1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa, montaż, konfiguracja systemu poprawnie działającego ekranu LED (telebimu) wraz z kompletnym osprzętem i oprogramowaniem. oraz wykonanie podkonstrukcji podwieszenia w/w ekranu na istniejącej konstrukcji na stadionie MOSIR w Pile.
Ustawienie oraz obsługę w/w ekranu LED na imprezie sportowej „ Transmisja meczy piłki nożnej Mundial 2018 oraz zapewnienie sygnału TV do transmisji w okresie od 14-06-2018 do 15-07-2018r
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :
dostawę fabrycznie nowego (rok produkcji podzespołów: min. 2018 rok ) ekranu diodowego LED wraz z kompletnym osprzętem i oprogramowaniem oraz licencją;.
dostawę i montaż komputera do zarządzania ekranem wraz z systemem obsługi wyświetlanych treści, niezbędnymi urządzeniami i okablowaniem;
dostarczenie oprogramowania sterującego oraz umożliwiającego wyświetlanie treści wizualnych i zarządzania wyświetlaniem treści wraz z nieograniczoną czasowo licencją na jego użytkowanie.
uruchomienie całego systemu oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi telebimu (użytkowania, obsługi oraz konserwacji) pracowników wskazanych przez Zamawiającego.
wykonanie podkonstrukcji po ekran LED na istniejącej konstrukcji na stadionie miejskim MOSIR w Pile
montaż ekranu LED w okresie od 14 czerwca do 15 lipca 2018r.
zapewnienie magazynu na sprzęt będący przedmiotem zamówienia na terenie Piły na okres 36 miesięcy.
Ekran LED (telebim) podwieszony będzie na istniejącej konstrukcji na stadionie MOSiR w Pile.
Konstrukcja jak i sam ekran muszą być zamontowane w taki sposób aby nie stanowiły żadnego zagrożenia dla zdrowia i życia uczestników imprezy masowej.
Oprogramowanie zarządzania treścią musi mieć m.in. możliwość:
- wyświetlania aktualnego wyniku wraz z czasem gry oraz nazwiskami strzelców goli
- wyświetlania aktualnej transmisji meczu oraz możliwości przerywania jej w określonych przepisami momentach meczu
- wyświetlania reklam i filmów.
Telebim powinien posiadać pełne wyposażenie umożliwiające wyświetlanie informacji takich jak:
reklamy multimedialne (film, slajd, spot),
Telebim powinien posiadać pełne oprogramowanie sterujące i komputer sterujący wraz z kartą nadawczą dla komputera sterującego oraz kartami odbiorczymi dla każdego kabinetu (panelu).
Parametry ekranu LED (telebimu) w wersji mobilnej z możliwością szybkiego montażu i demontażu
1) wielkość ekranu – min 50,5 m2;
2) minimalny wymiar pojedynczego elementu – 500 x 500 x73 mm
3) maksymalny rozmiar piksela -5,9 mm technologia SMD
4) konfiguracja piksela - 1R,1G,1B
5) minimalna rozdzielczość ekranu [pix/m2] - 28224
6) jasność ekranu (min/max) - 5 500 – 6 500 (cd/m2)
7) sterowanie jasnością - Oprogramowanie od 0 – 100 % lub z wykorzystaniem sensora automatycznego
8) minimalna skala szarości - 64G (poniżej 4096 skali szarości)
9) minimalne kąty widzenia przy 50% jasności [°] H: 160° (+80°/80°), V: 120 (+60°/60°)
10) minimalna odległość wizyjna - 6 metrów
11) maksymalna waga całości wraz z zamontowaną konstrukcją do podwieszenia 2 tony.
12) pobór mocy nie większy niż (maks.) [W/m2] 680
13) regulacja jasności (skala)1- 8 poz. (ręczna),
14) ilość kolorów - 68,7 mln
15) częstotliwość odświeżania (PAL/NTSC) [Hz] > 1920
16) zasilanie (V, f)230V, 50Hz
17) minimalny gwarantowany czas pracy (przy 50% jasności) 100 000 godzin
18) szczelność (przód / tył) IP65 / IP54
19) temperatura pracy w zakresach (min. / maks.) [°C]- 20 / +45
20) wilgotność pracy (min. -maks.) [% RH] 10 / 90
21) transmisja danych UTP CAT5 (do 100m) bądź światłowód optyczny wielomodowy (do 500 m), optyczny jednomodowy (powyżej 500 m).
22) metoda kontrolowania – synchroniczna
23) minimalna skala szarości – 64G (poniżej 4096 skali szarości)
24) minimalny rodzaj układu zarządzającego – IC5252
25) wymagana możliwość budowy ekranu w łuk wewnętrzny lub zewnętrzny wraz z odpowiednimi łącznikami – 15° / 15°
26) waga jednego kabinetu – min. 6,4 kg
rodzaj materiału z którego wykonana jest obudowa (kabinet) – wysoki polimerowy materiał nanotechnologiczny
28) system skanowania nie większy niż 1/7 skana
29) wszystkie ekrany LED będą miały skrzynie transportowe na kołach do ich przechowywania i transportu . Każda skrzynia powinna mieścić minimum 2,5 m2 ekranu i ważyć nie więcej niż 140 kg
30) kable łączące pomiędzy ekranami prądowe jak i sygnałowe muszą mieć możliwość łączenia poszczególnych kabinetów zarówno w pionie jak i w poziomie i posiadać Certyfikat bezpieczeństwa TUV EMC
Minimalne parametry komputera
Komputer sterujący wraz z zainstalowanym oprogramowaniem zarządzania treścią musi posiadać minimalne parametry:
1) procesor czterordzeniowy o częstotliwości nie mniejszej niż 3,4 Ghz na jeden rdzeń
2) monitor LCD o przekątnej min. 24 cale
3) pamięć ram min. 4 GB
4) karta graficzna z wyjściem DVI o pamięci nie mniejszej niż 2GB i szynie pamięci min. 128MB system operacyjny WIN 10.
5) niezbędne urządzenia peryferyjne (mysz, klawiatura),
6) dysk twardy typu SSD o minimalnych parametrach : pojemność min. 512MB , prędkość odczytu: 3500 MB/s, prędkość zapisu: 2100 MB/s,
7) cały komputer musi być zamontowany w skrzyni transportowe RACK na kołami do przewozu,
Komputer musi być w pełni kompatybilny z całością systemu w tym z videoprocesorem oraz kartami wejścia/ wyjścia.
Osprzęt do ekranu LED:
1) łączniki aluminiowe z tyłu ekranu do łącznie z konstrukcją typu QUADRO wraz ze skrzynią transportową na kołach - szt. 1;
2) belki do stawiania i wieszania ekranu w jednym elemencie wraz ze skrzynią transportową na kołach ; w ilości długość 0,5 m – szt. 5 oraz długość 1 m – szt. 10;
3) karta sterująca ekranem pozwalająca złożenie i obsługę całego ekranu z wejściem DVI , HDMI – szt. 2
4) procesor Video z wejściem SDI, HDMI, DVI, AV, VGA oraz Audio i wyjściami 6 x DVI, 1xVGA, 1xSDI z możliwością tworzenia obrazu w systemie „mozaiki” oraz możliwość PiP, POP, zainstalowane w skrzyni transportowej RACK - szt. 2
5) rozdzielnia elektryczna odpowiednia do zasilania całego ekranu minimum wejście gniazdo 63A wyjście – odpowiednie do zasilania całego ekranu – szt. 2
6) kabel zasilający główny YKY 5x4 mm2 gniazda 32A w gumie CE - szt. 2 x 50 m
7) kabel sygnałowy główny UPT RJ45 KAT6 ,CE - 4 x 100 m
Opisane parametry techniczne ekranu i komputera stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.
Sprzęt i oprogramowanie powinny spełniać normy jakościowe zgodne z polskimi normami oraz posiadać deklaracje zgodności CE, potwierdzające spełnienie wymogów dla produktów wprowadzonych na rynek UE. oraz inne niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa wymagane prawem dla tego typu urządzeń w tym np. TUV EMC.
Deklaracje oraz inne certyfikaty Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia.
3. Obowiązki Wykonawcy
3.1) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, montażu nowego ekranu LED wg złożonej oferty przetargowej,
3.2) Wykonawca musi posiadać odpowiedni wykwalifikowany personel, przeznaczony do wykonania zamówienia.
3.3) Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej, a maksymalnie 60 miesięcznej, gwarancji na dostarczone urządzenie oraz wykonaną usługę, liczonej od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu umowy,
Wykonawca zapewni bezpłatną asystę i wsparcie techniczne w okresie gwarancji,
3.5) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do:
Usunięcia wady, awarii, usterki i nieprawidłowości w terminie do 24h licząc od momentu jej zgłoszenia. Zgłoszenie wady, awarii, usterki i nieprawidłowości może odbyć się drogą mailową lub telefoniczną na adresy i numery podane w umowie,
3.5.2) Dokonania naprawy w miejscu instalacji przedmiotu zamówienia,
3.5.3) Wymiany elementu na nowy w przypadku trzykrotnej wady, awarii, usterki lub nieprawidłowości tego samego elementu w okresie gwarancji.
3.6) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia telefonicznej pomocy technicznej podczas całego okresu gwarancji w ramach zaoferowanej ceny, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia,
3.7) Wykonawca zapewni Zamawiającego, że wszystkie diody pochodzą od tego samego producenta i są tej samej klasy jakościowej. Wykonawca oświadczenie w tej sprawie złoży na dzień protokolarnego odbioru prac.
3.8) Wykonawca dokona uruchomienia Telebimu i wdrożenia całego systemu oraz oprogramowania wraz z przeszkoleniem wskazanych przez Zamawiającego osób, zarówno w zakresie obsługi urządzenia, jego konfiguracji jak i konserwacji.
3.9) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wymaganą prawem licencję na oprogramowanie komputerowe,
3.10) Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi i konfiguracji ekranu LED oraz instrukcję obsługi poszczególnych elementów systemu w języku polskim,
3.11) Wykonawca zapewni nieodpłatne miejsce na magazynowanie wyżej wymienionego sprzętu zlokalizowanego na terenie miasta Piły przez okres 36 miesięcy,
3.12) Wykonawca zapewnieni obsługę na ww. sprzęcie 18-ściu Eventów multimedialnych (1 evant = 1 dzień) w ciągu 36 miesięcy organizowanych na terenie miasta Piły wraz z dostarczeniem konstrukcji odpowiedniej dla wielkości ekranu przez okres 36 miesięcy. W zakres tego punktu wchodzi ustawienie ekranu i jego uruchomienie - obsługa tzw. ( kamery, realizacja itp. realizowana będzie na podstawie odrębnej umowy )
4. Zobowiązania Zamawiającego
4.1) Zamawiający jest zobowiązany do używania urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem i zapisami określonymi w DTR, przekazanej mu najpóźniej w dniu protokolarnego odbioru przedmiotu umowy,
4.2) Zamawiający będzie oddelegowywał do obsługi ekranu tylko przeszkolony przez Wykonawcę personel.
4.3) Zamawiający zobowiązany jest do corocznych przeglądów serwisowo- konserwacyjnych Telebimu w celu zachowania udzielonej gwarancji.
4.4) Zamawiający niezwłocznie zgłasza Wykonawcy każdą zauważoną wadę, awarię, usterkę lub nieprawidłowość w funkcjonowaniu przedmiotu zamówienia w sposób określony w punkcie 3.5.1. powyżej.
|
GuidZP400 |
e76d8c18-4a9e-4f47-ac0f-0d538ee69f06
|
Biuletyn |
537349-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
|
Regon |
68424000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bydgoska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
76
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piła
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64920
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
67 2132783, 2142831
|
Zamawiajacy fax |
672 132 776
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@mosir.pila.pl
|
Adres strony url |
www.mosir.pila.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka budżetowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.mosir.pila.pl – przetargi
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.mosir.pila.pl – przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Bydgoska 76, 64-920 Piła , Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup ekranu LED
|
Numer referencyjny |
1/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa, montaż, konfiguracja systemu poprawnie działającego ekranu LED (telebimu) wraz z kompletnym osprzętem i oprogramowaniem. oraz wykonanie podkonstrukcji podwieszenia w/w ekranu na istniejącej konstrukcji na stadionie MOSIR w Pile.
Ustawienie oraz obsługę w/w ekranu LED na imprezie sportowej „ Transmisja meczy piłki nożnej Mundial 2018 oraz zapewnienie sygnału TV do transmisji w okresie od 14-06-2018 do 15-07-2018r
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :
dostawę fabrycznie nowego (rok produkcji podzespołów: min. 2018 rok ) ekranu diodowego LED wraz z kompletnym osprzętem i oprogramowaniem oraz licencją;.
dostawę i montaż komputera do zarządzania ekranem wraz z systemem obsługi wyświetlanych treści, niezbędnymi urządzeniami i okablowaniem;
dostarczenie oprogramowania sterującego oraz umożliwiającego wyświetlanie treści wizualnych i zarządzania wyświetlaniem treści wraz z nieograniczoną czasowo licencją na jego użytkowanie.
uruchomienie całego systemu oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi telebimu (użytkowania, obsługi oraz konserwacji) pracowników wskazanych przez Zamawiającego.
wykonanie podkonstrukcji po ekran LED na istniejącej konstrukcji na stadionie miejskim MOSIR w Pile
montaż ekranu LED w okresie od 14 czerwca do 15 lipca 2018r.
zapewnienie magazynu na sprzęt będący przedmiotem zamówienia na terenie Piły na okres 36 miesięcy.
Ekran LED (telebim) podwieszony będzie na istniejącej konstrukcji na stadionie MOSiR w Pile.
Konstrukcja jak i sam ekran muszą być zamontowane w taki sposób aby nie stanowiły żadnego zagrożenia dla zdrowia i życia uczestników imprezy masowej.
Oprogramowanie zarządzania treścią musi mieć m.in. możliwość:
- wyświetlania aktualnego wyniku wraz z czasem gry oraz nazwiskami strzelców goli
- wyświetlania aktualnej transmisji meczu oraz możliwości przerywania jej w określonych przepisami momentach meczu
- wyświetlania reklam i filmów.
Telebim powinien posiadać pełne wyposażenie umożliwiające wyświetlanie informacji takich jak:
reklamy multimedialne (film, slajd, spot),
Telebim powinien posiadać pełne oprogramowanie sterujące i komputer sterujący wraz z kartą nadawczą dla komputera sterującego oraz kartami odbiorczymi dla każdego kabinetu (panelu).
Parametry ekranu LED (telebimu) w wersji mobilnej z możliwością szybkiego montażu i demontażu
1) wielkość ekranu – min 50,5 m2;
2) minimalny wymiar pojedynczego elementu – 500 x 500 x73 mm
3) maksymalny rozmiar piksela -5,9 mm technologia SMD
4) konfiguracja piksela - 1R,1G,1B
5) minimalna rozdzielczość ekranu [pix/m2] - 28224
6) jasność ekranu (min/max) - 5 500 – 6 500 (cd/m2)
7) sterowanie jasnością - Oprogramowanie od 0 – 100 % lub z wykorzystaniem sensora automatycznego
8) minimalna skala szarości - 64G (poniżej 4096 skali szarości)
9) minimalne kąty widzenia przy 50% jasności [°] H: 160° (+80°/80°), V: 120 (+60°/60°)
10) minimalna odległość wizyjna - 6 metrów
11) maksymalna waga całości wraz z zamontowaną konstrukcją do podwieszenia 2 tony.
12) pobór mocy nie większy niż (maks.) [W/m2] 680
13) regulacja jasności (skala)1- 8 poz. (ręczna),
14) ilość kolorów - 68,7 mln
15) częstotliwość odświeżania (PAL/NTSC) [Hz] > 1920
16) zasilanie (V, f)230V, 50Hz
17) minimalny gwarantowany czas pracy (przy 50% jasności) 100 000 godzin
18) szczelność (przód / tył) IP65 / IP54
19) temperatura pracy w zakresach (min. / maks.) [°C]- 20 / +45
20) wilgotność pracy (min. -maks.) [% RH] 10 / 90
21) transmisja danych UTP CAT5 (do 100m) bądź światłowód optyczny wielomodowy (do 500 m), optyczny jednomodowy (powyżej 500 m).
22) metoda kontrolowania – synchroniczna
23) minimalna skala szarości – 64G (poniżej 4096 skali szarości)
24) minimalny rodzaj układu zarządzającego – IC5252
25) wymagana możliwość budowy ekranu w łuk wewnętrzny lub zewnętrzny wraz z odpowiednimi łącznikami – 15° / 15°
26) waga jednego kabinetu – min. 6,4 kg
rodzaj materiału z którego wykonana jest obudowa (kabinet) – wysoki polimerowy materiał nanotechnologiczny
28) system skanowania nie większy niż 1/7 skana
29) wszystkie ekrany LED będą miały skrzynie transportowe na kołach do ich przechowywania i transportu . Każda skrzynia powinna mieścić minimum 2,5 m2 ekranu i ważyć nie więcej niż 140 kg
30) kable łączące pomiędzy ekranami prądowe jak i sygnałowe muszą mieć możliwość łączenia poszczególnych kabinetów zarówno w pionie jak i w poziomie i posiadać Certyfikat bezpieczeństwa TUV EMC
Minimalne parametry komputera
Komputer sterujący wraz z zainstalowanym oprogramowaniem zarządzania treścią musi posiadać minimalne parametry:
1) procesor czterordzeniowy o częstotliwości nie mniejszej niż 3,4 Ghz na jeden rdzeń
2) monitor LCD o przekątnej min. 24 cale
3) pamięć ram min. 4 GB
4) karta graficzna z wyjściem DVI o pamięci nie mniejszej niż 2GB i szynie pamięci min. 128MB system operacyjny WIN 10.
5) niezbędne urządzenia peryferyjne (mysz, klawiatura),
6) dysk twardy typu SSD o minimalnych parametrach : pojemność min. 512MB , prędkość odczytu: 3500 MB/s, prędkość zapisu: 2100 MB/s,
7) cały komputer musi być zamontowany w skrzyni transportowe RACK na kołami do przewozu,
Komputer musi być w pełni kompatybilny z całością systemu w tym z videoprocesorem oraz kartami wejścia/ wyjścia.
Osprzęt do ekranu LED:
1) łączniki aluminiowe z tyłu ekranu do łącznie z konstrukcją typu QUADRO wraz ze skrzynią transportową na kołach - szt. 1;
2) belki do stawiania i wieszania ekranu w jednym elemencie wraz ze skrzynią transportową na kołach ; w ilości długość 0,5 m – szt. 5 oraz długość 1 m – szt. 10;
3) karta sterująca ekranem pozwalająca złożenie i obsługę całego ekranu z wejściem DVI , HDMI – szt. 2
4) procesor Video z wejściem SDI, HDMI, DVI, AV, VGA oraz Audio i wyjściami 6 x DVI, 1xVGA, 1xSDI z możliwością tworzenia obrazu w systemie „mozaiki” oraz możliwość PiP, POP, zainstalowane w skrzyni transportowej RACK - szt. 2
5) rozdzielnia elektryczna odpowiednia do zasilania całego ekranu minimum wejście gniazdo 63A wyjście – odpowiednie do zasilania całego ekranu – szt. 2
6) kabel zasilający główny YKY 5x4 mm2 gniazda 32A w gumie CE - szt. 2 x 50 m
7) kabel sygnałowy główny UPT RJ45 KAT6 ,CE - 4 x 100 m
Opisane parametry techniczne ekranu i komputera stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.
Sprzęt i oprogramowanie powinny spełniać normy jakościowe zgodne z polskimi normami oraz posiadać deklaracje zgodności CE, potwierdzające spełnienie wymogów dla produktów wprowadzonych na rynek UE. oraz inne niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa wymagane prawem dla tego typu urządzeń w tym np. TUV EMC.
Deklaracje oraz inne certyfikaty Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia.
3. Obowiązki Wykonawcy
3.1) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, montażu nowego ekranu LED wg złożonej oferty przetargowej,
3.2) Wykonawca musi posiadać odpowiedni wykwalifikowany personel, przeznaczony do wykonania zamówienia.
3.3) Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej, a maksymalnie 60 miesięcznej, gwarancji na dostarczone urządzenie oraz wykonaną usługę, liczonej od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu umowy,
Wykonawca zapewni bezpłatną asystę i wsparcie techniczne w okresie gwarancji,
3.5) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do:
Usunięcia wady, awarii, usterki i nieprawidłowości w terminie do 24h licząc od momentu jej zgłoszenia. Zgłoszenie wady, awarii, usterki i nieprawidłowości może odbyć się drogą mailową lub telefoniczną na adresy i numery podane w umowie,
3.5.2) Dokonania naprawy w miejscu instalacji przedmiotu zamówienia,
3.5.3) Wymiany elementu na nowy w przypadku trzykrotnej wady, awarii, usterki lub nieprawidłowości tego samego elementu w okresie gwarancji.
3.6) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia telefonicznej pomocy technicznej podczas całego okresu gwarancji w ramach zaoferowanej ceny, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia,
3.7) Wykonawca zapewni Zamawiającego, że wszystkie diody pochodzą od tego samego producenta i są tej samej klasy jakościowej. Wykonawca oświadczenie w tej sprawie złoży na dzień protokolarnego odbioru prac.
3.8) Wykonawca dokona uruchomienia Telebimu i wdrożenia całego systemu oraz oprogramowania wraz z przeszkoleniem wskazanych przez Zamawiającego osób, zarówno w zakresie obsługi urządzenia, jego konfiguracji jak i konserwacji.
3.9) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wymaganą prawem licencję na oprogramowanie komputerowe,
3.10) Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi i konfiguracji ekranu LED oraz instrukcję obsługi poszczególnych elementów systemu w języku polskim,
3.11) Wykonawca zapewni nieodpłatne miejsce na magazynowanie wyżej wymienionego sprzętu zlokalizowanego na terenie miasta Piły przez okres 36 miesięcy,
3.12) Wykonawca zapewnieni obsługę na ww. sprzęcie 18-ściu Eventów multimedialnych (1 evant = 1 dzień) w ciągu 36 miesięcy organizowanych na terenie miasta Piły wraz z dostarczeniem konstrukcji odpowiedniej dla wielkości ekranu przez okres 36 miesięcy. W zakres tego punktu wchodzi ustawienie ekranu i jego uruchomienie - obsługa tzw. ( kamery, realizacja itp. realizowana będzie na podstawie odrębnej umowy )
4. Zobowiązania Zamawiającego
4.1) Zamawiający jest zobowiązany do używania urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem i zapisami określonymi w DTR, przekazanej mu najpóźniej w dniu protokolarnego odbioru przedmiotu umowy,
4.2) Zamawiający będzie oddelegowywał do obsługi ekranu tylko przeszkolony przez Wykonawcę personel.
4.3) Zamawiający zobowiązany jest do corocznych przeglądów serwisowo- konserwacyjnych Telebimu w celu zachowania udzielonej gwarancji.
4.4) Zamawiający niezwłocznie zgłasza Wykonawcy każdą zauważoną wadę, awarię, usterkę lub nieprawidłowość w funkcjonowaniu przedmiotu zamówienia w sposób określony w punkcie 3.5.1. powyżej.
|
Cpv glowny przedmiot |
48813100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-05-11T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Wykonawcy
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu ekranu diodowego LED (telebimu ) z oprogramowaniem, o pow. ekranu nie mniejszej niż 50 m2
2) Osób
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 1 osobą posiadającą uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć nw. Dokumenty:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, z zachowaniem powyższego terminu.
b) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;
c) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016 poz.716).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, zawierający co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, polegające na dostawie i montażu ekranu diodowego LED (telebimu ) z oprogramowaniem, o pow. ekranu nie mniejszej niż 50 m2 wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz, którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ),
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej dwuosobowym zespołem wyznaczonym do koordynowania zamówienia, w tym: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt. 1, 4, 5, 6 i 8 ustawy Pzp, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
3) oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – (jeśli dotyczy)
4) 1) Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ;
2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium;
3) Karty katalogowe proponowanych urządzeń tj. Ekranu LED i urządzeń sterująco – monitorujących z uwzględnieniem parametrów wymaganych przez Zamawiającego.
4) Dokument potwierdzający, że firma serwisująca/montująca Ekran LED oraz oprogramowanie posiada autoryzację producenta.
Oświadczenie Wykonawcy, że firma serwisująca/montująca jest w stanie stawić się w miejscu instalacji Ekranu LED na wezwanie Zamawiającego w razie wystąpienia wady, awarii, usterki lub innych nieprawidłowości terminie 24 h z wykwalifikowanym personelem technicznym.
Płytę CD z próbką oprogramowania do zarządzania systemem, logowaniem oraz hasłem systemu serwisowego z instrukcją w języku polskim.
Szczegółowy opis parametrów technicznych ekranu LED ( telebimu ) i komputera sporządzony w języku polskim ( autentyczność parametrów musi być potwierdzona przez Wykonawcę w postaci złożonego oświadczenia wg. załącznika nr 8 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:
16 000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych ).
Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, z zastosowaniem art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do niniejszej umowy w przypadku:
a) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,
b) zmianę terminu realizacji zamówienia,
c) zmniejszenia zakresu dostaw stanowiących przedmiot umowy, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia,
d) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę, tj.:
- siły wyższej,
- zawieszenia dostaw przez Zamawiającego.
3. Zmiana terminu może wystąpić wyłącznie o czas trwania i czas usunięcia skutków działania ww. czynników.
4. Strony umowy mają prawo żądać przedłużenia umownego terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu stanowi konsekwencję okoliczności, których nie można było przewidzieć - niezależnych od Wykonawcy, przyczyn zależnych od Zamawiającego oraz działania siły wyższej.
5. Strony umowy mogą wystąpić z żądaniem, o którym mowa w ust. 4, nie później niż w terminie 14 dni od zaistnienia powyższych okoliczności.
6. Ciężar dowodu w zakresie ustalenia przyczyn niezachowania terminów spoczywa na Stronie umowy wnioskującej o zmianę.
7. Zmiany, o których mowa w ust. 2 muszą zostać sporządzone w formie aneksu do umowy
8. Warunki wprowadzenia zmian w niniejszej umowie:
a) każdy wniosek o zmianę zapisów Umowy winien być przedłożony przez Wykonawcę pisemnie wraz z szczegółowym uzasadnieniem zmiany. Ciężar dowodu zmiany spoczywa na Wykonawcy.
b) Zamawiający zastrzega, że wprowadzenie zmian do Umowy nie będzie miało charakteru automatycznego i zastrzega sobie prawo ich nieuwzględnienia.
|
IV 4 4 data |
2018-04-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|