Dostawa narzędzi wielorazowych do operacji ortopedycznych, celowników do wierteł ortopedycznych, podwieszek do naczyń krwionośnych j.uż., foteli biurowych, regałów magazynowych, telefonów bezprzewodowych, przyrządów do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych, wyrobów jednorazowych otolaryngologiczne, zestawów do trepanobiopsji, pęset do kapsuloreksji, kaniul noworodkowych, osłon z folii, archiwum do archiwizacji, stolików instrumentalnych, akcesoriów do dermatomu i siatkownicy, uchwytów narzędziowych laparaskopowych, wózków funkcyjnych, rękawic chirurgicznych w podziale na 20 części

Data publikacji 2018-03-29
Data zakończenia 2018-04-12 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Regały biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Aparatura elektryczna do telefonii napowietrznej lub telegrafii,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537170-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331622005, 331400003, 391131003, 391411003, 325521101, 391311000, 331920002, 331414200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa narzędzi wielorazowych do operacji ortopedycznych, celowników do wierteł ortopedycznych, podwieszek do naczyń krwionośnych j.uż., foteli biurowych, regałów magazynowych, telefonów bezprzewodowych, przyrządów do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych, wyrobów jednorazowych otolaryngologiczne, zestawów do trepanobiopsji, pęset do kapsuloreksji, kaniul noworodkowych, osłon z folii, archiwum do archiwizacji, stolików instrumentalnych, akcesoriów do dermatomu i siatkownicy, uchwytów narzędziowych laparaskopowych, wózków funkcyjnych, rękawic chirurgicznych w podziale na 20 części

Dodatkowe informacje

GuidZP400 af66a92e-7647-4cee-ac25-5de2efc54c97
Biuletyn 537170-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Regon 67670800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Terebelska
Zamawiajacy adres numer domu 57-65
Zamawiajacy miejscowosc Biała Podlaska
Zamawiajacy kod pocztowy 21-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 834 147 296
Zamawiajacy fax 834 147 297
Zamawiajacy email zam.publ@szpitalbp.pl
Adres strony url www.szpitalbp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalbp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalbp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna - osobiście, za pomocą kuriera lub Poczty Polskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w Punkcie Informacyjnym budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa narzędzi wielorazowych do operacji ortopedycznych, celowników do wierteł ortopedycznych, podwieszek do naczyń krwionośnych j.uż., foteli biurowych, regałów magazynowych, telefonów bezprzewodowych, przyrządów do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych, wyrobów jednorazowych otolaryngologiczne, zestawów do trepanobiopsji, pęset do kapsuloreksji, kaniul noworodkowych, osłon z folii, archiwum do archiwizacji, stolików instrumentalnych, akcesoriów do dermatomu i siatkownicy, uchwytów narzędziowych laparaskopowych, wózków funkcyjnych, rękawic chirurgicznych w podziale na 20 części
Numer referencyjny ZP.3520/12/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa narzędzi wielorazowych do operacji ortopedycznych, celowników do wierteł ortopedycznych, podwieszek do naczyń krwionośnych j.uż., foteli biurowych, regałów magazynowych, telefonów bezprzewodowych, przyrządów do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych, wyrobów jednorazowych otolaryngologiczne, zestawów do trepanobiopsji, pęset do kapsuloreksji, kaniul noworodkowych, osłon z folii, archiwum do archiwizacji, stolików instrumentalnych, akcesoriów do dermatomu i siatkownicy, uchwytów narzędziowych laparaskopowych, wózków funkcyjnych, rękawic chirurgicznych w podziale na 20 części
Cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 199008,09
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow 1. Dotyczy części 1,2,3,5,6,7,8,9,10,11,13,14,17,18,20 Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną przez okres minimum 6 m-cy od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie. 2. Zapłata za zrealizowane dostawy nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 3. Znaczenie kodów CPV: 33162200-5 -przyrządy uzywane na salach operacyjnych, 33140000-3 - materiały medyczne, 39113100-8 - fotele, 39141100-3 - regały, 32552110-1 - telefony bezprzewodowe, 39131100-0 - regały archiwalne, 33192000-2 - meble medyczne, 33141420-0 - rękawice chirurgiczne. 4. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z warunkami określonymi w umowie: 1.1 przez okres 12 miesięcy ( dotyczy części 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 17, 18, 20) od daty zawarcia umowy. 1.2 w terminie zaoferowanym przez wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż: - 5 tygodni (dotyczy części 4) - 67 dni kalendarzowych (dotyczy części 12) - 14 tygodni (dotyczy części 15) - 6 tygodni (dotyczy części 16 i 19) od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający po dokonaniu oceny ofert, w celu zbadania, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wezwie tego wykonawcę do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień ich złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.1. siwz – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.2 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do terminów wystawienia, o których mowa w niniejszym ustępie stosuje się odpowiednio terminy, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.2 siwz. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna dokumenty wskazane w rozdz. VI B ust. 1 siwz. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę: 2.1 który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale ust.1.2; 2.2 który nie wykazał, że nie zachodzą wobec niego przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.3 wobec, którego zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Uwaga: Powyższych postanowień nie stosuje się do wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. 5. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewni temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. 6. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione I. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. II. INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz (oryginał dokumentu). 2. Wypełnione formularze cenowe, stanowiące załączniki do formularza ofertowego, zgodnie z załącznikami nr 2A do siwz (oryginał dokumentu). 3. Dotyczy części 9 – Wypełniony załącznik nr 5 do siwz (oryginał dokumentu). 4. Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VI C ust. 1-4 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. III. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz (oryginał dokumentu). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017r, poz. 229 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI D siwz.
Czy wadium 1
Wadium 1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1 – 500,00 zł; słownie zł : pięćset; Część 2 – 250,00 zł; słownie zł: dwieście pięćdziesiąt; Część 3 – 400,00 zł; słownie zł: czterysta; Część 4 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 5 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 6 – 350,00 zł; słownie zł: trzysta pięćdziesiąt; Część 7 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 8 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 9 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 10 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 11 – 200,00 zł; słownie zł: dwieście; Część 12 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 13 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 14 – 700,00 zł; słownie zł: siedemset; Część 15 – 500,00 zł; słownie zł: pięćset; Część 16 – 150,00 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 17 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 18 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 19 – 200,00 zł; słownie zł: dwieście; Część 20 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 i 1A do siwz)
IV 4 4 data 2018-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Narzędzia wielorazowe do operacji ortopedycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 21863,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 14 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Narzędzia wielorazowe do operacji ortopedycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12879,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 8 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Narzędzia wielorazowe do operacji ortopedycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 20190,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 21 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Celownik do wierteł ortopedycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 716,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie realizowene będzie zgodnie z warunkami określonymi w umowie w terminie zaoferowanym przez wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż, 5 tygodni.
Zalacznik krotki opis Celownik do wierteł ortopedycznych - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Podwieszki do naczyń krwionośnych jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1224,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Podwieszki do naczyń krwionośnych jednorazowego użytku, sterylne - 1000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Fotele biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16747,97
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Regał magazynowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2764,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Regał magazynowy - 20 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Telefon bezprzewodowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32552110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5154,10
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Telefon bezprzewodowy do linii analogowej - 70 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Przyrząd do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4080,51
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przyrząd TS do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych- 6350 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Wyroby jednorazowe otolaryngologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6711,36
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 6 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zestawy do trepanobiopsji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8772,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pęseta do kapsuloreksji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5197,50
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie realizowene będzie zgodnie z warunkami określonymi w umowie w terminie zaoferowanym przez wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 67 dni kalendarzowych.
Zalacznik krotki opis Pęseta do kapsuloreksji - 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Kaniule noworodkowe (wyroby sterylne)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2544,90
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Osłony z folii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 34182,34
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 4 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Archiwum do archiwizacji bloczków parafinowych oraz archiwum modułowe szufladkowe do przechowywania szkiełek i preparatów mikroskopowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 24590,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie realizowene będzie zgodnie z warunkami określonymi w umowie w terminie zaoferowanym przez wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 14 tygodni.
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Stoliki instrumentalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7480,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie realizowene będzie zgodnie z warunkami określonymi w umowie w terminie zaoferowanym przez wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 6 tygodni.
Zalacznik krotki opis Stolik instrumentalny- 8 szt.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Akcesoria do dermatomu i siatkownicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6105,60
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Uchwyty narzędziowe laparoskopowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6039,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Wózek funkcyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9078,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie realizowene będzie zgodnie z warunkami określonymi w umowie w terminie zaoferowanym przez wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 6 tygodni.
Zalacznik krotki opis Wózek funkcjonalny - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Rekawice chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2688,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne- 960 par
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)