GuidZP400 |
8b607d38-8319-4d20-b4ac-2543a3f8f832
|
Biuletyn |
537306-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Ząbkowicki
|
Regon |
89071840300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sienkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ząbkowice Śląskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
748 162 800
|
Zamawiajacy fax |
748 162 850
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@zabkowice-powiat.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiat-zabkowicki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Poprawa infrastruktury dydaktycznej i dostępności dla osób niepełnosprawnych liceów ogólnokształcących Powiatu Ząbkowickiego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat-zabkowicki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Ząbkowicki ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, biuro podawcze pokój 110
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla pracowni szkolnych w ramach projektu „Poprawa infrastruktury dydaktycznej i dostępności dla osób niepełnosprawnych liceów ogólnokształcących Powiatu Ząbkowickiego”
|
Numer referencyjny |
WBKZP.272.14.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych w Liceum Ogólnokształcącym im. Władysława Jagiełły w Ząbkowicach Śląskich i Liceum Ogólnokształcącym w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach w ramach projektu „Poprawa infrastruktury dydaktycznej i dostępności dla osób niepełnosprawnych liceów ogólnokształcących Powiatu Ząbkowickiego” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu wyposażenia pracowni chemicznej i fizycznej w Liceum Ogólnokształcącym w Ząbkowicach Śląskich, zakupu zestawów mobilnych do nauczania indywidualnego osób niepełnosprawnych dla Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ziębicach i Liceum Ogólnokształcącego w Ząbkowicach Śląskich oraz stanowiska komputerowego dla osoby niepełnosprawnej dla Liceum Ogólnokształcącego w Ząbkowicach Śląskich.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, posiadać odpowiednie certyfikaty i dopuszczenie do stosowania w placówkach oświatowych.
4. Dostarczony przedmiot umowy musi być kompletny, gotowy do uruchomienia i posiadający wszelkie elementy wymagane do jego prawidłowego uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych zakupów.
5. Dostawa w ramach niniejszego postępowania została podzielona na 3 części:
1) Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla pracowni chemicznej.
2) Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla pracowni fizycznej.
3) Dostawa mobilnych zestawów komputerowych dla osób niepełnosprawnych i stanowiska komputerowego dla osoby niepełnosprawnej.
6. Wykonawca przedmiot dostawy dostarczy na własny koszt i ryzyko odpowiednio do Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Jagiełły w Ząbkowicach Śląskich i Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach.
7. Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli min. 12 miesięcy gwarancji licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy.
8. Sprzęt komputerowy objęty niniejszym zamówieniem jest przeznaczony dla placówek oświatowych, tj. szkół Powiatu Ząbkowickiego i jest związany z działalności dydaktyczną w związku z art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 122 z późn. zm.). Zamawiający jest organem nadzorującym w/w placówki oświatowe.
9. Termin płatności za dostawę przedmiotu zamówienia minimum 14 dni.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 5 do SIWZ. 2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru zał. Nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Dokument, o którym mowa w części VI pkt 3 SIWZ jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 8 do SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 4) Dowód wniesienia wadium, 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu bez odrębnego wezwania z jego strony, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (z wykorzystaniem wzoru zał. Nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
1) 1.000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych) dla części 1;
2) 1.000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych) dla części 2;
3) 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych) dla części 3;
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 10 9533 0004 2001 0002 6260 0007 w Banku Spółdzielczym w Ząbkowicach Śląskich. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium na dostawę wyposażenia dydaktycznego - część ...... (wpisać odpowiedni numer części). Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz, należy dołączyć w oryginale do oferty.
7. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantującą wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
8. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą oraz zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. W dokumencie tym gwarant / poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego albo żądanie złożenia wezwania tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenie dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty).
9. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie.
10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
14. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
16. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp.
17. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu podpisania umowy.
2. Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla pracowni chemicznej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni chemicznej w Liceum Ogólnokształcącym im. Władysława Jagiełły w Ząbkowicach Śląskich. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla pracowni fizycznej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni fizycznej w Liceum Ogólnokształcącym im. Władysława Jagiełły w Ząbkowicach Śląskich. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mobilnych zestawów komputerowych dla osób niepełnosprawnych i stanowiska komputerowego dla osoby niepełnosprawnej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnych zestawów komputerowych dla osób niepełnosprawnych i stanowiska komputerowego dla osoby niepełnosprawnej do Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Jagiełły w Ząbkowicach Śląskich i Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 1 do SIWZ.
|
| |