Druk offsetowy i dostarczenie do siedziby Zamawiającego reprintu wydawnictwa pt. „Kalendarz Niepodległości” z 1939 r.

Data publikacji 2018-03-28
Data zakończenia 2018-04-10 00:00:00
Instytucja Kancelaria Prezydenta RP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Przedruki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537693-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 223130007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druku offsetowego i dostarczenie do siedziby Zamawiającego reprintu wydawnictwa pt. „Kalendarz Niepodległości” z 1939 r.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia materiałów równoważnych do podanych w załączniku nr 2 - opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia próbki zaproponowanego materiału równoważnego w formacie AB4 odpowiadającego wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ, w tabeli parametrów druku i oprawy:
• o gramaturze 90 g (w przypadku pkt 6),
• o gramaturze 70 g (w przypadku pkt 9),
• okleina płócienno-wiskozowa (w przypadku pkt 13),
• okleina poliuretanowa (w przypadku pkt 14).
2. Zakres zamówienia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ
3. Zakres dostawy Wykonawca zobowiązany jest do wydrukowania publikacji techniką offsetową, z własnych surowców, na podstawie przekazanych przez Zamawiającego kompletów materiałów do druku oraz do dostarczenia nakładu reprintu do siedziby Zamawiającego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 90672aeb-c80a-4911-b4a6-9582cfecdbc4
Biuletyn 537693-N-2018
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Prezydenta RP
Regon 000000023
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 226 952 863,
Zamawiajacy fax 695-28-62
Zamawiajacy email zamowienia@prezydent.pl,
Adres strony url www.prezydent.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Administracja publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.prezydent.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferta składana jest w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Druk offsetowy i dostarczenie do siedziby Zamawiającego reprintu wydawnictwa pt. „Kalendarz Niepodległości” z 1939 r.
Numer referencyjny 5/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druku offsetowego i dostarczenie do siedziby Zamawiającego reprintu wydawnictwa pt. „Kalendarz Niepodległości” z 1939 r. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia materiałów równoważnych do podanych w załączniku nr 2 - opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia próbki zaproponowanego materiału równoważnego w formacie AB4 odpowiadającego wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ, w tabeli parametrów druku i oprawy: • o gramaturze 90 g (w przypadku pkt 6), • o gramaturze 70 g (w przypadku pkt 9), • okleina płócienno-wiskozowa (w przypadku pkt 13), • okleina poliuretanowa (w przypadku pkt 14). 2. Zakres zamówienia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ 3. Zakres dostawy Wykonawca zobowiązany jest do wydrukowania publikacji techniką offsetową, z własnych surowców, na podstawie przekazanych przez Zamawiającego kompletów materiałów do druku oraz do dostarczenia nakładu reprintu do siedziby Zamawiającego
Cpv glowny przedmiot 22313000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Wykonawca powinien być wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub spełniać inne wymogi określone w tym załączniku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca winien udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację niniejszego zamówienia, tj.: posiada zdolność finansową lub kredytową umożliwiającą realizację dostaw w wysokości nie mniejszej niż 60 000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia tj. wykonać, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywać, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw druku publikacji o łącznej wartości zrealizowanych dostaw nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto. Zamawiający za jedną dostawę uzna wykonanie dostawy na podstawie zawartej jednej umowy o wartości minimum 30.000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga, aby dwie wskazane wyżej dostawy, tj. dwie umowy uwzględniały wykonanie: a) co najmniej jednego reprintu starego druku, b) co najmniej jednej publikacji w twardej oprawie ze złotymi tłoczeniami, c) obróbkę barwną skanów do co najmniej jednego reprintu celem uzyskania zgodności z oryginałem dostosowania ich do wymogów druku. Zamawiający uzna powyższy wymóg za spełniony, gdy dwie dostawy, o których mowa w zdaniu poprzednim, spełnią łącznie powyższe wymagania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz polegających na zasobach innych podmiotów Zamawiający za spełnienie warunku uzna sytuację, gdy jeden z nich, który będzie wykonywał przedmiot zamówienia spełnia ww. warunek.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego, tytułem środka zapobiegawczego, zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik nr 8 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 7 do SIWZ); 2. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1 SIWZ. 2. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zdolności lub sytuację innego podmiotu, przedkłada, stosownie do art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 10.1, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Wykonawca jest również zobowiązany do złożenia pełnomocnictwa, jeżeli oferta i oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1, tego Wykonawcy zostaną podpisane przez pełnomocnika, a nie osoby, których upoważnienie do reprezentacji wynika z wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji lub jeżeli odpis aktualny z KRS lub ewidencji, który Zamawiający może samodzielnie pobrać ze strony internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości lub innej odpowiedniej strony internetowej, nie potwierdza umocowania osoby, która podpisała pełnomocnictwo w imieniu Wykonawcy do reprezentowania w tym zakresie Wykonawcy. Wraz z pełnomocnictwem Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć zgodnie z pkt 16.13 SIWZ odpis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający uprawnienie osoby lub osób, które podpisały pełnomocnictwo, do reprezentacji Wykonawcy, na dzień jego wystawienia, a tym samym umocowania pełnomocnika. 4. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dot.: (1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp [z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229 z późn. zm.) złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia]. 5. W przypadku podpisania oferty lub załączników składanych wraz z ofertą w inny sposób niż określony w odpowiednim rejestrze lub ewidencji albo też przez inne osoby niż wymienione w odpowiednim rejestrze lub ewidencji na podstawie udzielonego im pełnomocnictwa, należy do oferty dołączyć przedmiotowe pełnomocnictwo. W wypadku przedłożenia kopii pełnomocnictwa do podpisania oferty, wymagane będzie notarialne poświadczenie zgodności z oryginałem. Także udzielanie dalszych pełnomocnictw musi być potwierdzone notarialne. W przypadku, gdy z przedłożonego odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji nie wynika uprawnienie do reprezentacji przez osoby, które podpisały pełnomocnictwo, należy przedłożyć odpis z rejestru lub ewidencji aktualny na datę podpisania pełnomocnictwa, potwierdzający uprawnienie tych osób do udzielenia pełnomocnictwa. 6. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą od 2 do 3 publikacji reprintowych wydrukowanych techniką offsetową lub cyfrową w formacie AB5 o objętości nie mniejszej niż 200 stron (przynajmniej 1 publikacja), w oprawie twardej z okleiną poliuretanową, w oprawie twardej płóciennej, szytej nićmi i ze złotymi tłoczeniami. Nie każda publikacja musi zawierać wszystkie wymagane elementy, ale łącznie muszą spełniać ww. warunki pozwalające na ocenę techniczną elementów. Próbka (portfolio) powinna zawierać publikacje pozwalające na ocenę techniczną elementów opisanych w tabeli stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. Załączone próbki służą Zamawiającemu do oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w Sekcji XIX SIWZ i nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Niezłożenie próbek wraz z ofertą spowoduje odrzucenie oferty, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10 kwietnia 2018 r. do godziny 13:00.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria ocena techniczna próbki (jakość)
Znaczenie 50,00
  
Kryteria cena ofertowa brutto za realizację zamówienia
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)