 40.000 zł brutto każda. Niniejszy wykaz powinien obejmować dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, a ponadto zawierać wartość dostaw, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami dostaw są referencje i inne dokumenty, określające czy dostawy zostały one wykonane w sposób należyty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
DRUKARKA LINIOWA WRAZ Z KOMPUTEREM
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
52845,53
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-23T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I - jedna drukarka liniowa wraz z komputerem (jednostką centralną z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, monitorem, klawiaturą, myszą, listwą przepięciową) przeznaczoną do wydruku paszportów oraz etykiet ze Zintegrowanego Systemu w Ochronie Roślin i Nasiennictwie zgodnie z wymaganiami SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PODZESPOŁY KOMPUTEROWE ORAZ INNY SPRZĘT TELEINFORMATYCZNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4105,69
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-23T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet II – podzespoły komputerowe oraz inny sprzęt teleinformatyczny (załącznik 2b) w tym:
- 1 szt. dysku komputerowego,
- 5 szt. listew przepięciowych,
- 20 szt. myszy komputerowych,
- 8 szt. klawiatur,
- 4 zasilaczy komputerowych,
- 100 sztuk płyt DVD,
- 1 szt. monochromatycznej drukarki laserowej
zgodnie z wymaganiami wskazanymi w SIWZ
|
| |