| GuidZP400 |
a6335366-49b9-4a17-a4a3-91960ab7a966
|
| Biuletyn |
533408-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
|
| Regon |
000288969
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żwirki i Wigury
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
63A
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02-091
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48223179790
|
| Zamawiajacy fax |
+48223179797
|
| Zamawiajacy email |
dzp@spdsk.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.spdsk.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.spdsk.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spdsk.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 63A, 02-091 Warszawa, Administracja, Piętro 5, Pokój 122.5.D
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów laboratoryjnych, sond molekularnych i opasek identyfikacyjnych dla SPDSK w Warszawie
|
| Numer referencyjny |
RejZamPub/20/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
18
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych, sond molekularnych i opasek identyfikacyjnych dla pacjentów SPDSK w Warszawie z podziałem na 18 pakietów.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Zał. nr 1 do SIWZ, Istotne postanowienia umowy – Zał. nr 2 do SIWZ i Formularz cenowy – Załącznik Nr 7 do SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez:
a) 12 miesięcy licząc od daty obowiązywania umowy – dotyczy Pakietu nr 1 – 16, 18.
b) 24 miesiące licząc od daty obowiązywania umowy – dotyczy Pakietu nr 17.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówienie/zamówienia polegające na dostawie przedmiotu zamówienia tego samego rodzaju tj. artykułów laboratoryjnych (dotyczy pakietu nr 1 – 16), sond molekularnych (dotyczy pakietu nr 17) oraz opasek identyfikacyjnych (pakiet nr 18), do łącznej wartości brutto nie niższej niż wskazana poniżej – dla danego pakietu tj.:
Nr pakietu - Kwota na potwierdzenie warunku określonego w pkt 9.1.3. SIWZ
Pakiet nr 1 - 24 694,00 zł
Pakiet nr 2 - 1 085,00 zł
Pakiet nr 3 - 3 189,00 zł
Pakiet nr 4 - 354,00 zł
Pakiet nr 5 - 2 498,00 zł
Pakiet nr 6 - 6 350,00 zł
Pakiet nr 7 - 7 000,00 zł
Pakiet nr 8 - 700,00 zł
Pakiet nr 9 - 2 819,00 zł
Pakiet nr 10 - 1 461,00 zł
Pakiet nr 11 - 895,00 zł
Pakiet nr 12 - 907,00 zł
Pakiet nr 13 - 443,00 zł
Pakiet nr 14 - 1 247,00 zł
Pakiet nr 15 - 551,00 zł
Pakiet nr 16 - 1 685,00 zł
Pakiet nr 17 - 188 556,00 zł
Pakiet nr 18 - 25 784 zł
SUMA: 270.218,00 zł
Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Zamawiający wymaga załączenia dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ „Wykaz dostaw”). W przypadku oferowania większej ilości pakietów niż 1, należy zsumować odpowiednio wartości przypadające dla oferowanych pakietów.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia) oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: C. dokumentów lub oświadczeń potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp (poza oświadczeniem wskazanym w pkt. 13 SIWZ), to jest: 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia) oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj. A. dokumentów lub oświadczeń potwierdzających, spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji takich jak:
1) Wykazu wykonanych głównych dostaw, potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1.3. SIWZ, wraz z załączonymi dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie – wg Załącznika Nr 5 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa w pkt 16.A.1) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia) oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: B. dokumentów lub oświadczeń potwierdzających, spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, to jest:
1) Próbek w zakresie:
a) Pakietu nr 1:
co najmniej po 10 szt. próbek dla każdej z pozycji (w najmniejszym oryginalnie fabrycznie zapakowanym opakowaniu/opakowaniach) produktów wymienionych w pozycji 29 – 36 Formularza cenowego - w opakowaniu opisanym numerem katalogowym oferowanego produktu w celu sprawdzenia szczelności i fizycznego dopasowania do pipet używanych przez Zamawiającego, w tym: pipet Eppendorfa, HTL, Mlpette, Labmate, Optipette, Finnpipette. Złożone przez Wykonawcę próbki Zamawiający będzie weryfikował również pod kątem zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z pozostałymi wymaganiami wskazanymi w SIWZ.
Oferta zostanie odrzucona, jeżeli zaoferowany przez Wykonawcę produkt nie będzie dopasowany do używanych pipet lub opis oferowanego produktu będzie niezgodny z opisem określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje zwrotu próbek.
b) Pakietu nr 5 - co najmniej po 10 szt. próbek dla każdej z pozycji (w najmniejszym oryginalnie fabrycznie zapakowanym opakowaniu / opakowaniach) produktów wymienionych w poz. 1, 2, 3 Formularza cenowego – w celu sprawdzenia kompatybilności z drukarką oraz jakości /czytelności/ wydruku na kasetkach. Złożone przez Wykonawcę próbki Zamawiający będzie weryfikował również pod kątem zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z pozostałymi wymaganiami wskazanymi w SIWZ.
Oferta zostanie odrzucona, jeżeli w przeprowadzonym badaniu Zamawiający nie uzyska odpowiedniej jakości wydruku lub zaoferowany produkt nie będzie zgodny z pozostałymi wymaganiami określonymi w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje zwrotu próbek.
c) Pakietu nr 7 - co najmniej 50 szt. próbek (w najmniejszym oryginalnie fabrycznie zapakowanym opakowaniu / opakowaniach) produktu wymienionego w poz. 2 Formularza cenowego – w celu sprawdzenia zastosowania zaoferowanego asortymentu do badań specjalistycznych, pod kątem czystości przezierności, pola do opisu oraz możliwości stosowania do fluorescencyjnej hydrydyzacji in situ. Złożone przez Wykonawcę próbki Zamawiający będzie weryfikował również pod kątem zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z pozostałymi wymaganiami wskazanymi w SIWZ.
Oferta zostanie odrzucona, jeżeli w przeprowadzonym badaniu Zamawiający nie uzyska odpowiedniej jakości preparatu tj. m.in. odpowiedniego rozproszenia metafaz lub zaoferowany produkt nie będzie zgodny z pozostałymi wymaganiami określonymi w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje zwrotu próbek.
Ważne: Zamawiający zaleca, aby Wykonawca opisał ww. dokumenty w sposób umożliwiający szybką identyfikację, którego pakietu i pozycji dotyczy (np. pakiet nr… poz. nr. …).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie:
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg Załącznika Nr 3 do SIWZ.
2. Wypełniony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) – wg Załącznika Nr 7 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2018-04-04T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 1 - Probówki, pojemniki, pałeczki, kapilary (wyroby z tworzywa, drewna i szkła)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192500-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 2 - Korki metalowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 3 - Probówki do Hemochronu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192500-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 4 - Probówki typu Eppendorf o poj. 1,5 ml bez aktywności enzymów: DNA-zy, RNA-zy, wolne od DNA, RNA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192500-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 5 - Kasetki histopatologiczne do zatapiania
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 6 - Żyletki do mikrotomu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33721100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 7 - Szkiełka podstawowe, nakrywkowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33793000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 8 - Szkiełka histologiczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33793000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 9 - Lejki i szkiełka do cytowirówki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33793000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 10 - Pudełka na preparaty histopatologiczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44619100-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 11 - Pojemniki na wycinki biopsyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44613400-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 12 - Teczki na preparaty
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44613400-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 13 - Pudełko kartonowe do probówek
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44619100-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
14
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 14 - Siatki miedziane
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
15
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 15 - Torebki na wycinki biopsyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
16
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 16 - Wymazówki flokowane do diagnostyki mikrobiologicznej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
17
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 17 - Sondy molekularne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141641-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sond molekularnych dla SPDSK w Warszawie
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
18
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 18 - Opaski identyfikacyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199760-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opasek identyfikacyjnych dla pacjentów SPDSK w Warszawie.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |