Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Kompetencje kluczowe szansą sukcesu dla uczniów szkół Gminy Góra” w ramach RPO WD 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS Priorytet: 10 Działania: 10.2 Poddziałanie 10.2.1

Data publikacji 2018-03-28
Data zakończenia 2018-04-06 00:00:00
Instytucja Gmina Góra
Miejscowość Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537973-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Kompetencje kluczowe szansą sukcesu dla uczniów szkół Gminy Góra” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet: 10 Działania: 10.2 Poddziałanie 10.2.1 dla Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach – TIK (w ramach zadania 24 wskazanego w budżecie Projektu), zgodnie z opisem zawartym w przedmiotowej SIWZ i wytycznymi zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ (Zbiorczy wykaz i parametry techniczne sprzętu).
Zakres zamówienia:
Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach – TIK ( w ramach zadania 24 wskazanego w budżecie Projektu)
1. rzutnik multimedialny - 1 szt.
2. ekran do rzutnika – 1 szt.
3. laptop dla nauczyciela – 1 szt.
Okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 24 miesiące.
1.1. Wszystkie pomoce dydaktyczne (sprzęt TIK) stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
- posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne;
- posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;
- w przypadku komputerów przenośnych - spełniają wymogi normy Energy Star 5.0;
- są fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
- posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
- posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 2 lata, a w przypadku tablic interaktywnych i monitorów - nie krótszy niż 5 lat.
[okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Jego wydłużenie będzie premiowane w ramach kryteriów oceny ofert]
1.2.Przedmiot zamówienia - dostawa sprzętu TIK, obejmuje również zapewnienie instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania zakupionych urządzeń
i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną przez dostawców tych urządzeń i oprogramowania;
Wykonawca uruchomi oraz skonfiguruje dostarczony przez siebie sprzęt w placówce oświatowej.
1.3. Pomoce dydaktyczne oraz sprzęt wskazany w załączniku nr 5 do SIWZ ma zostać dostarczony przez Wykonawcę do wskazanej placówki oświatowej. Protokół odbioru winien potwierdzać dostawę kompletnego przedmiotu umowy.
1.4. Pomoce dydaktyczne/sprzęt należy dostarczyć pod następujące adres:
-Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. Władysława Reymonta w Witoszycach, adres: Witoszyce 10, 56-200 Góra.
2. Wykonawca oświadcza, że dostarcza sprzęt odpowiadający wymogom określonym Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz opisowi zawartemu w załączniku nr 5 SIWZ (Zbiorczy wykaz i parametry techniczne sprzętu).
2.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający potrzeby Zamawiającego zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami stanowiąca integralną część niniejszej umowy. Urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nieużywane, nieregenerowane, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich. Sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
3.Zaleca się wykonawcom bardzo dokładne zapoznanie się z warunkami wykonywania przedmiotu zamówienia w celu prawidłowego oszacowania przez Wykonawcę kosztów i ryzyka usługi, oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.
4. Dostawa pomocy dydaktycznych będzie wykonywana zgodnie z warunkami przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz umową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d8d1e70a-5f2b-4cd1-a828-ef75c015d6c8
Biuletyn 537973-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Góra
Regon 41105066900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 56200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 655 443 644
Zamawiajacy fax 065/543-26-58
Zamawiajacy email poplawski@gora.com.pl
Adres strony url www.gora.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Kompetencje kluczowe szansą sukcesu dla uczniów szkół Gminy Góra” nr RPDS.10.02.01-02-0074/17 jest realizowany w ramach Priorytetu 10 Edukacja, Działania 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – konkursy horyzontalne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.gora.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gora.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna. Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, gońca, kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 101 - sekretariat, I piętro budynku
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Kompetencje kluczowe szansą sukcesu dla uczniów szkół Gminy Góra” w ramach RPO WD 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS Priorytet: 10 Działania: 10.2 Poddziałanie 10.2.1
Numer referencyjny BZP.271.25.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Kompetencje kluczowe szansą sukcesu dla uczniów szkół Gminy Góra” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet: 10 Działania: 10.2 Poddziałanie 10.2.1 dla Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach – TIK (w ramach zadania 24 wskazanego w budżecie Projektu), zgodnie z opisem zawartym w przedmiotowej SIWZ i wytycznymi zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ (Zbiorczy wykaz i parametry techniczne sprzętu). Zakres zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach – TIK ( w ramach zadania 24 wskazanego w budżecie Projektu) 1. rzutnik multimedialny - 1 szt. 2. ekran do rzutnika – 1 szt. 3. laptop dla nauczyciela – 1 szt. Okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 24 miesiące. 1.1. Wszystkie pomoce dydaktyczne (sprzęt TIK) stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki: - posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; - posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu; - w przypadku komputerów przenośnych - spełniają wymogi normy Energy Star 5.0; - są fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; - posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, - posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 2 lata, a w przypadku tablic interaktywnych i monitorów - nie krótszy niż 5 lat. [okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Jego wydłużenie będzie premiowane w ramach kryteriów oceny ofert] 1.2.Przedmiot zamówienia - dostawa sprzętu TIK, obejmuje również zapewnienie instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną przez dostawców tych urządzeń i oprogramowania; Wykonawca uruchomi oraz skonfiguruje dostarczony przez siebie sprzęt w placówce oświatowej. 1.3. Pomoce dydaktyczne oraz sprzęt wskazany w załączniku nr 5 do SIWZ ma zostać dostarczony przez Wykonawcę do wskazanej placówki oświatowej. Protokół odbioru winien potwierdzać dostawę kompletnego przedmiotu umowy. 1.4. Pomoce dydaktyczne/sprzęt należy dostarczyć pod następujące adres: -Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. Władysława Reymonta w Witoszycach, adres: Witoszyce 10, 56-200 Góra. 2. Wykonawca oświadcza, że dostarcza sprzęt odpowiadający wymogom określonym Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz opisowi zawartemu w załączniku nr 5 SIWZ (Zbiorczy wykaz i parametry techniczne sprzętu). 2.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający potrzeby Zamawiającego zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami stanowiąca integralną część niniejszej umowy. Urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nieużywane, nieregenerowane, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich. Sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.Zaleca się wykonawcom bardzo dokładne zapoznanie się z warunkami wykonywania przedmiotu zamówienia w celu prawidłowego oszacowania przez Wykonawcę kosztów i ryzyka usługi, oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Dostawa pomocy dydaktycznych będzie wykonywana zgodnie z warunkami przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz umową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Gmina Góra jest Partnerem Projektu na podstawie Umowy partnerskiej zawartej na rzecz realizacji Projektu ,,Kompetencje kluczowe szansą sukcesu dla uczniów szkół Gminy Góra” w ramach Priorytetu 10 Edukacja, Działania 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – konkursy horyzontalne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, współrealizującym Projekt z Liderem –Fundacją Pomocy Szkole im. Edwarda Machniewicza w Górze z siedzibą w Górze, ul. Szkolna 1, 56-200 Góra).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby zagospodarowaniem terenu. 3) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Wszelkie okoliczności związane ze składaniem, oceną dokumentów, ich form i ważności, a także okoliczności składania dokumentów przez wykonawców, którzy mają siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zawarto w ustawie Pzp oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie postawił warunków udziału w postępowaniu, a zatem Wykonawca składa jedynie oświadczenie w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty wskazane w roz. XI pkt 17 SIWZ:- wypełniony formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik do SIWZ nr 1, - wypełniona tabela rozliczeniowa zawarta w załączniku nr 5 do SIWZ, - wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ( mającego zastosowanie do spółek cywilnych ) tj. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienie takiej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – winno być dołączone do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy 1. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem przypadków przewidzianych w niniejszej umowie. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie, pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 2) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. 4.Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie płatności i terminu wykonania. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiany w zakresie płatności - zmiana obowiązującej stawki VAT - wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 2) zmiany w zakresie terminu wykonania w przypadku zaistnienia, po zawarciu umowy siły wyższej (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia) przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od Stron, b) którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) której nie można przypisać drugiej Stronie; 3) zmiany zaoferowanego asortymentu – tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że proponowany asortyment będzie posiadać takie same lub wyższe parametry od wymaganych w SIWZ i spełniać wymagania SIWZ oraz wytycznych RPO WD dla projektu. Zmiana taka musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie (należy podać przyczyny) i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego; 4) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych; 5) innych ważnych powodów.
IV 4 4 data 2018-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria OKRES GWARANCJI NA SPRZĘT - KOMPUTERY PRZENOŚNE
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)