Dostawa środków czystości i higieny oraz akcesoriów gospodarczych w 2018 r.

Data publikacji 2018-03-29
Data zakończenia 2018-04-09 00:00:00
Instytucja 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Odpady włókiennicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530520-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 196200008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków czystości i higieny oraz akcesoriów gospodarczych w 2018 r. z podziałem na trzy części zamówienia . Część zamówienia nr 1 - Akcesoria gospodarcze i materiały higieniczne - 65 pozycji asortymentowych - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I; Część zamówienia nr 2 - Preparaty chemiczne i środki czystości - 43 pozycje asortymentowe - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I; Część zamówienia nr 3 - Czyściwa bawełniane - 2 pozycje asortymentowe - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I. Zamówienie realizowane jest z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej to oznacza, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji. Wykaz miejsc dostaw: Elbląg, ul. Kwiatkowskiego 15; Bartoszyce, ul.Wojska Polskiego 4; Braniewo, ul. Sikorskiego 41; Morąg, ul.Wojska Polskiego 14; Elbląg, ul. Królewiecka 169; Braniewo, ul. Stefczyka 63; Bartoszyce, ul. Generała Andersa 16; Morąg, ul. Wojska Polskiego 33. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw dla poszczególnych pozycji asortymentowych podano w załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f01a5d09-47cb-49ee-8a74-5f70628c4c39
Biuletyn 530520-N-2018
Zamawiajacy nazwa 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Regon 28138539600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kwiatkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 261 313 015
Zamawiajacy fax 261 313 304
Zamawiajacy email 21wog@ron.mil.pl
Adres strony url www.21wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.21wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości i higieny oraz akcesoriów gospodarczych w 2018 r.
Numer referencyjny 8/SZP/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa środków czystości i higieny oraz akcesoriów gospodarczych w 2018 r. z podziałem na trzy części zamówienia . Część zamówienia nr 1 - Akcesoria gospodarcze i materiały higieniczne - 65 pozycji asortymentowych - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I; Część zamówienia nr 2 - Preparaty chemiczne i środki czystości - 43 pozycje asortymentowe - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I; Część zamówienia nr 3 - Czyściwa bawełniane - 2 pozycje asortymentowe - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I. Zamówienie realizowane jest z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej to oznacza, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji. Wykaz miejsc dostaw: Elbląg, ul. Kwiatkowskiego 15; Bartoszyce, ul.Wojska Polskiego 4; Braniewo, ul. Sikorskiego 41; Morąg, ul.Wojska Polskiego 14; Elbląg, ul. Królewiecka 169; Braniewo, ul. Stefczyka 63; Bartoszyce, ul. Generała Andersa 16; Morąg, ul. Wojska Polskiego 33. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw dla poszczególnych pozycji asortymentowych podano w załączniku nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-12T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia, inne podmioty: 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1. lub 2. składa każdy z tych Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje istotne zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy; 2) W przypadku braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, Wykonawca zaoferuje inny spełniający wymagania techniczno-jakościowe wskazane w załączniku nr 1 i 2 do umowy, co nie może jednak doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w Formularzu Cenowym Wykonawcy. 3) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 4) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Akcesoria gospodarcze i materiały higieniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-12T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część zamówienia nr 1 - Akcesoria gospodarcze i materiały higieniczne - 65 pozycji asortymentowych. Lp.; Nazwa przedmiotu zamówienia; Jednostka miary ;Minimalna ilość zamówienia; Maksymalna ilość zamówienia; Miejsce dostawy; 1. Filtr wody do ekspresów ciśnieniowych szt. 30; 45 Magazyn służby żywnościowej 2. Serwetki gastronomiczne białe a500 opak 100; 150 Magazyn służby żywnościowej 3. Serwetki gastronomiczne kolorowe a20 opak 200; 300 Magazyn służby żywnościowej 4. Ścierka ostra szt. 50; 75 Magazyn służby żywnościowej 5. Worki na śmieci z taśmą 60 l szt. 1000; 1500 Magazyn służby żywnościowej 6. Worki na śmieci z taśmą120 l szt. 2000; 3000 Magazyn służby żywnościowej 7. Wykałaczki krótkie opak 100; 150 Magazyn służby żywnościowej 8. Maseczka higieniczna szt. 100; 150 Magazyn służby żywnościowej 9. Fartuch ochronny foliowy jednorazowy a100 opak 50; 75 Magazyn służby żywnościowej 10. Rękawice jednorazowe elastyczne a100 opak 100; 150 Magazyn służby żywnościowej 11. Rękawice ochronne gumowe para 200; 300 Magazyn służby żywnościowej 12. Szczotka z tworzywa do mycia HACCP szt. 10; 15 Magazyn służby żywnościowej 13. Ścierka uniwersalna do naczyń szt. 300; 450 Magazyn służby żywnościowej 14. Woreczki śniadaniowe opak 300; 450 Magazyn służby żywnościowej 15. Mop kompletny szt. 10; 15 Magazyn służby żywnościowej 16. Szczotka do mycia z tworzywa z rączką szt. 100; 150 Magazyn służby żywnościowej 17. Folia aluminiowa do pieczenia szt. 120; 180 Magazyn służby żywnościowej 18. Wkład do mopa szt. 100; 150 Magazyn służby żywnościowej 19. Torebki foliowe strunowe 15x22 szt. 200; 300 Magazyn służby żywnościowej 20. Woreczki strunowe na próbki żywności 120x180mm z miejscem na opis szt. 15000; 22500 Magazyn służby żywnościowej 21. Fartuch z polipropylenu długi rękaw szt. 200; 300 Magazyn służby żywnościowej 22. Ścierka do dezynfekcji szt. 1000; 1500 Magazyn służby żywnościowej 23. Szczotka twarda do blatów z tworzywa szt. 50; 75 Magazyn służby żywnościowej 24. Ścierka z mikro fibry szt. 100; 150 Magazyn służby żywnościowej 25. Świeczki opak 10; 15 Magazyn służby żywnościowej 26. Worki na śmieci 180 l szt. 3000; 4500 Magazyn służby żywnościowej 27. Worki na śmieci 240 l szt. 3000; 4500 Magazyn służby żywnościowej 28. Ubranie kuchenne ochronne jednorazowe kpl. 100; 150 Magazyn służby żywnościowej 29. Rękawice termiczne para 6; 9 Magazyn służby żywnościowej 30. Worki do pakowarki próżniowej 25x35cm szt. 400; 600 Magazyn służby żywnościowej 31. Kompozycja dekoracyjna stołu szt. 50; 75 Magazyn służby żywnościowej 32. Dozownik do mydła, płynu dezynfekującego szt. 4; 6 Magazyn służby żywnościowej 33. Dozowniki do ręczników papierowych szt. 4; 6 Magazyn służby żywnościowej 34. Szczotka do szorowania "żelazko" szt. 200; 300 Magazyn służby żywnościowej 35. Szczotka do mycia podłogi szt. 10; 15 Magazyn służby żywnościowej 36. Folia spożywcza 45cmx300m rolka 100; 150 Magazyn służby żywnościowej 37. Folia STRETCH rolka 150; 225 Magazyn służby żywnościowej 38. Gąbka kuchenna zmywak szt. 100; 150 Magazyn służby żywnościowej 39. Reklamówki jednorazowe - HDPE opak 200; 300 Magazyn służby żywnościowej 40. Ręcznik papierowy rolka rolka 400; 600 Magazyn służby żywnościowej 41. Ręcznik papierowy składany a200 opak 100; 150 Magazyn służby żywnościowej 42. Papier pakowy do kontaktu z żywnością w arkuszach 70x100 kg 50; 75 Magazyn służby żywnościowej 43. Wykałaczki do szaszłyków a100 opak 50; 75 Magazyn służby żywnościowej 44. Pojemnik do zgrzewu 2-dzielny 227x187x50 szt. 2000; 3000 Magazyn służby żywnościowej 45. Pojemnik do zgrzewu 3-dzielny 227x187x50 szt. 10000; 15000 Magazyn służby żywnościowej 46. Folia PP do zgrzewu 185mm x 200m rolka 4; 6 Magazyn służby żywnościowej 47. Komplet WC (szczotka klozetowa z podstawką) szt. 100; 150 Magazyn obsługi infrastruktury 48. Szczotka miotła do zamiatania podłóg szt. 160; 240 Magazyn obsługi infrastruktury 49. Szczotka do szorowania podłóg (ryżowa) szt. 70; 115 Magazyn obsługi infrastruktury 50. Miotła z sorgo do zamiatania szt. 80; 120 Magazyn obsługi infrastruktury 51. Końcówka do MOPA sznurkowa szt. 140; 210 Magazyn obsługi infrastruktury 52. Wiadro z tworzywa sztucznego szt. 80; 120 Magazyn obsługi infrastruktury 53. Szczotka zmiotka z szufelką szt. 160; 240 Magazyn obsługi infrastruktury 54. Szufelka wykonana z tworzywa sztucznego szt. 60; 90 Magazyn obsługi infrastruktury 55. Ścierka do kurzu szt. 300; 450 Magazyn obsługi infrastruktury 56. Ścierka do podłogi z mikrofibry szt. 220; 330 Magazyn obsługi infrastruktury 57. Ręcznik papierowy 2-warstwowy biały szt. 400; 600 Magazyn obsługi infrastruktury 58. Ręcznik papierowy składany „Z”, biały gofrowany op. 200; 300 Magazyn obsługi infrastruktury 59. Papier toaletowy dwuwarstwowy szt. 3000; 4500 Magazyn obsługi infrastruktury 60. Worki na śmieci 120L czarne op. 100; 150 Magazyn obsługi infrastruktury 61. Worki na śmieci 60L czarne op. 400; 600 Magazyn obsługi infrastruktury 62. Worki na śmieci 35L czarne op. 200; 300 Magazyn obsługi infrastruktury 63. Worki do segregacji odpadów w kolorze żółtym op. 80; 120 Magazyn obsługi infrastruktury 64. Worki do segregacji odpadów w kolorze niebieskim op. 80; 120 Magazyn obsługi infrastruktury 65. Worki do segregacji odpadów w kolorze zielony, op. 80; 120 Magazyn obsługi infrastruktury
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Preparaty chemiczne i środki czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-12T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część zamówienia nr 2 - Preparaty chemiczne i środki czystości - 43 pozycje asortymentowe. Lp.; Nazwa przedmiotu zamówienia ; Jednostka miary; Minimalna ilość zamówienia; Maksymalna ilość zamówienia; Miejsce dostawy; 1. Preparat do programowanego mycia pieca konwekcyjno-parowego litr 200; 150 Magazyn służby żywnościowej 2. Produkt do usuwania osadów mineralnych litr 300; 450 Magazyn służby żywnościowej 3. Produkt do ręcznego mycia naczyń litr 1500; 2250 Magazyn służby żywnościowej 4. Produkt do dezynfekcji powierzchni litr 200; 300 Magazyn służby żywnościowej 5. Produkt do dezynfekcji rąk litr 80; 120 Magazyn służby żywnościowej 6. Produkt do mycia i dezynfekcji urządzeń chłodniczych litr 100; 150 Magazyn służby żywnościowej 7. Mydło w płynie antybakteryjne litr 100; 150 Magazyn służby żywnościowej 8. Produkt do usuwania tłuszczu i przypaleń litr 220; 330 Magazyn służby żywnościowej 9. Tabletki do mycia w zmywarkach szt. 1200; 1800 Magazyn służby żywnościowej 10. Produkt do maszynowego mycia naczyń litr 300; 450 Magazyn służby żywnościowej 11. Produkt do nabłyszczania naczyń w zmywarkach litr 150; 225 Magazyn służby żywnościowej 12. Produkt do czyszczenia i konserwacji stali nierdzewnej litr 100; 150 Magazyn służby żywnościowej 13. Produkt do mycia i dezynfekcji urządzeń litr 100; 150 Magazyn służby żywnościowej 14. Produkt do czyszczenia naczyń kuchennych litr 100; 150 Magazyn służby żywnościowej 15. Produkt do odtłuszczania powierzchni litr 300; 450 Magazyn służby żywnościowej 16. Produkt do czyszczenia aluminium litr 150; 225 Magazyn służby żywnościowej 17. Produkt do mycia i czyszczenia sanitariatów litr 100; 150 Magazyn służby żywnościowej 18. Preparat do czyszczenia ekspresów ciśnieniowych litr 30; 45 Magazyn służby żywnościowej 19. Preparat do odkamieniania ekspresów ciśnieniowych kg 10; 15 Magazyn służby żywnościowej 20. Sól do zmywarek granulowana kg 50; 75 Magazyn służby żywnościowej 21. Sól do zmywarek w tabletkach kg 1200; 1800 Magazyn służby żywnościowej 22. Preparat do dezynfekcji kratek ściekowych litr 60; 90 Magazyn służby żywnościowej 23. Neutralizator zapachów kuchennych. litr 50; 75 Magazyn służby żywnościowej 24. Środek do trudno usuwalnych zabrudzeń do zastosowania w urządzeniach mycia ciśnieniowego litr 150; 225 Magazyn służby żywnościowej 25. Płyn do mycia szkła litr 50; 75 Magazyn służby żywnościowej 26. Mydło kg 3400; 4500 Magazyn służby mundurowej 27. Krem nawilżający szt. 19000; 25000 Magazyn służby mundurowej 28. Pasta do obuwia czarna szt 2000; 3000 Magazyn służby mundurowej 29. Pasta do mycia rąk z dodatkiem trącym typu BHP kg 4000; 6000 Magazyn służby mundurowej 30. Kostka zapachowa szt. 300; 450 Magazyn obsługi infrastruktury 31. Mleczko o właściwościach antybakteryjnych szt. 150; 225 Magazyn obsługi infrastruktury 32. Mydło w płynie z dozownikiem szt. 400; 600 Magazyn obsługi infrastruktury 33. Pianka do czyszczenia mebli szt. 150; 225 Magazyn obsługi infrastruktury 34. Płyn do mycia glazury i terakoty szt. 170; 255 Magazyn obsługi infrastruktury 35. Pasta do podłogi szt. 180; 270 Magazyn obsługi infrastruktury 36. Proszek do szorowania urządzeń sanitarnych kg 150; 225 Magazyn obsługi infrastruktury 37. Płyn uniwersalny do mycia podłóg szt. 300; 450 Magazyn obsługi infrastruktury 38. Płyn do mycia szyb z rozpylaczem szt. 300; 450 Magazyn obsługi infrastruktury 39. Żel myjąco – dezynfekujący do WC szt. 350; 525 Magazyn obsługi infrastruktury 40. Preparat do udrażniania rur szt. 100; 150 Magazyn obsługi infrastruktury 41. Stojący odświeżacz powietrza do łazienek i pomieszczeń w żelu szt. 100; 150 Magazyn obsługi infrastruktury 42. Odświeżacz powietrza elektryczny (wkład + wtyczka). szt. 60; 90 Magazyn obsługi infrastruktury 43. Odświeżacz powietrza w aerozolu szt. 220; 330 Magazyn obsługi infrastruktury Zamówienie realizowane jest z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilosci maksymalnych określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Czyściwa bawełniane.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19620000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-12T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część zamówienia nr 3 - Czyściwa bawełniane. Dwie pozycje asortymentowe. Lp., Nazwa przedmiotu zamówienia, Jednostka miary, Minimalna ilość zamówienia, Maksymalna ilość zamówienia, Miejsce dostawy. 1. Czyściwo bawełniane; kg; 2500; 3750; Magazyn mundurowy 2. Czyściwo bawełniane białe; kg; 1300; 1950; Magazyn uzbrojenia
  

Criterion

Kryteria Ilość dostaw (partii) w trakcie realizacji umowy dla ilości minimalnych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto oferty dla ilości minimalnych
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji dostaw dla ilości minimalnych
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)