| GuidZP400 |
5f58a3dc-589f-4c38-93c5-9222e2c79c80
|
| Biuletyn |
537534-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miasto Żyrardów
|
| Regon |
75014865000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Plac Jana Pawła II
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Żyrardów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
96300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
46 858 15 67
|
| Zamawiajacy fax |
46 858 15 11
|
| Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@zyrardow.pl
|
| Adres strony url |
https://www.zyrardow.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
projekt pn. „Szkoła bliżej nauki - stworzenie w 7 gminach Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego warunków dla nauczania opartego na metodzie eksperymentu poprzez zwiększenie umiejętności i kompetencji nauczycielek i nauczycieli w zakresie pracy metodą eksperymentu, wyposażenie szkół w zestawy edukacyjne i narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych oraz rozwój kompetencji uczniów i uczennic w zakresie przedmiotów przyrodniczych m.in. poprzez realizację projektów edukacyjno-badawczych”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.zyrardow.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie/opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Żyrardowa, Biuro Obsługi Klienta, Pl. Jana Pawła II nr 1, 96-300 Żyrardów.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i dostawa podstawowego wyposażenia pracowni, sprzętu do wykonywania doświadczeń, odczynników chemicznych, pomocy dydaktycznych, przyrządów, sprzętu laboratoryjnego, technicznego, przewodników dla czterech żyrardowskich szkół.
|
| Numer referencyjny |
ZP.271.3.19.2018.DJ
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa podstawowego wyposażenia pracowni, sprzętu do wykonywania doświadczeń, odczynników chemicznych, pomocy dydaktycznych, przyrządów, sprzętu laboratoryjnego, technicznego, przewodników dla czterech żyrardowskich szkół.
2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Szkoła bliżej nauki - stworzenie w 7 gminach Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego warunków dla nauczania opartego na metodzie eksperymentu poprzez zwiększenie umiejętności i kompetencji nauczycielek i nauczycieli w zakresie pracy metodą eksperymentu, wyposażenie szkół w zestawy edukacyjne i narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych oraz rozwój kompetencji uczniów i uczennic w zakresie przedmiotów przyrodniczych m.in. poprzez realizację projektów edukacyjno-badawczych”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020
3. Zamówienie podzielone zostało na VII części.
3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu umowy, rozładunek oraz wniesienie i ustawienie przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, znajdujących się w 4 szkołach z obszaru Żyrardowa.
3.7 Zamawiający określił w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, które produkty Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć naklejkami. Naklejki powinny być wykonane w sposób trwały, trudny do usunięcia oraz być oznaczone informacją: „Zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020” oraz odpowiednimi logotypami projektu, które zostaną przekazane Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa.
3.8 Szczegółowe informacje na temat zasad oznakowania projektu znajdują się pod linkiem:
https://www.funduszedlamazowsza.eu/wp-content/uploads/2018/01/wytyczne-w-zakresie-informacji-i-promocji-3-listopada-2016.pdf
|
| Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
21
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji umowy wynosi 21 dni roboczych na każdą część zamówienia od dnia podpisania umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. 6.4 ust 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku do oferty dołączyć należy ustanowione przez wykonawców pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa w ofercie podpisane przez siebie dokumenty, o których mowa w rozdz. VI pkt 6.2 SIWZ.
6.5 Inne dokumenty, które mają zostać załączone: kosztorysy na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ – odpowiednio do części, na którą Wykonawca złożył ofertę wraz z podaniem szczegółowych produktów, oferowanych przez Wykonawcę.
6.6 Zamawiający nie przewiduje zwrotu Wykonawcom kosztów udziału w postępowaniu.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Treść istotnych dla stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 6 i 7 do niniejszej SIWZ.
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp.
2. Zmiany Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu.
3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem wyjątków prawnie przewidzianych.
4. Zamawiający dopuszcza zmiany obowiązującej stawki VAT jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-06T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
CZEŚĆ I – Sprzęt laboratoryjny i chemiczny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji umowy wynosi 21 dni roboczych na każdą część zamówienia od dnia podpisania umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
1) CZEŚĆ I – Sprzęt laboratoryjny i chemiczny z podziałem na dostawę do czterech szkół:
a. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi i Dwujęzycznymi im. Filipa de Girarda w Żyrardowie przy ul. Jasnej 11
b. Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Mikołaja Reja w Żyrardowie przy ul. Radziwiłłowskiej 16
c. Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Elizy Orzeszkowej w Żyrardowie przy ul. Józefa Mireckiego 56
d. Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Henryka Sienkiewicza w Żyrardowie przy ul. Franklina Roosevelta 2
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części oraz z opisem minimalnych wymagań, parametrów przedmiotu zamówienia i uwzględniający podział produktów na szkoły, określa załącznik nr 5 do SIWZ.
3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu umowy, rozładunek oraz wniesienie i ustawienie przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, znajdujących się w 4 szkołach z obszaru Żyrardowa.
3.4 Zamawiający określił w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia produkty, na które Wykonawca udzieli gwarancji, wyznaczając dla tych produktów minimalny termin gwarancji 12 miesięcy w częściach: I, III, IV, V, VI i 24 miesiące w częściach II i VII.
3.5 Do wszystkich przedmiotów, dla których wymagana jest gwarancja, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty gwarancyjne oraz spełnić warunki gwarancyjne opisane we wzorach umów. Pozostałe produkty objęte są rękojmią za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z zastrzeżeniem opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i postanowień zawartych we wzorach umów w sprawie niniejszego zamówienia, stanowiących załączniki nr 6 dla części I, III, IV, V, VI i załącznik nr 7 dla części II i VII.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
CZEŚĆ II – Mikroskopy oraz preparaty mikroskopowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji umowy wynosi 21 dni roboczych na każdą część zamówienia od dnia podpisania umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
2) CZEŚĆ II – Mikroskopy oraz preparaty mikroskopowe z podziałem na dostawę do czterech szkół:
a. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi i Dwujęzycznymi im. Filipa de Girarda w Żyrardowie przy ul. Jasnej 11
b. Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Mikołaja Reja w Żyrardowie przy ul. Radziwiłłowskiej 16
c. Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Elizy Orzeszkowej w Żyrardowie przy ul. Józefa Mireckiego 56
d. Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Henryka Sienkiewicza w Żyrardowie przy ul. Franklina Roosevelta 2
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części oraz z opisem minimalnych wymagań, parametrów przedmiotu zamówienia i uwzględniający podział produktów na szkoły, określa załącznik nr 5 do SIWZ.
3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu umowy, rozładunek oraz wniesienie i ustawienie przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, znajdujących się w 4 szkołach z obszaru Żyrardowa.
3.4 Zamawiający określił w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia produkty, na które Wykonawca udzieli gwarancji, wyznaczając dla tych produktów minimalny termin gwarancji 12 miesięcy w częściach: I, III, IV, V, VI i 24 miesiące w częściach II i VII.
3.5 Do wszystkich przedmiotów, dla których wymagana jest gwarancja, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty gwarancyjne oraz spełnić warunki gwarancyjne opisane we wzorach umów. Pozostałe produkty objęte są rękojmią za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z zastrzeżeniem opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i postanowień zawartych we wzorach umów w sprawie niniejszego zamówienia, stanowiących załączniki nr 6 dla części I, III, IV, V, VI i załącznik nr 7 dla części II i VII.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ III – Szkolne pomoce dydaktyczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji umowy wynosi 21 dni roboczych na każdą część zamówienia od dnia podpisania umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
3) CZĘŚĆ III – Szkolne pomoce dydaktyczne z podziałem na dostawę do czterech szkół:
a. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi i Dwujęzycznymi im. Filipa de Girarda w Żyrardowie przy ul. Jasnej 11
b. Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Mikołaja Reja w Żyrardowie przy ul. Radziwiłłowskiej 16
c. Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Elizy Orzeszkowej w Żyrardowie przy ul. Józefa Mireckiego 56
d. Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Henryka Sienkiewicza w Żyrardowie przy ul. Franklina Roosevelta 2
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części oraz z opisem minimalnych wymagań, parametrów przedmiotu zamówienia i uwzględniający podział produktów na szkoły, określa załącznik nr 5 do SIWZ.
3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu umowy, rozładunek oraz wniesienie i ustawienie przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, znajdujących się w 4 szkołach z obszaru Żyrardowa.
3.4 Zamawiający określił w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia produkty, na które Wykonawca udzieli gwarancji, wyznaczając dla tych produktów minimalny termin gwarancji 12 miesięcy w częściach: I, III, IV, V, VI i 24 miesiące w częściach II i VII.
3.5 Do wszystkich przedmiotów, dla których wymagana jest gwarancja, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty gwarancyjne oraz spełnić warunki gwarancyjne opisane we wzorach umów. Pozostałe produkty objęte są rękojmią za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z zastrzeżeniem opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i postanowień zawartych we wzorach umów w sprawie niniejszego zamówienia, stanowiących załączniki nr 6 dla części I, III, IV, V, VI i załącznik nr 7 dla części II i VII.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ IV – Globusy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji umowy wynosi 21 dni roboczych na każdą część zamówienia od dnia podpisania umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
4) CZĘŚĆ IV – Globusy z podziałem na dostawę do trzech szkół:
a. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi i Dwujęzycznymi im. Filipa de Girarda w Żyrardowie przy ul. Jasnej 11
b. Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Elizy Orzeszkowej w Żyrardowie przy ul. Józefa Mireckiego 56
c. Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Henryka Sienkiewicza w Żyrardowie przy ul. Franklina Roosevelta 2
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części oraz z opisem minimalnych wymagań, parametrów przedmiotu zamówienia i uwzględniający podział produktów na szkoły, określa załącznik nr 5 do SIWZ.
3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu umowy, rozładunek oraz wniesienie i ustawienie przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, znajdujących się w 4 szkołach z obszaru Żyrardowa.
3.4 Zamawiający określił w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia produkty, na które Wykonawca udzieli gwarancji, wyznaczając dla tych produktów minimalny termin gwarancji 12 miesięcy w częściach: I, III, IV, V, VI i 24 miesiące w częściach II i VII.
3.5 Do wszystkich przedmiotów, dla których wymagana jest gwarancja, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty gwarancyjne oraz spełnić warunki gwarancyjne opisane we wzorach umów. Pozostałe produkty objęte są rękojmią za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z zastrzeżeniem opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i postanowień zawartych we wzorach umów w sprawie niniejszego zamówienia, stanowiących załączniki nr 6 dla części I, III, IV, V, VI i załącznik nr 7 dla części II i VII.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ V – Publikacje
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji umowy wynosi 21 dni roboczych na każdą część zamówienia od dnia podpisania umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
5) CZĘŚĆ V – Publikacje z podziałem na dostawę do trzech szkół:
a. Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Mikołaja Reja w Żyrardowie przy ul. Radziwiłłowskiej 16
b. Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Elizy Orzeszkowej w Żyrardowie przy ul. Józefa Mireckiego 56
c. Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Henryka Sienkiewicza w Żyrardowie przy ul. Franklina Roosevelta 2
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części oraz z opisem minimalnych wymagań, parametrów przedmiotu zamówienia i uwzględniający podział produktów na szkoły, określa załącznik nr 5 do SIWZ.
3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu umowy, rozładunek oraz wniesienie i ustawienie przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, znajdujących się w 4 szkołach z obszaru Żyrardowa.
3.4 Zamawiający określił w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia produkty, na które Wykonawca udzieli gwarancji, wyznaczając dla tych produktów minimalny termin gwarancji 12 miesięcy w częściach: I, III, IV, V, VI i 24 miesiące w częściach II i VII.
3.5 Do wszystkich przedmiotów, dla których wymagana jest gwarancja, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty gwarancyjne oraz spełnić warunki gwarancyjne opisane we wzorach umów. Pozostałe produkty objęte są rękojmią za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z zastrzeżeniem opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i postanowień zawartych we wzorach umów w sprawie niniejszego zamówienia, stanowiących załączniki nr 6 dla części I, III, IV, V, VI i załącznik nr 7 dla części II i VII.
3.6 Wszystkie publikacje książkowe mające zostać dostarczone w części V muszą posiadać nadany numer ISBN. Wykonawca, który zostanie wezwany do złożenia dokumentów na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany będzie w każdej pozycji podać tytuł, autora oraz numer ISBN każdej publikacji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ VI – Mapy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji umowy wynosi 21 dni roboczych na każdą część zamówienia od dnia podpisania umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
6) CZĘŚĆ VI – Mapy z podziałem na dostawę do trzech szkół:
a. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi i Dwujęzycznymi im. Filipa de Girarda w Żyrardowie przy ul. Jasnej 11
b. Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Mikołaja Reja w Żyrardowie przy ul. Radziwiłłowskiej 16
c. Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Elizy Orzeszkowej w Żyrardowie przy ul. Józefa Mireckiego 56
d. Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Henryka Sienkiewicza w Żyrardowie przy ul. Franklina Roosevelta 2
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części oraz z opisem minimalnych wymagań, parametrów przedmiotu zamówienia i uwzględniający podział produktów na szkoły, określa załącznik nr 5 do SIWZ.
3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu umowy, rozładunek oraz wniesienie i ustawienie przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, znajdujących się w 4 szkołach z obszaru Żyrardowa.
3.4 Zamawiający określił w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia produkty, na które Wykonawca udzieli gwarancji, wyznaczając dla tych produktów minimalny termin gwarancji 12 miesięcy w częściach: I, III, IV, V, VI i 24 miesiące w częściach II i VII.
3.5 Do wszystkich przedmiotów, dla których wymagana jest gwarancja, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty gwarancyjne oraz spełnić warunki gwarancyjne opisane we wzorach umów. Pozostałe produkty objęte są rękojmią za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z zastrzeżeniem opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i postanowień zawartych we wzorach umów w sprawie niniejszego zamówienia, stanowiących załączniki nr 6 dla części I, III, IV, V, VI i załącznik nr 7 dla części II i VII.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ VII – Sprzęt IT
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji umowy wynosi 21 dni roboczych na każdą część zamówienia od dnia podpisania umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
7) CZĘŚĆ VII – Sprzęt IT z dostawą do Szkoły Podstawowej Nr 6 im. Elizy Orzeszkowej w Żyrardowie przy ul. Józefa Mireckiego 56
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części oraz z opisem minimalnych wymagań, parametrów przedmiotu zamówienia i uwzględniający podział produktów na szkoły, określa załącznik nr 5 do SIWZ.
3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu umowy, rozładunek oraz wniesienie i ustawienie przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, znajdujących się w 4 szkołach z obszaru Żyrardowa.
3.4 Zamawiający określił w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia produkty, na które Wykonawca udzieli gwarancji, wyznaczając dla tych produktów minimalny termin gwarancji 12 miesięcy w częściach: I, III, IV, V, VI i 24 miesiące w częściach II i VII.
3.5 Do wszystkich przedmiotów, dla których wymagana jest gwarancja, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty gwarancyjne oraz spełnić warunki gwarancyjne opisane we wzorach umów. Pozostałe produkty objęte są rękojmią za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z zastrzeżeniem opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i postanowień zawartych we wzorach umów w sprawie niniejszego zamówienia, stanowiących załączniki nr 6 dla części I, III, IV, V, VI i załącznik nr 7 dla części II i VII.
|
| | |