GuidZP400 |
af66a92e-7647-4cee-ac25-5de2efc54c97
|
Biuletyn |
537170-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
|
Regon |
67670800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Terebelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
57-65
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Biała Podlaska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
834 147 296
|
Zamawiajacy fax |
834 147 297
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@szpitalbp.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalbp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalbp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalbp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna - osobiście, za pomocą kuriera lub Poczty Polskiej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w Punkcie Informacyjnym budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa narzędzi wielorazowych do operacji ortopedycznych, celowników do wierteł ortopedycznych, podwieszek do naczyń krwionośnych j.uż., foteli biurowych, regałów magazynowych, telefonów bezprzewodowych, przyrządów do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych, wyrobów jednorazowych otolaryngologiczne, zestawów do trepanobiopsji, pęset do kapsuloreksji, kaniul noworodkowych, osłon z folii, archiwum do archiwizacji, stolików instrumentalnych, akcesoriów do dermatomu i siatkownicy, uchwytów narzędziowych laparaskopowych, wózków funkcyjnych, rękawic chirurgicznych w podziale na 20 części
|
Numer referencyjny |
ZP.3520/12/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa narzędzi wielorazowych do operacji ortopedycznych, celowników do wierteł ortopedycznych, podwieszek do naczyń krwionośnych j.uż., foteli biurowych, regałów magazynowych, telefonów bezprzewodowych, przyrządów do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych, wyrobów jednorazowych otolaryngologiczne, zestawów do trepanobiopsji, pęset do kapsuloreksji, kaniul noworodkowych, osłon z folii, archiwum do archiwizacji, stolików instrumentalnych, akcesoriów do dermatomu i siatkownicy, uchwytów narzędziowych laparaskopowych, wózków funkcyjnych, rękawic chirurgicznych w podziale na 20 części
|
Cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
199008,09
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
1. Dotyczy części 1,2,3,5,6,7,8,9,10,11,13,14,17,18,20 Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną przez okres minimum 6 m-cy od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie.
2. Zapłata za zrealizowane dostawy nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
3. Znaczenie kodów CPV: 33162200-5 -przyrządy uzywane na salach operacyjnych, 33140000-3 - materiały medyczne, 39113100-8 - fotele, 39141100-3 - regały, 32552110-1 - telefony bezprzewodowe, 39131100-0 - regały archiwalne, 33192000-2 - meble medyczne, 33141420-0 - rękawice chirurgiczne.
4. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z warunkami określonymi w umowie:
1.1 przez okres 12 miesięcy ( dotyczy części 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 17, 18, 20) od daty zawarcia umowy.
1.2 w terminie zaoferowanym przez wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż:
- 5 tygodni (dotyczy części 4)
- 67 dni kalendarzowych (dotyczy części 12)
- 14 tygodni (dotyczy części 15)
- 6 tygodni (dotyczy części 16 i 19)
od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert, w celu zbadania, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wezwie tego wykonawcę do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień ich złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
1.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.1. siwz – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.2 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do terminów wystawienia, o których mowa w niniejszym ustępie stosuje się odpowiednio terminy, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.2 siwz.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.
UWAGA:
Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna dokumenty wskazane w rozdz. VI B ust. 1 siwz.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę:
2.1 który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale ust.1.2;
2.2 który nie wykazał, że nie zachodzą wobec niego przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2.3 wobec, którego zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych;
3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy.
Uwaga:
Powyższych postanowień nie stosuje się do wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp.
5. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewni temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji.
6. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu).
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu).
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.
II. INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz (oryginał dokumentu).
2. Wypełnione formularze cenowe, stanowiące załączniki do formularza ofertowego, zgodnie z załącznikami nr 2A do siwz (oryginał dokumentu).
3. Dotyczy części 9 – Wypełniony załącznik nr 5 do siwz (oryginał dokumentu).
4. Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego).
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
UWAGA:
Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VI C ust. 1-4 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
III. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz (oryginał dokumentu).
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017r, poz. 229 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą.
W przypadku, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
UWAGA:
Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI D siwz.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Część 1 – 500,00 zł; słownie zł : pięćset;
Część 2 – 250,00 zł; słownie zł: dwieście pięćdziesiąt;
Część 3 – 400,00 zł; słownie zł: czterysta;
Część 4 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 5 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 6 – 350,00 zł; słownie zł: trzysta pięćdziesiąt;
Część 7 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 8 – 100,00 zł; słownie zł: sto;
Część 9 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 10 – 100,00 zł; słownie zł: sto;
Część 11 – 200,00 zł; słownie zł: dwieście;
Część 12 – 100,00 zł; słownie zł: sto;
Część 13 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 14 – 700,00 zł; słownie zł: siedemset;
Część 15 – 500,00 zł; słownie zł: pięćset;
Część 16 – 150,00 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt;
Część 17 – 100,00 zł; słownie zł: sto;
Część 18 – 100,00 zł; słownie zł: sto;
Część 19 – 200,00 zł; słownie zł: dwieście;
Część 20 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 i 1A do siwz)
|
IV 4 4 data |
2018-04-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia wielorazowe do operacji ortopedycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
21863,20
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
14 pozycji formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia wielorazowe do operacji ortopedycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12879,20
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
8 pozycji formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia wielorazowe do operacji ortopedycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20190,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
21 pozycji formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Celownik do wierteł ortopedycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
716,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie realizowene będzie zgodnie z warunkami określonymi w umowie w terminie zaoferowanym przez wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż, 5 tygodni.
|
Zalacznik krotki opis |
Celownik do wierteł ortopedycznych - 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Podwieszki do naczyń krwionośnych jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1224,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Podwieszki do naczyń krwionośnych jednorazowego użytku, sterylne - 1000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Fotele biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39113100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
16747,97
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Regał magazynowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2764,20
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Regał magazynowy - 20 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Telefon bezprzewodowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32552110-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5154,10
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Telefon bezprzewodowy do linii analogowej - 70 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Przyrząd do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4080,51
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przyrząd TS do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych- 6350 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby jednorazowe otolaryngologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6711,36
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
6 pozycji formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do trepanobiopsji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8772,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pęseta do kapsuloreksji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5197,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie realizowene będzie zgodnie z warunkami określonymi w umowie w terminie zaoferowanym przez wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 67 dni kalendarzowych.
|
Zalacznik krotki opis |
Pęseta do kapsuloreksji - 3 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Kaniule noworodkowe (wyroby sterylne)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2544,90
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Osłony z folii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
34182,34
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
4 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Archiwum do archiwizacji bloczków parafinowych oraz archiwum modułowe szufladkowe do przechowywania szkiełek i preparatów mikroskopowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39131100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
24590,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie realizowene będzie zgodnie z warunkami określonymi w umowie w terminie zaoferowanym przez wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 14 tygodni.
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Stoliki instrumentalne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7480,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie realizowene będzie zgodnie z warunkami określonymi w umowie w terminie zaoferowanym przez wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 6 tygodni.
|
Zalacznik krotki opis |
Stolik instrumentalny- 8 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do dermatomu i siatkownicy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6105,60
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
3 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Uchwyty narzędziowe laparoskopowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6039,20
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Wózek funkcyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
9078,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie realizowene będzie zgodnie z warunkami określonymi w umowie w terminie zaoferowanym przez wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 6 tygodni.
|
Zalacznik krotki opis |
Wózek funkcjonalny - 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Rekawice chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2688,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne- 960 par
|
| |