Dostawa artykułów laboratoryjnych, sond molekularnych i opasek identyfikacyjnych dla SPDSK w Warszawie

Data publikacji 2018-03-27
Data zakończenia 2018-04-04 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533408-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 380000005, 331925007, 384370007, 337211001, 337930005, 446191003, 446134004, 331416415, 301997605
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych, sond molekularnych i opasek identyfikacyjnych dla pacjentów SPDSK w Warszawie z podziałem na 18 pakietów.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Zał. nr 1 do SIWZ, Istotne postanowienia umowy – Zał. nr 2 do SIWZ i Formularz cenowy – Załącznik Nr 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6335366-49b9-4a17-a4a3-91960ab7a966
Biuletyn 533408-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
Regon 000288969
Zamawiajacy adres ulica ul. Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 63A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48223179790
Zamawiajacy fax +48223179797
Zamawiajacy email dzp@spdsk.edu.pl
Adres strony url www.spdsk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spdsk.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spdsk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 63A, 02-091 Warszawa, Administracja, Piętro 5, Pokój 122.5.D
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów laboratoryjnych, sond molekularnych i opasek identyfikacyjnych dla SPDSK w Warszawie
Numer referencyjny RejZamPub/20/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 18
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych, sond molekularnych i opasek identyfikacyjnych dla pacjentów SPDSK w Warszawie z podziałem na 18 pakietów. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Zał. nr 1 do SIWZ, Istotne postanowienia umowy – Zał. nr 2 do SIWZ i Formularz cenowy – Załącznik Nr 7 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez: a) 12 miesięcy licząc od daty obowiązywania umowy – dotyczy Pakietu nr 1 – 16, 18. b) 24 miesiące licząc od daty obowiązywania umowy – dotyczy Pakietu nr 17.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówienie/zamówienia polegające na dostawie przedmiotu zamówienia tego samego rodzaju tj. artykułów laboratoryjnych (dotyczy pakietu nr 1 – 16), sond molekularnych (dotyczy pakietu nr 17) oraz opasek identyfikacyjnych (pakiet nr 18), do łącznej wartości brutto nie niższej niż wskazana poniżej – dla danego pakietu tj.: Nr pakietu - Kwota na potwierdzenie warunku określonego w pkt 9.1.3. SIWZ Pakiet nr 1 - 24 694,00 zł Pakiet nr 2 - 1 085,00 zł Pakiet nr 3 - 3 189,00 zł Pakiet nr 4 - 354,00 zł Pakiet nr 5 - 2 498,00 zł Pakiet nr 6 - 6 350,00 zł Pakiet nr 7 - 7 000,00 zł Pakiet nr 8 - 700,00 zł Pakiet nr 9 - 2 819,00 zł Pakiet nr 10 - 1 461,00 zł Pakiet nr 11 - 895,00 zł Pakiet nr 12 - 907,00 zł Pakiet nr 13 - 443,00 zł Pakiet nr 14 - 1 247,00 zł Pakiet nr 15 - 551,00 zł Pakiet nr 16 - 1 685,00 zł Pakiet nr 17 - 188 556,00 zł Pakiet nr 18 - 25 784 zł SUMA: 270.218,00 zł Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Zamawiający wymaga załączenia dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ „Wykaz dostaw”). W przypadku oferowania większej ilości pakietów niż 1, należy zsumować odpowiednio wartości przypadające dla oferowanych pakietów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia) oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: C. dokumentów lub oświadczeń potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp (poza oświadczeniem wskazanym w pkt. 13 SIWZ), to jest: 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia) oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj. A. dokumentów lub oświadczeń potwierdzających, spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji takich jak: 1) Wykazu wykonanych głównych dostaw, potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1.3. SIWZ, wraz z załączonymi dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie – wg Załącznika Nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa w pkt 16.A.1) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia) oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: B. dokumentów lub oświadczeń potwierdzających, spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, to jest: 1) Próbek w zakresie: a) Pakietu nr 1:  co najmniej po 10 szt. próbek dla każdej z pozycji (w najmniejszym oryginalnie fabrycznie zapakowanym opakowaniu/opakowaniach) produktów wymienionych w pozycji 29 – 36 Formularza cenowego - w opakowaniu opisanym numerem katalogowym oferowanego produktu w celu sprawdzenia szczelności i fizycznego dopasowania do pipet używanych przez Zamawiającego, w tym: pipet Eppendorfa, HTL, Mlpette, Labmate, Optipette, Finnpipette. Złożone przez Wykonawcę próbki Zamawiający będzie weryfikował również pod kątem zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z pozostałymi wymaganiami wskazanymi w SIWZ. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli zaoferowany przez Wykonawcę produkt nie będzie dopasowany do używanych pipet lub opis oferowanego produktu będzie niezgodny z opisem określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje zwrotu próbek. b) Pakietu nr 5 - co najmniej po 10 szt. próbek dla każdej z pozycji (w najmniejszym oryginalnie fabrycznie zapakowanym opakowaniu / opakowaniach) produktów wymienionych w poz. 1, 2, 3 Formularza cenowego – w celu sprawdzenia kompatybilności z drukarką oraz jakości /czytelności/ wydruku na kasetkach. Złożone przez Wykonawcę próbki Zamawiający będzie weryfikował również pod kątem zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z pozostałymi wymaganiami wskazanymi w SIWZ. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli w przeprowadzonym badaniu Zamawiający nie uzyska odpowiedniej jakości wydruku lub zaoferowany produkt nie będzie zgodny z pozostałymi wymaganiami określonymi w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje zwrotu próbek. c) Pakietu nr 7 - co najmniej 50 szt. próbek (w najmniejszym oryginalnie fabrycznie zapakowanym opakowaniu / opakowaniach) produktu wymienionego w poz. 2 Formularza cenowego – w celu sprawdzenia zastosowania zaoferowanego asortymentu do badań specjalistycznych, pod kątem czystości przezierności, pola do opisu oraz możliwości stosowania do fluorescencyjnej hydrydyzacji in situ. Złożone przez Wykonawcę próbki Zamawiający będzie weryfikował również pod kątem zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z pozostałymi wymaganiami wskazanymi w SIWZ. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli w przeprowadzonym badaniu Zamawiający nie uzyska odpowiedniej jakości preparatu tj. m.in. odpowiedniego rozproszenia metafaz lub zaoferowany produkt nie będzie zgodny z pozostałymi wymaganiami określonymi w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje zwrotu próbek. Ważne: Zamawiający zaleca, aby Wykonawca opisał ww. dokumenty w sposób umożliwiający szybką identyfikację, którego pakietu i pozycji dotyczy (np. pakiet nr… poz. nr. …).
Inne dokumenty niewymienione Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) – wg Załącznika Nr 7 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1 - Probówki, pojemniki, pałeczki, kapilary (wyroby z tworzywa, drewna i szkła)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2 - Korki metalowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 3 - Probówki do Hemochronu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 4 - Probówki typu Eppendorf o poj. 1,5 ml bez aktywności enzymów: DNA-zy, RNA-zy, wolne od DNA, RNA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 5 - Kasetki histopatologiczne do zatapiania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 6 - Żyletki do mikrotomu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33721100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 7 - Szkiełka podstawowe, nakrywkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 8 - Szkiełka histologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 9 - Lejki i szkiełka do cytowirówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 10 - Pudełka na preparaty histopatologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44619100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 11 - Pojemniki na wycinki biopsyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44613400-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 12 - Teczki na preparaty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44613400-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 13 - Pudełko kartonowe do probówek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44619100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 14 - Siatki miedziane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 15 - Torebki na wycinki biopsyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 16 - Wymazówki flokowane do diagnostyki mikrobiologicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 17 - Sondy molekularne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141641-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sond molekularnych dla SPDSK w Warszawie Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 18 - Opaski identyfikacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199760-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa opasek identyfikacyjnych dla pacjentów SPDSK w Warszawie. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)