| GuidZP400 |
f40448a2-e790-4bac-9307-f1eede07b317
|
| Biuletyn |
537266-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Mechanicznych im. Stefana Czarnieckiego w Łapach
|
| Regon |
000187530
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Sikorskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łapy
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
18-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
857152821
|
| Zamawiajacy fax |
858142017
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@fajnaszkola.net
|
| Adres strony url |
https://fajnaszkola.net/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Kompleksowa inwestycja w kształcenie zawodowe – projekt zintegrowany Powiatu Białostockiego - projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.zsmwl.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub osobiście.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Mechanicznych im. Stefana Czarneckiego w Łapach, ul. Sikorskiego 68, 18-100 Łapy
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
|
| Numer referencyjny |
3/ZSM/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego, drukarek i oprogramowania na potrzeby Zespołu Szkół Mechanicznych im. Stefana Czarneckiego w Łapach.
2. Zamawiający w nawiązaniu do art. 36aa ust. 1 ustawy nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
2.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
1) części komputerowych,
2) zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z oprogramowaniem,
3) akcesoriów komputerowych,
4) plotera,
5) drukarki A3,
6) projektorów multimedialnych,
7) tabletów i notebooków,
8) oprogramowania specjalistycznego i dydaktycznego,
9) sprzętu sieciowego.
3. Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 1.1 -1.6 do SIWZ oraz Załącznik nr 2 do SIWZ. Załącznik nr 8 do SIWZ zawiera wydruki testów stanowiących wzorce odniesienia parametrów.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
42
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań;
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań;
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań;
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań;
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ.
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy);
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;
4) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 8.1 SIWZ;
5) Kosztorys ofertowy oraz opis oferowanego asortymentu zgodnie z Załącznikami nr 3.1-3.6 do SIWZ;
6) Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 9.2 SIWZ (jeżeli dotyczy)- sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na:
1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych,
2) zmiany przedmiotu umowy, gdy zaproponowany w ofercie sprzęt został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, czego nie dało się przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Wykonawcę, a nowy sprzęt posiada co najmniej równorzędne cechy, parametry i funkcjonalność, jak sprzęt wskazany w ofercie,
3) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy lub zachowania terminu realizacji umowy,
4) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT),
5) niezbędna i konieczna jest zmiana terminu wykonania Umowy ze względu na zaistnienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie są one zawinione przez Wykonawcę,
6) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy.
22.4.Zmiana umowy wymaga sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
22.5.W rozumieniu niniejszej Umowy siła wyższa jest to zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, którego nie udało się uniknąć nawet w wypadku maksymalnej staranności stron.
22.6.Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań dla nadrobienia powstałych zaległości.
22.7.Obie strony będą zwolnione od odpowiedzialności za niewykonanie Umowy w takim zakresie, w jakim nastąpiło to na skutek zdarzeń siły wyższej.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-06T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|