Wykonanie audytów i testów bezpieczeństwa, wydajnościowych i zgodności z WCAG 2.0 systemu bibliotecznego, portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej

Data publikacji 2018-03-28
Data zakończenia 2018-04-06 00:00:00
Instytucja Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Testowanie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537274-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722541001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie audytów i testów bezpieczeństwa, wydajnościowych i zgodności z WCAG 2.0 wytworzonego portalu www, katalogu elektronicznego oraz aplikacji mobilnych w ramach projektu Podkarpackie e-biblioteki pedagogiczne w niniejszym postępowaniu dofinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług, konkurs nr RPPK.02.01.00-IZ.00-18-002/16.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 081f2d44-263b-42b1-b8ed-9e5d74359297
Biuletyn 537274-N-2018
Zamawiajacy nazwa Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Rzeszowie
Regon 69116447170000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jacentego Gałęzowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35074
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 536 223
Zamawiajacy fax 178 536 223
Zamawiajacy email rzeszow@pbw.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt Podkarpackie e-biblioteki pedagogiczne realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług, konkurs nr RPPK.02.01.00-IZ.00-18-002/16.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.rzeszow.pbw.org.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - osobiście albo za pośrednictwem poczty (firmy kurierskiej)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Rzeszowie ul. Gałęzowskiego 4 35-074 Rzeszów - sekretariat, pok. nr 8.
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie audytów i testów bezpieczeństwa, wydajnościowych i zgodności z WCAG 2.0 systemu bibliotecznego, portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej
Numer referencyjny PBWR-9/2018/PEBP
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Wykonanie audytów i testów bezpieczeństwa, wydajnościowych i zgodności z WCAG 2.0 wytworzonego portalu www, katalogu elektronicznego oraz aplikacji mobilnych w ramach projektu Podkarpackie e-biblioteki pedagogiczne w niniejszym postępowaniu dofinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług, konkurs nr RPPK.02.01.00-IZ.00-18-002/16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72254100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zgodnie z art. 29 ust. 3a – ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga aby czynności podejmowane przez Wykonawcę i związane z realizacją przedmiotu umowy w zakresie określonym w Załączniku nr 4 do SIWZ wykonywane były przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy) z wyłączeniem punktu III. 2 Badania z użytkownikami niepełnosprawnymi.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący: 1) zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. wykonawcy którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia których przedmiotem było wykonanie audytów, których przedmiotem były testy penetracyjne, wydajnościowe i zgodności z WCAG 2.0 za kwotę minimum 40 tys. zł brutto każde (przez wartość brutto zamówienia należy rozumieć wysokość honorarium uzyskanego przez wykonawcę za wykonanie tego zamówienia). W przypadku wykonawców rozliczających się w innej walucie niż PLN (polski złoty), przeliczenia walut należy dokonać według tabeli kursów średnich opublikowanych przez Narodowy Bank Polski w dniu wykonania zamówienia przez wykonawcę, a jeżeli w tym dniu kursów nie ogłoszono, to według kursów ostatnio przed tą datą ogłoszonych. 2) zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. wykonawcy którzy dysponują osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia tj: co najmniej dwoma osobami posiadającymi co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji audytów, których przedmiotem były testy penetracyjne, wydajnościowe i zgodności z WCAG 2.0. Każda z tych osób powinna dysponować minimum jednym z poniższych certyfikatów z zakresu bezpieczeństwa: • certyfikat CEH (Certified Ethical Hacker) lub równoważny, • certyfikat OSCP (Offensive Security Certified Professional) lub równoważny, • certyfikat CISSP (Certified Information Systems Security Professional) lub równoważny, • certyfikat CISA (Certified Information Systems Auditor) lub równoważny, • certyfikat CISM (Certified Information Security Manager) lub równoważny, • certyfikat GSNA (GIAC Systems and Network Auditor) lub równoważny, • certyfikat GCSC (GIAC Certified Security Consultant) lub równoważny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że pomiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca składa powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art.86 ust.5 ustawy). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas wykonania ponownych audytów i re-testów bezpieczeństwa, wydajnościowych i zgodności z WCAG 2.0 portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej [Wr]
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Czas wykonania audytów i testów bezpieczeństwa, wydajnościowych i zgodności z WCAG 2.0 portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej [Wa]
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)