GuidZP400 |
39839c22-e091-4068-b612-23e2e66ced33
|
Biuletyn |
528423-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Wągrowiecki
|
Regon |
57079949600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wągrowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
672 680 500
|
Zamawiajacy fax |
672 627 888
|
Zamawiajacy email |
or@wagrowiec.pl
|
Adres strony url |
www.wagrowiec.pl, www.bip.wagrowiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pt. „Cyfryzacja powiatowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych powiatów: Czarnkowsko-Trzcianeckiego, Pilskiego, Wągrowieckiego i Złotowskiego”, nr RPWP.02.01.02-30-0023/16-00, realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 2 Działania 2.1 „Rozwój elektronicznych usług publicznych”, Poddziałania 2.1.2 „Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.wagrowiec.pl/42,przetargi-zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 13a (Kancelaria Ogólna)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) w ramach projektu „Cyfryzacja powiatowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych powiatów: Czarnkowsko-Trzcianeckiego, Pilskiego, Wągrowieckiego i Złotowskiego”, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
|
Numer referencyjny |
RT.272.2.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) w ramach projektu „Cyfryzacja powiatowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych powiatów: Czarnkowsko-Trzcianeckiego, Pilskiego, Wągrowieckiego i Złotowskiego”.
2. Prace objęte zamówieniem będą składały się z 4 odrębnych zadań realizowanych dla beneficjentów Projektu:
a) Zadanie nr 1: Utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla potrzeb Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego;
b) Zadanie nr 2: Utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla potrzeb Powiatu Pilskiego;
c) Zadanie nr 3: Utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla potrzeb Powiatu Wągrowieckiego;
d) Zadanie nr 4: Utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT)dla potrzeb Powiatu Złotowskiego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ, tj. Załącznik nr 4a do SIWZ - Zadanie nr 1, Załącznik nr 4b do SIWZ – Zadanie nr 2, Załącznik nr 4c do SIWZ – Zadanie nr 3, Załącznik nr 4d do SIWZ – Zadanie nr 4.
|
Cpv glowny przedmiot |
72311100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1. W zakresie zdolności ekonomicznej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne w całości:
- wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę (suma gwarancyjna w odniesieniu do jednego lub wszystkich zdarzeń) co najmniej 60000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. W zakresie zdolności finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie wykaże spełnianie warunku lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne łącznie wykażą spełnianie poniższego warunku, lub Wykonawca/Wykonawcy występujący wspólnie, polegając na zasobach podmiotu/ podmiotów udostępniającym/ch zasoby, łącznie wykaże/ą spełnianie warunku:
a) że znajduje się w sytuacji finansowej umożliwiającej należyte wykonanie zamówienia, to znaczy posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż: dla Zadania nr 1 – 40000 zł, dla Zadania nr 2 – 40000 zł, dla Zadania nr 3 – 100000 zł, dla Zadania nr 4 – 25000 zł.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, zdolność finansowa powinna być wykazana oddzielnie dla każdego zadania.
W przypadku wykazania kwoty w walucie obcej, dla oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przyjmie iloczyn wykazanej kwoty i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, to według tabeli kursów średnich NBP ostatnio przed tą datą ogłoszonych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu innych danych finansowych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże:
- co najmniej 2 (dwa) zamówienia, których przedmiotem było w szczególności utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT), o wartości zamówienia co najmniej 60000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każde.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej w zakresie posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej uzna, iż warunek został spełniony, jeżeli jeden i tylko jeden z Wykonawców samodzielnie w całości wykaże spełnienie tego warunku.
W przypadku gdy Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej polega na zasobach podmiotu trzeciego/podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22 a uPzp, Zamawiający dokonując oceny, uzna iż warunek został spełniony, jeżeli jeden i tylko jeden z tych podmiotów samodzielnie w całości wykaże spełnienie tego warunku.
Jeżeli zakres usług przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że usługa została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa jest szerszy od określonego w powyższym warunku należy w wykazie usług podać wartość usługi odpowiadającej zakresowi ujętemu w powyższym warunku.
b) Wykonawca wykaże, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, tj.:
- Kierownik zespołu Wykonawcy - co najmniej 1 (jedna) osoba, spełniająca następujące warunki:
• posiada wykształcenie wyższe ;
• posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami potwierdzoną aktualnym certyfikatem, np. PRINCE2 lub równoważnym, co najmniej na poziomie Foundation. Zamawiający jako równoważne uzna aktualne certyfikaty potwierdzające wiedzę w zakresie właściwym dla wskazanego certyfikatu, w szczególności certyfikaty przyznawane przez Project Management Institute (PMI) co najmniej na poziomie PMP (Project Management Professional) lub certyfikaty nadawane przez International Project Management Association (IPMA) co najmniej na Poziomie C (Certified Project Manager);
• pełniła funkcję koordynatora zespołu Wykonawcy lub kierownika w co najmniej 2 (dwóch) projektach geodezyjnych lub GIS, z czego wartość jednego z tych projektów wynosiła co najmniej 30000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) brutto.
- Specjalista ds. GESUT - co najmniej 1 (jedna) osoba, spełniająca następujące warunki:
• posiada doświadczenie w założeniu lub uzupełnieniu bazy GESUT z wykorzystaniem systemów GIS potwierdzone zrealizowaniem co najmniej 2 (dwóch) projektów w zakresie baz GESUT o łącznej wartości co najmniej 60000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) brutto.
Uwaga: W przypadku wymagań dotyczących potencjału kadrowego nie dopuszczalne jest łączenie funkcji.
Przez certyfikaty równoważne, o których mowa powyżej, Zamawiający rozumie certyfikat, który jest analogiczny co do zakresu z przykładowymi certyfikatami wskazanymi z nazwy dla danej funkcji, co jest rozumiane jako:
a) ta sama dziedzina merytoryczna wynikająca z funkcji , której dotyczy certyfikat;
b) podobny stopień poziomu kompetencji;
c) podobne doświadczenie zawodowe wymagane do otrzymania danego certyfikatu;
d) potwierdzony jest egzaminem (dotyczy tylko tych funkcji, których przykładowe certyfikaty muszą być potwierdzone).
Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych, nabytych w Państwach Członkowskich UE, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz. U. z 2016 poz. 65) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie wykaże spełnianie warunku lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne łącznie wykażą spełnianie powyższego warunku lub Wykonawca/Wykonawcy występujący wspólnie, polegając na zasobach podmiot/podmiotów udostępniającym/ch zasoby, łącznie wykaże/ą spełnianie warunku.
Uwaga! Warunki określone dla zdolności technicznej lub zawodowej są jednakowe dla każdego z zadań. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, wykazanie przez Wykonawcę, iż spełnienia ww. warunki dla jednego zadania oznacza jednocześnie spełnienie tych warunków dla pozostałych zadań.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) na podstawie art. 24 ust. 11 uPzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie z Załącznikiem Nr 2C do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec, Kancelaria Ogólna - pokój nr 13a;
b) aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona);
c) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (składana na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona);
d) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona);
e) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona).
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. c - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2-3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 1 lit. c, składa dokument, o którym mowa w pkt 3 w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 uPzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga przedstawienia następujących oświadczeń i dokumentów:
a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentu Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c uPzp (składana na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona);
b) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentu Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c uPzp (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona);
c) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie - zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona);
d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona).
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz ofertowy, zgodny z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ; b) dokument potwierdzający wniesienie wadium, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu; c) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych; d) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium wysokości:
- dla Zadania nr 1: 2000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100)
- dla Zadania nr 2: 2500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych 00/100)
- dla Zadania nr 3: 10000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100)
- dla Zadania nr 4: 1500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 uPzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Powiat Wągrowiecki – PKO Bank Polski SA, numer konta 86 1020 4027 0000 1902 1361 6174. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: „dotyczy przetargu nieograniczonego - nr sprawy RT.272.2.2018” i podać numer zadania lub zadań, na które została złożona oferta. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej Wykonawca/y/ jest/są/ obowiązany/i/ dołączyć do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zgodnie z art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy, w zakresie wskazanym w ust. 3-7.
3. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić, gdy:
1) wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w tym wstrzymanie prac przez Zamawiającego.
2) wystąpiły środki ochrony prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne, uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w postępowaniu.
3) nastąpiła siła wyższa.
4) zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec.
5) harmonogram prac zostanie zmodyfikowany na wniosek Zamawiającego w zakresie dotyczącym ewentualnych wytycznych Instytucji Zarządzającej RPOWW w zakresie harmonogramów realizacji projektów, w tym w zakresie związanym z ich finansowaniem.
4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
5. Inna istotna zmiana jest dopuszczalna, gdy:
1) nastąpi rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
2) nastąpi konieczność wprowadzenia zmian będących następstwem zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu - konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym Instytucją Zarządzającą.
6. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w zakresie aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu oprogramowania lub materiałów, dostępność nowszych rozwiązań technologicznych), zmiana nie może powodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, lub dostępna jest jego nowsza wersja, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać co najmniej warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w §6. Jednak w takim przypadku kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie proponowanych osób muszą być takie same lub wyższe od wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1: Utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla potrzeb Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72311100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla potrzeb Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik Nr 4a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2: Utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla potrzeb Powiatu Pilskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72311100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla potrzeb Powiatu Pilskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik Nr 4b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3: Utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla potrzeb Powiatu Wągrowieckiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72311100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla potrzeb Powiatu Wągrowieckiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik Nr 4c do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4: Utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla potrzeb Powiatu Złotowskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72311100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla potrzeb Powiatu Złotowskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik Nr 4d do SIWZ.
|
| |