| GuidZP400 |
7d7374b4-7aaa-4b82-91ed-a54ba2f9ccee
|
| Biuletyn |
536188-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
|
| Regon |
357114075
|
| Zamawiajacy adres ulica |
pl. Na Stawach
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
30-107
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48124227110
|
| Zamawiajacy fax |
+48124229785
|
| Zamawiajacy email |
ecud@wup-krakow.pl
|
| Adres strony url |
https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków, piętro VI, pok. 610
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup i dostawa materiałów promocyjny dotyczących Krajowego Funduszu Szkoleniowego z prawem opcji”
|
| Numer referencyjny |
PZ.271.1.5.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup i dostawę materiałów promocyjny dotyczących Krajowego Funduszu Szkoleniowego z prawem opcji.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) określony został w załączniku nr 2 do SIWZ (będącym jednocześnie załącznikiem nr 1 do Umowy). Warunki zamówienia określa także wzór Umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, tj. zakupu dodatkowych ilości w zakresie poszczególnych pozycji materiałów objętych przedmiotem umowy. Prawo opcji oznacza, że Zamawiający na pewno zakupi podstawowy zakres przedmiotu zamówienia, na podstawie ceny podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia określonej w formularzu (załącznik nr 6 do siwz), zaś materiały objęte prawem opcji zostaną zakupione w zależności od potrzeb Zamawiającego zgodnie z następującymi zasadami:
1) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
2) ceny jednostkowe brutto prawa opcji materiałów nie będą wyższe niż zamówienia podstawowego, określonego w formularzu dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę stanowiącym zał. nr 6 do siwz;
3) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Prawem opcji objęty zostanie dodatkowy zakup, polegający na zwiększeniu ilości zamawianych materiałów maksymalnie o wartość zgodnie z załącznikiem 4 do SWIZ.
Za dodatkowy zakup objęty prawem opcji Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
|
| Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
19019,40
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data zakonczenia |
2018-05-18T00:00:00+02:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy wykonać w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego materiałów do produkcji, jednak nie później niż do 18 maja 2018 r.
Wykonawca może podać w ofercie termin krótszy, tj. 7 dni kalendarzowych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego materiałów do produkcji w jakim zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa powyżej. Oświadczenie składane jest w oryginale. Adres Zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków, pokój 610. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszczona SIWZ wraz z załącznikami, wraz w informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z nich. Powyższe dotyczy również wspólników spółki cywilnej.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 6 do SIWZ.
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /t.j. Dz. U. z 2017 poz. 2291 z późn. zm./). Informacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a, jeśli dotyczy.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach gdy:
1) konieczna jest zmiana terminu wykonania umowy – w przypadku, gdy, nie ma możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a zależnych od Zamawiającego (np. przedłużająca się procedura postępowania o udzielenie zamówienia publicznego),
2) konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian – w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie zapisy umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa,
3) konieczna jest zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy – w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, któremu nie można było przeciwdziałać ani uniknąć jego skutków.
Wszystkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 6 2 Powody |
Nie dotyczy
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|