zakup i dostawa podstawowego wyposażenia pracowni, sprzętu do wykonywania doświadczeń, odczynników chemicznych, pomocy dydaktycznych, przyrządów, sprzętu laboratoryjnego, technicznego, przewodników dla czterech żyrardowskich szkół.

Data publikacji 2018-03-28
Data zakończenia 2018-04-06 00:00:00
Instytucja Miasto Żyrardów
Miejscowość Żyrardów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537534-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa podstawowego wyposażenia pracowni, sprzętu do wykonywania doświadczeń, odczynników chemicznych, pomocy dydaktycznych, przyrządów, sprzętu laboratoryjnego, technicznego, przewodników dla czterech żyrardowskich szkół.
2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Szkoła bliżej nauki - stworzenie w 7 gminach Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego warunków dla nauczania opartego na metodzie eksperymentu poprzez zwiększenie umiejętności i kompetencji nauczycielek i nauczycieli w zakresie pracy metodą eksperymentu, wyposażenie szkół w zestawy edukacyjne i narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych oraz rozwój kompetencji uczniów i uczennic w zakresie przedmiotów przyrodniczych m.in. poprzez realizację projektów edukacyjno-badawczych”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020
3. Zamówienie podzielone zostało na VII części.
3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu umowy, rozładunek oraz wniesienie i ustawienie przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, znajdujących się w 4 szkołach z obszaru Żyrardowa.
3.7 Zamawiający określił w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, które produkty Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć naklejkami. Naklejki powinny być wykonane w sposób trwały, trudny do usunięcia oraz być oznaczone informacją: „Zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020” oraz odpowiednimi logotypami projektu, które zostaną przekazane Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa.
3.8 Szczegółowe informacje na temat zasad oznakowania projektu znajdują się pod linkiem:
https://www.funduszedlamazowsza.eu/wp-content/uploads/2018/01/wytyczne-w-zakresie-informacji-i-promocji-3-listopada-2016.pdf

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5f58a3dc-589f-4c38-93c5-9222e2c79c80
Biuletyn 537534-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Żyrardów
Regon 75014865000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Żyrardów
Zamawiajacy kod pocztowy 96300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 46 858 15 67
Zamawiajacy fax 46 858 15 11
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@zyrardow.pl
Adres strony url https://www.zyrardow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projekt pn. „Szkoła bliżej nauki - stworzenie w 7 gminach Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego warunków dla nauczania opartego na metodzie eksperymentu poprzez zwiększenie umiejętności i kompetencji nauczycielek i nauczycieli w zakresie pracy metodą eksperymentu, wyposażenie szkół w zestawy edukacyjne i narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych oraz rozwój kompetencji uczniów i uczennic w zakresie przedmiotów przyrodniczych m.in. poprzez realizację projektów edukacyjno-badawczych”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zyrardow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie/opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Żyrardowa, Biuro Obsługi Klienta, Pl. Jana Pawła II nr 1, 96-300 Żyrardów.
Nazwa nadana zamowieniu zakup i dostawa podstawowego wyposażenia pracowni, sprzętu do wykonywania doświadczeń, odczynników chemicznych, pomocy dydaktycznych, przyrządów, sprzętu laboratoryjnego, technicznego, przewodników dla czterech żyrardowskich szkół.
Numer referencyjny ZP.271.3.19.2018.DJ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa podstawowego wyposażenia pracowni, sprzętu do wykonywania doświadczeń, odczynników chemicznych, pomocy dydaktycznych, przyrządów, sprzętu laboratoryjnego, technicznego, przewodników dla czterech żyrardowskich szkół. 2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Szkoła bliżej nauki - stworzenie w 7 gminach Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego warunków dla nauczania opartego na metodzie eksperymentu poprzez zwiększenie umiejętności i kompetencji nauczycielek i nauczycieli w zakresie pracy metodą eksperymentu, wyposażenie szkół w zestawy edukacyjne i narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych oraz rozwój kompetencji uczniów i uczennic w zakresie przedmiotów przyrodniczych m.in. poprzez realizację projektów edukacyjno-badawczych”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 3. Zamówienie podzielone zostało na VII części. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu umowy, rozładunek oraz wniesienie i ustawienie przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, znajdujących się w 4 szkołach z obszaru Żyrardowa. 3.7 Zamawiający określił w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, które produkty Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć naklejkami. Naklejki powinny być wykonane w sposób trwały, trudny do usunięcia oraz być oznaczone informacją: „Zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020” oraz odpowiednimi logotypami projektu, które zostaną przekazane Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa. 3.8 Szczegółowe informacje na temat zasad oznakowania projektu znajdują się pod linkiem: https://www.funduszedlamazowsza.eu/wp-content/uploads/2018/01/wytyczne-w-zakresie-informacji-i-promocji-3-listopada-2016.pdf
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji umowy wynosi 21 dni roboczych na każdą część zamówienia od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. 6.4 ust 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku do oferty dołączyć należy ustanowione przez wykonawców pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa w ofercie podpisane przez siebie dokumenty, o których mowa w rozdz. VI pkt 6.2 SIWZ. 6.5 Inne dokumenty, które mają zostać załączone: kosztorysy na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ – odpowiednio do części, na którą Wykonawca złożył ofertę wraz z podaniem szczegółowych produktów, oferowanych przez Wykonawcę. 6.6 Zamawiający nie przewiduje zwrotu Wykonawcom kosztów udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Treść istotnych dla stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 6 i 7 do niniejszej SIWZ. 1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp. 2. Zmiany Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu. 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem wyjątków prawnie przewidzianych. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany obowiązującej stawki VAT jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2018-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZEŚĆ I – Sprzęt laboratoryjny i chemiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji umowy wynosi 21 dni roboczych na każdą część zamówienia od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1) CZEŚĆ I – Sprzęt laboratoryjny i chemiczny z podziałem na dostawę do czterech szkół: a. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi i Dwujęzycznymi im. Filipa de Girarda w Żyrardowie przy ul. Jasnej 11 b. Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Mikołaja Reja w Żyrardowie przy ul. Radziwiłłowskiej 16 c. Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Elizy Orzeszkowej w Żyrardowie przy ul. Józefa Mireckiego 56 d. Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Henryka Sienkiewicza w Żyrardowie przy ul. Franklina Roosevelta 2 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części oraz z opisem minimalnych wymagań, parametrów przedmiotu zamówienia i uwzględniający podział produktów na szkoły, określa załącznik nr 5 do SIWZ. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu umowy, rozładunek oraz wniesienie i ustawienie przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, znajdujących się w 4 szkołach z obszaru Żyrardowa. 3.4 Zamawiający określił w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia produkty, na które Wykonawca udzieli gwarancji, wyznaczając dla tych produktów minimalny termin gwarancji 12 miesięcy w częściach: I, III, IV, V, VI i 24 miesiące w częściach II i VII. 3.5 Do wszystkich przedmiotów, dla których wymagana jest gwarancja, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty gwarancyjne oraz spełnić warunki gwarancyjne opisane we wzorach umów. Pozostałe produkty objęte są rękojmią za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z zastrzeżeniem opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i postanowień zawartych we wzorach umów w sprawie niniejszego zamówienia, stanowiących załączniki nr 6 dla części I, III, IV, V, VI i załącznik nr 7 dla części II i VII.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZEŚĆ II – Mikroskopy oraz preparaty mikroskopowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji umowy wynosi 21 dni roboczych na każdą część zamówienia od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 2) CZEŚĆ II – Mikroskopy oraz preparaty mikroskopowe z podziałem na dostawę do czterech szkół: a. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi i Dwujęzycznymi im. Filipa de Girarda w Żyrardowie przy ul. Jasnej 11 b. Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Mikołaja Reja w Żyrardowie przy ul. Radziwiłłowskiej 16 c. Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Elizy Orzeszkowej w Żyrardowie przy ul. Józefa Mireckiego 56 d. Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Henryka Sienkiewicza w Żyrardowie przy ul. Franklina Roosevelta 2 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części oraz z opisem minimalnych wymagań, parametrów przedmiotu zamówienia i uwzględniający podział produktów na szkoły, określa załącznik nr 5 do SIWZ. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu umowy, rozładunek oraz wniesienie i ustawienie przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, znajdujących się w 4 szkołach z obszaru Żyrardowa. 3.4 Zamawiający określił w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia produkty, na które Wykonawca udzieli gwarancji, wyznaczając dla tych produktów minimalny termin gwarancji 12 miesięcy w częściach: I, III, IV, V, VI i 24 miesiące w częściach II i VII. 3.5 Do wszystkich przedmiotów, dla których wymagana jest gwarancja, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty gwarancyjne oraz spełnić warunki gwarancyjne opisane we wzorach umów. Pozostałe produkty objęte są rękojmią za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z zastrzeżeniem opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i postanowień zawartych we wzorach umów w sprawie niniejszego zamówienia, stanowiących załączniki nr 6 dla części I, III, IV, V, VI i załącznik nr 7 dla części II i VII.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ III – Szkolne pomoce dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji umowy wynosi 21 dni roboczych na każdą część zamówienia od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 3) CZĘŚĆ III – Szkolne pomoce dydaktyczne z podziałem na dostawę do czterech szkół: a. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi i Dwujęzycznymi im. Filipa de Girarda w Żyrardowie przy ul. Jasnej 11 b. Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Mikołaja Reja w Żyrardowie przy ul. Radziwiłłowskiej 16 c. Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Elizy Orzeszkowej w Żyrardowie przy ul. Józefa Mireckiego 56 d. Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Henryka Sienkiewicza w Żyrardowie przy ul. Franklina Roosevelta 2 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części oraz z opisem minimalnych wymagań, parametrów przedmiotu zamówienia i uwzględniający podział produktów na szkoły, określa załącznik nr 5 do SIWZ. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu umowy, rozładunek oraz wniesienie i ustawienie przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, znajdujących się w 4 szkołach z obszaru Żyrardowa. 3.4 Zamawiający określił w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia produkty, na które Wykonawca udzieli gwarancji, wyznaczając dla tych produktów minimalny termin gwarancji 12 miesięcy w częściach: I, III, IV, V, VI i 24 miesiące w częściach II i VII. 3.5 Do wszystkich przedmiotów, dla których wymagana jest gwarancja, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty gwarancyjne oraz spełnić warunki gwarancyjne opisane we wzorach umów. Pozostałe produkty objęte są rękojmią za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z zastrzeżeniem opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i postanowień zawartych we wzorach umów w sprawie niniejszego zamówienia, stanowiących załączniki nr 6 dla części I, III, IV, V, VI i załącznik nr 7 dla części II i VII.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ IV – Globusy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji umowy wynosi 21 dni roboczych na każdą część zamówienia od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 4) CZĘŚĆ IV – Globusy z podziałem na dostawę do trzech szkół: a. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi i Dwujęzycznymi im. Filipa de Girarda w Żyrardowie przy ul. Jasnej 11 b. Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Elizy Orzeszkowej w Żyrardowie przy ul. Józefa Mireckiego 56 c. Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Henryka Sienkiewicza w Żyrardowie przy ul. Franklina Roosevelta 2 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części oraz z opisem minimalnych wymagań, parametrów przedmiotu zamówienia i uwzględniający podział produktów na szkoły, określa załącznik nr 5 do SIWZ. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu umowy, rozładunek oraz wniesienie i ustawienie przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, znajdujących się w 4 szkołach z obszaru Żyrardowa. 3.4 Zamawiający określił w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia produkty, na które Wykonawca udzieli gwarancji, wyznaczając dla tych produktów minimalny termin gwarancji 12 miesięcy w częściach: I, III, IV, V, VI i 24 miesiące w częściach II i VII. 3.5 Do wszystkich przedmiotów, dla których wymagana jest gwarancja, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty gwarancyjne oraz spełnić warunki gwarancyjne opisane we wzorach umów. Pozostałe produkty objęte są rękojmią za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z zastrzeżeniem opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i postanowień zawartych we wzorach umów w sprawie niniejszego zamówienia, stanowiących załączniki nr 6 dla części I, III, IV, V, VI i załącznik nr 7 dla części II i VII.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ V – Publikacje
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji umowy wynosi 21 dni roboczych na każdą część zamówienia od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 5) CZĘŚĆ V – Publikacje z podziałem na dostawę do trzech szkół: a. Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Mikołaja Reja w Żyrardowie przy ul. Radziwiłłowskiej 16 b. Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Elizy Orzeszkowej w Żyrardowie przy ul. Józefa Mireckiego 56 c. Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Henryka Sienkiewicza w Żyrardowie przy ul. Franklina Roosevelta 2 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części oraz z opisem minimalnych wymagań, parametrów przedmiotu zamówienia i uwzględniający podział produktów na szkoły, określa załącznik nr 5 do SIWZ. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu umowy, rozładunek oraz wniesienie i ustawienie przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, znajdujących się w 4 szkołach z obszaru Żyrardowa. 3.4 Zamawiający określił w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia produkty, na które Wykonawca udzieli gwarancji, wyznaczając dla tych produktów minimalny termin gwarancji 12 miesięcy w częściach: I, III, IV, V, VI i 24 miesiące w częściach II i VII. 3.5 Do wszystkich przedmiotów, dla których wymagana jest gwarancja, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty gwarancyjne oraz spełnić warunki gwarancyjne opisane we wzorach umów. Pozostałe produkty objęte są rękojmią za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z zastrzeżeniem opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i postanowień zawartych we wzorach umów w sprawie niniejszego zamówienia, stanowiących załączniki nr 6 dla części I, III, IV, V, VI i załącznik nr 7 dla części II i VII. 3.6 Wszystkie publikacje książkowe mające zostać dostarczone w części V muszą posiadać nadany numer ISBN. Wykonawca, który zostanie wezwany do złożenia dokumentów na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany będzie w każdej pozycji podać tytuł, autora oraz numer ISBN każdej publikacji.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ VI – Mapy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji umowy wynosi 21 dni roboczych na każdą część zamówienia od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 6) CZĘŚĆ VI – Mapy z podziałem na dostawę do trzech szkół: a. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi i Dwujęzycznymi im. Filipa de Girarda w Żyrardowie przy ul. Jasnej 11 b. Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Mikołaja Reja w Żyrardowie przy ul. Radziwiłłowskiej 16 c. Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Elizy Orzeszkowej w Żyrardowie przy ul. Józefa Mireckiego 56 d. Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Henryka Sienkiewicza w Żyrardowie przy ul. Franklina Roosevelta 2 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części oraz z opisem minimalnych wymagań, parametrów przedmiotu zamówienia i uwzględniający podział produktów na szkoły, określa załącznik nr 5 do SIWZ. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu umowy, rozładunek oraz wniesienie i ustawienie przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, znajdujących się w 4 szkołach z obszaru Żyrardowa. 3.4 Zamawiający określił w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia produkty, na które Wykonawca udzieli gwarancji, wyznaczając dla tych produktów minimalny termin gwarancji 12 miesięcy w częściach: I, III, IV, V, VI i 24 miesiące w częściach II i VII. 3.5 Do wszystkich przedmiotów, dla których wymagana jest gwarancja, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty gwarancyjne oraz spełnić warunki gwarancyjne opisane we wzorach umów. Pozostałe produkty objęte są rękojmią za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z zastrzeżeniem opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i postanowień zawartych we wzorach umów w sprawie niniejszego zamówienia, stanowiących załączniki nr 6 dla części I, III, IV, V, VI i załącznik nr 7 dla części II i VII.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ VII – Sprzęt IT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji umowy wynosi 21 dni roboczych na każdą część zamówienia od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 7) CZĘŚĆ VII – Sprzęt IT z dostawą do Szkoły Podstawowej Nr 6 im. Elizy Orzeszkowej w Żyrardowie przy ul. Józefa Mireckiego 56 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części oraz z opisem minimalnych wymagań, parametrów przedmiotu zamówienia i uwzględniający podział produktów na szkoły, określa załącznik nr 5 do SIWZ. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu umowy, rozładunek oraz wniesienie i ustawienie przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, znajdujących się w 4 szkołach z obszaru Żyrardowa. 3.4 Zamawiający określił w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia produkty, na które Wykonawca udzieli gwarancji, wyznaczając dla tych produktów minimalny termin gwarancji 12 miesięcy w częściach: I, III, IV, V, VI i 24 miesiące w częściach II i VII. 3.5 Do wszystkich przedmiotów, dla których wymagana jest gwarancja, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty gwarancyjne oraz spełnić warunki gwarancyjne opisane we wzorach umów. Pozostałe produkty objęte są rękojmią za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z zastrzeżeniem opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i postanowień zawartych we wzorach umów w sprawie niniejszego zamówienia, stanowiących załączniki nr 6 dla części I, III, IV, V, VI i załącznik nr 7 dla części II i VII.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)