Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Data publikacji 2018-03-28
Data zakończenia 2018-04-06 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Mechanicznych im. Stefana Czarnieckiego w Łapach
Miejscowość Łapy
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537266-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego, drukarek i oprogramowania na potrzeby Zespołu Szkół Mechanicznych im. Stefana Czarneckiego w Łapach.
2. Zamawiający w nawiązaniu do art. 36aa ust. 1 ustawy nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
2.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
1) części komputerowych,
2) zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z oprogramowaniem,
3) akcesoriów komputerowych,
4) plotera,
5) drukarki A3,
6) projektorów multimedialnych,
7) tabletów i notebooków,
8) oprogramowania specjalistycznego i dydaktycznego,
9) sprzętu sieciowego.
3. Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 1.1 -1.6 do SIWZ oraz Załącznik nr 2 do SIWZ. Załącznik nr 8 do SIWZ zawiera wydruki testów stanowiących wzorce odniesienia parametrów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f40448a2-e790-4bac-9307-f1eede07b317
Biuletyn 537266-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Mechanicznych im. Stefana Czarnieckiego w Łapach
Regon 000187530
Zamawiajacy adres ulica Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Łapy
Zamawiajacy kod pocztowy 18-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857152821
Zamawiajacy fax 858142017
Zamawiajacy email sekretariat@fajnaszkola.net
Adres strony url https://fajnaszkola.net/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Kompleksowa inwestycja w kształcenie zawodowe – projekt zintegrowany Powiatu Białostockiego - projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.zsmwl.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Mechanicznych im. Stefana Czarneckiego w Łapach, ul. Sikorskiego 68, 18-100 Łapy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny 3/ZSM/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego, drukarek i oprogramowania na potrzeby Zespołu Szkół Mechanicznych im. Stefana Czarneckiego w Łapach. 2. Zamawiający w nawiązaniu do art. 36aa ust. 1 ustawy nie dopuszcza do składania ofert częściowych. 2.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 1) części komputerowych, 2) zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, 3) akcesoriów komputerowych, 4) plotera, 5) drukarki A3, 6) projektorów multimedialnych, 7) tabletów i notebooków, 8) oprogramowania specjalistycznego i dydaktycznego, 9) sprzętu sieciowego. 3. Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 1.1 -1.6 do SIWZ oraz Załącznik nr 2 do SIWZ. Załącznik nr 8 do SIWZ zawiera wydruki testów stanowiących wzorce odniesienia parametrów.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań;
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań;
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań;
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 4) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 8.1 SIWZ; 5) Kosztorys ofertowy oraz opis oferowanego asortymentu zgodnie z Załącznikami nr 3.1-3.6 do SIWZ; 6) Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 9.2 SIWZ (jeżeli dotyczy)- sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: 1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych, 2) zmiany przedmiotu umowy, gdy zaproponowany w ofercie sprzęt został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, czego nie dało się przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Wykonawcę, a nowy sprzęt posiada co najmniej równorzędne cechy, parametry i funkcjonalność, jak sprzęt wskazany w ofercie, 3) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy lub zachowania terminu realizacji umowy, 4) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), 5) niezbędna i konieczna jest zmiana terminu wykonania Umowy ze względu na zaistnienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie są one zawinione przez Wykonawcę, 6) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy. 22.4.Zmiana umowy wymaga sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 22.5.W rozumieniu niniejszej Umowy siła wyższa jest to zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, którego nie udało się uniknąć nawet w wypadku maksymalnej staranności stron. 22.6.Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań dla nadrobienia powstałych zaległości. 22.7.Obie strony będą zwolnione od odpowiedzialności za niewykonanie Umowy w takim zakresie, w jakim nastąpiło to na skutek zdarzeń siły wyższej.
IV 4 4 data 2018-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)