Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości dla Uniwersytetu Opolskiego

Data publikacji 2018-03-28
Data zakończenia 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537690-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości (dalej środki czystości) dla Uniwersytetu Opolskiego. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2. Jeżeli w Załączniku nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w Załączniku nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnych produktów, Zamawiający ustanawia obowiązek udowodnienia równoważności – Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokładny opis zastosowanych rozwiązań równoważnych w zakresie technologicznym i jakościowym. Jakość zastosowanych materiałów równoważnych należy udokumentować odpowiednimi zaświadczeniami potwierdzającymi, że zastosowane materiały są zgodne z normami i wymaganiami jakie Zamawiający określił dla przedmiotowego zamówienia.
3. Ilości wskazane w Załączniku nr 1A do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy w poszczególnych pozycjach podanych w Załączniku nr 1A do SIWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy, co nie będzie stanowić zmiany umowy.
4. Wymagania techniczne i jakościowe. Dostarczane środki czystości muszą:
4.1 odpowiadać wszystkim cechom określonym w Załączniku nr 1A do SIWZ,
4.2 być wolne od wad fizycznych, fabrycznie nowe, to jest posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, które ma zabezpieczać je przed zniszczeniem lub obniżeniem ich jakości w czasie transportu lub użytkowania,
4.3 być opatrzone etykietami z danymi (odpowiednio do dostarczanego środka czystości, którego to dotyczy), które potwierdzają nazwę i producenta środków czystości, sposób użycia, skład, wielkość tj. pojemność, wagę lub gramaturę, termin przydatności do użycia, który ma być nie krótszy niż dwanaście [ 12 ] miesięcy od dnia ich dostawy Zamawiającemu,
4.4 posiadać aktualne atesty Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny,
4.5 spełniać warunki określone w PN – PN-EN, wszystkie wymagania określone przez producentów i posiadać karty charakterystyki lub informację o wprowadzeniu produktu do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu, które są wymagane odpowiednimi przepisami prawa a Wykonawca zobowiązany jest je przedstawić, na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający jest uprawniony do odmowy dostarczonych środków czystości, w szczególności gdy:
5.1 stwierdzi rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych środków czystości a przedstawionymi w SIWZ lub Zamówieniu,
5.2 środki czystości będą uszkodzone lub zawierały wady uniemożliwiające ich użycie w pełnym zakresie,
5.3 termin przydatności do użycia dostarczonych środków czystości jest krótszy niż dwanaście [ 12 ] miesięcy od dnia ich dostawy Zamawiającemu.
6. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia, przeprowadzi dla personelu obsługi dwa [ 2 ] szkolenia produktowe, w zakresie praktycznego stosowania zaproponowanych środków czystości, ich przeznaczenia, stosowania, dozowania. Termin szkolenia zostanie uzgodniony drogą elektroniczną z dziesięciodniowym [ 10 ] wyprzedzeniem. Pierwsze szkolenie powinno nastąpić w okresie do dwóch [ 2 ] miesięcy od daty zawarcia umowy.
7. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego, dostarczy, zamontuje i będzie serwisował dla produktów z pozycji 3, 5, 8, 13 ujętych w Załączniku nr 1A do SIWZ, dwadzieścia [ 20 ] kompletnych automatycznych systemów dozujących podających gotowe roztwory robocze w odpowiednim dla wskazanych produktów stężeniu. Systemy te muszą posiadać możliwość podłączenia czterech [ 4 ] koncentratów oraz umożliwiać zamknięcie tych koncentratów na kluczyk, tak by osoby niepowołane nie miały do nich dostępu. Środki czystości oraz systemy dozujące muszą być kompatybilne i pochodzić od jednego producenta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2ea469cd-075d-434c-82a2-a4218b2a1dc9
Biuletyn 537690-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 138200000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url http://www.zamowienia.uni.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zamowienia.uni.opole.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamowienia.uni.opole.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości dla Uniwersytetu Opolskiego
Numer referencyjny D/05/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości (dalej środki czystości) dla Uniwersytetu Opolskiego. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 2. Jeżeli w Załączniku nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w Załączniku nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnych produktów, Zamawiający ustanawia obowiązek udowodnienia równoważności – Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokładny opis zastosowanych rozwiązań równoważnych w zakresie technologicznym i jakościowym. Jakość zastosowanych materiałów równoważnych należy udokumentować odpowiednimi zaświadczeniami potwierdzającymi, że zastosowane materiały są zgodne z normami i wymaganiami jakie Zamawiający określił dla przedmiotowego zamówienia. 3. Ilości wskazane w Załączniku nr 1A do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy w poszczególnych pozycjach podanych w Załączniku nr 1A do SIWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy, co nie będzie stanowić zmiany umowy. 4. Wymagania techniczne i jakościowe. Dostarczane środki czystości muszą: 4.1 odpowiadać wszystkim cechom określonym w Załączniku nr 1A do SIWZ, 4.2 być wolne od wad fizycznych, fabrycznie nowe, to jest posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, które ma zabezpieczać je przed zniszczeniem lub obniżeniem ich jakości w czasie transportu lub użytkowania, 4.3 być opatrzone etykietami z danymi (odpowiednio do dostarczanego środka czystości, którego to dotyczy), które potwierdzają nazwę i producenta środków czystości, sposób użycia, skład, wielkość tj. pojemność, wagę lub gramaturę, termin przydatności do użycia, który ma być nie krótszy niż dwanaście [ 12 ] miesięcy od dnia ich dostawy Zamawiającemu, 4.4 posiadać aktualne atesty Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny, 4.5 spełniać warunki określone w PN – PN-EN, wszystkie wymagania określone przez producentów i posiadać karty charakterystyki lub informację o wprowadzeniu produktu do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu, które są wymagane odpowiednimi przepisami prawa a Wykonawca zobowiązany jest je przedstawić, na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający jest uprawniony do odmowy dostarczonych środków czystości, w szczególności gdy: 5.1 stwierdzi rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych środków czystości a przedstawionymi w SIWZ lub Zamówieniu, 5.2 środki czystości będą uszkodzone lub zawierały wady uniemożliwiające ich użycie w pełnym zakresie, 5.3 termin przydatności do użycia dostarczonych środków czystości jest krótszy niż dwanaście [ 12 ] miesięcy od dnia ich dostawy Zamawiającemu. 6. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia, przeprowadzi dla personelu obsługi dwa [ 2 ] szkolenia produktowe, w zakresie praktycznego stosowania zaproponowanych środków czystości, ich przeznaczenia, stosowania, dozowania. Termin szkolenia zostanie uzgodniony drogą elektroniczną z dziesięciodniowym [ 10 ] wyprzedzeniem. Pierwsze szkolenie powinno nastąpić w okresie do dwóch [ 2 ] miesięcy od daty zawarcia umowy. 7. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego, dostarczy, zamontuje i będzie serwisował dla produktów z pozycji 3, 5, 8, 13 ujętych w Załączniku nr 1A do SIWZ, dwadzieścia [ 20 ] kompletnych automatycznych systemów dozujących podających gotowe roztwory robocze w odpowiednim dla wskazanych produktów stężeniu. Systemy te muszą posiadać możliwość podłączenia czterech [ 4 ] koncentratów oraz umożliwiać zamknięcie tych koncentratów na kluczyk, tak by osoby niepowołane nie miały do nich dostępu. Środki czystości oraz systemy dozujące muszą być kompatybilne i pochodzić od jednego producenta.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie przez dwanaście [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2. Zamawiający zastrzega, że umowa zawarta w przedmiotowym postępowaniu wygaśnie mimo niewykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, a po upływie terminu wskazanego w pkt. 4.1. SIWZ lub w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 4.1. SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia polega na sukcesywnym dostarczaniu Zamawiającemu środków czystości określonych w Załączniku nr 1A do SIWZ, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego, składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 4.1. SIWZ (dalej jako Zamówienia). 4. Realizacja (dostawa) Zamówienia następować będzie w ciągu maksymalnie pięciu [ 5 ] dni roboczych, od zgłoszenia każdego Zamówienia przez Zamawiającego przez cały okres, o którym mowa w pkt. 4.1. SIWZ. Przekazanie Zamówienia Wykonawcy nastąpi za pośrednictwem poczty e-mail lub faksem. 5. Realizacja (dostawa) każdego Zamówienia zostanie zrealizowana przez Wykonawcę (w opakowaniu zapewnionym przez Wykonawcę) własnym transportem na jego ryzyko i w ramach wynagrodzenia określonego przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o konkretnym dniu i godzinie realizacji dostawy. 6. Termin realizacji (dostawy) każdego Zamówienia wskazany w pkt. 4.4. SIWZ jest terminem maksymalnym na realizację (dostawę) Zamówienia. Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) może uwzględnić krótszy termin realizacji (dostawy) Zamówienia. 7. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od siódmej [ 7:00] do dwunastej trzydzieści [ 12:30 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 8. W przypadku, gdy ostatni dzień realizacji Zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu SIWZ dniem roboczym wówczas Wykonawca zobowiązany jest zrealizować Zamówienie w następnym dniu przypadającym w dniu roboczym w rozumieniu. 9. Zamówienie będzie realizowane w dni robocze. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamówienia do jednostek organizacyjnych Zamawiającego, których adres będzie podany w Zamówieniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy (środki czystości) wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę do dostarczenia Opisu przedmiotu zamówienia – uwzględniającego nazwę produktu, nazwę producenta, pojemność opakowania, stężenie środka (w kolumnie przeznaczonej do wypełnienia przez Wykonawcę – kolumna nr 10) wraz z podaniem cen, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 1A do SIWZ. Wraz z Opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu, wystawione przez producenta środków czystości, aktualne karty charakterystyki i karty techniczne produktów, potwierdzające zgodność oferowanych dostaw (środków czystości) z Opisem przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione I. 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem, który Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Liczba dni roboczych realizacji (dostawy) Zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)