GuidZP400 |
081f2d44-263b-42b1-b8ed-9e5d74359297
|
Biuletyn |
537274-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Rzeszowie
|
Regon |
69116447170000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jacentego Gałęzowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35074
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 536 223
|
Zamawiajacy fax |
178 536 223
|
Zamawiajacy email |
rzeszow@pbw.org.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt Podkarpackie e-biblioteki pedagogiczne realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług, konkurs nr RPPK.02.01.00-IZ.00-18-002/16.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.rzeszow.pbw.org.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - osobiście albo za pośrednictwem poczty (firmy kurierskiej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Rzeszowie ul. Gałęzowskiego 4 35-074 Rzeszów - sekretariat, pok. nr 8.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie audytów i testów bezpieczeństwa, wydajnościowych i zgodności z WCAG 2.0 systemu bibliotecznego, portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej
|
Numer referencyjny |
PBWR-9/2018/PEBP
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Wykonanie audytów i testów bezpieczeństwa, wydajnościowych i zgodności z WCAG 2.0 wytworzonego portalu www, katalogu elektronicznego oraz aplikacji mobilnych w ramach projektu Podkarpackie e-biblioteki pedagogiczne w niniejszym postępowaniu dofinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług, konkurs nr RPPK.02.01.00-IZ.00-18-002/16.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72254100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zgodnie z art. 29 ust. 3a – ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga aby czynności podejmowane przez Wykonawcę i związane z realizacją przedmiotu umowy w zakresie określonym w Załączniku nr 4 do SIWZ wykonywane były przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy) z wyłączeniem punktu III. 2 Badania z użytkownikami niepełnosprawnymi.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:
1) zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. wykonawcy którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia których przedmiotem było wykonanie audytów, których przedmiotem były testy penetracyjne, wydajnościowe i zgodności z WCAG 2.0 za kwotę minimum 40 tys. zł brutto każde (przez wartość brutto zamówienia należy rozumieć wysokość honorarium uzyskanego przez wykonawcę za wykonanie tego zamówienia).
W przypadku wykonawców rozliczających się w innej walucie niż PLN (polski złoty), przeliczenia walut należy dokonać według tabeli kursów średnich opublikowanych przez Narodowy Bank Polski w dniu wykonania zamówienia przez wykonawcę, a jeżeli w tym dniu kursów nie ogłoszono, to według kursów ostatnio przed tą datą ogłoszonych.
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. wykonawcy którzy dysponują osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia tj: co najmniej dwoma osobami posiadającymi co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji audytów, których przedmiotem były testy penetracyjne, wydajnościowe i zgodności z WCAG 2.0. Każda z tych osób powinna dysponować minimum jednym z poniższych certyfikatów z zakresu bezpieczeństwa:
• certyfikat CEH (Certified Ethical Hacker) lub równoważny,
• certyfikat OSCP (Offensive Security Certified Professional) lub równoważny,
• certyfikat CISSP (Certified Information Systems Security Professional) lub równoważny,
• certyfikat CISA (Certified Information Systems Auditor) lub równoważny,
• certyfikat CISM (Certified Information Security Manager) lub równoważny,
• certyfikat GSNA (GIAC Systems and Network Auditor) lub równoważny,
• certyfikat GCSC (GIAC Certified Security Consultant) lub równoważny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że pomiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca składa powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art.86 ust.5 ustawy). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-04-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|