GuidZP400 |
a809c17a-1c53-4758-bd32-4fe8a106c1a9
|
Biuletyn |
538497-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
000304415
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sucha Beskidzka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48338723111
|
Zamawiajacy fax |
+480338723111
|
Zamawiajacy email |
zozsuchabeskidzka@wp.pl
|
Adres strony url |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Pełnienie funkcji koordynatora Działu Informatycznego oraz świadczenie usług informatycznych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
|
Numer referencyjny |
ZOZ.V.010/DZP/17/18
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora Działu Informatycznego oraz świadczenie usług informatycznych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej , określonych w załączniku nr 1a
1. Określenie przedmiotu usługi:
„Pełnienie funkcji koordynatora Działu Informatycznego oraz świadczenie usług informatycznych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej”
2. Miejsce świadczenia usługi:
• Szpital w Suchej Beskidzkiej;
• Szpital w Makowie Podhalańskim;
• ZRM i Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna w Jordanowie;
• Poradnia Zdrowia Psychicznego w Miejskiej Przychodni Rejonowej w Suchej Beskidzkiej;
• ZRM Maków Podhalański;
• ZRM Zawoja;
• Poradnia Laryngologiczna w Miejskiej Przychodni Rejonowej w Makowie Podhalańskim;
3. Szczegółowy zakres zadań
Osoba realizująca usługę zobowiązana jest do samodzielnego wykonywania działań związanych z polityką informatyczną i informacyjną Zamawiającego, w szczególności poprzez:
1. planowanie i koordynowanie pracy Działu Informatycznego Zamawiającego;
2. sprawowanie nadzoru nad bezawaryjnym działaniem systemów informatycznych Zamawiającego m.in. dziedzinowych systemów użytkowych, systemów operacyjnych itp., w tym usuwania drobnych awarii oprogramowania, wykonywania czynności administracyjnych zapewniających ciągłość działania systemów informatycznych w trybie całodobowym, a także współpracę z firmami zewnętrznymi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania oraz sprzętu;
3. indywidualny nadzór nad następującym oprogramowaniem wykorzystywanym przez Zamawiającego: Moduł Oddział (CliniNet), Moduł Blok Operacyjny (CliniNet), Moduł e-usług (CGM), Moduł Tabletowy (CGM), portal intranetowy info.sucha.pl (nadzór i administracja);
4. sprawowanie nadzoru nad bezawaryjnym działaniem sieci komputerowej wewnętrznej (lokalnej) oraz zewnętrznej (internet), w szczególności poprzez:
• administrowanie siecią lokalną,
• usuwanie awarii sieciowych,
• monitorowanie pracy serwerów,
• monitorowanie pracy routerów,
• monitorowanie pracy pozostałych urządzeń sieciowych,
• monitorowanie obciążenia danych segmentów sieci,
• rozbudowę logiczną sieci,
• fizyczne naprawy sieci,
• zabezpieczenie sieci, testowanie zabezpieczeń, wykrywanie luk w systemach zabezpieczeń;
5. administrowanie systemami informatycznymi Zamawiającego (miedzy innymi: nadzór nad nadanymi uprawnieniami, konfiguracja funkcji aplikacji, wdrażanie nowych funkcjonalności);
6. nadzór nad przebiegiem i prawidłowością archiwizacji baz danych wykorzystywanych w systemach informatycznych Zamawiającego;
7. obsługę informatyczną oprogramowania i sprzętu komputerowego Zamawiającego, tj. w szczególności poprzez realizację następujących zadań:
a) nadzór nad zabezpieczeniem posiadanego oprogramowania przed wirusami oraz innym szkodliwym oprogramowaniem,
b) przyjmowania zgłoszeń użytkowników kierowanych do działu informatycznego,
c) reagowania na problemy zgłaszane przez użytkowników,
d) kontroli i nadzoru nad legalnością używanego przez użytkowników oprogramowania,
e) usuwania drobnych awarii oprogramowania oraz pośredniczenie w kontaktach z firmami zewnętrznymi w zakresie serwisu i konserwacji oprogramowania,
f) przeprowadzania bieżącej konserwacji i drobnych napraw sprzętu informatycznego,
g) zlecania firmom zewnętrznym, za uprzednią zgodą Zamawiającego, przeprowadzania napraw sprzętu i oprogramowania, których wykonanie przekracza możliwości Wykonawcy lub gdy istnieją przeszkody natury technicznej uniemożliwiające w całości lub części wykonanie naprawy,
h) tworzenia i modyfikowania raportów oraz druków systemowych, których złożoność i pracochłonność wykonania nie wymaga angażowania firm zewnętrznych, i nie niesie zagrożeń związanych z utratą gwarancji i wsparcia dla modyfikowanych elementów,
i) współpracy przy sporządzaniu planu zakupu sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania na potrzeby Zamawiającego oraz weryfikacji zgodności otrzymanych dokumentów z dostarczonym towarem,
j) udzielaniu konsultacji i pomocy technicznej w zakresie utrzymania ciągłości działania systemu informatycznego kierownikom poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego,
k) pozostawanie w pogotowiu „pod telefonem” do usunięcia nagłych awarii systemu informatycznego,
8. podjęcie interwencji w przypadku telefonicznego zgłoszenia nagłych awarii – z czasem reakcji do 1 godziny od odebrania zgłoszenia.
9. planowanie i sporządzanie koncepcji rozbudowy systemów informatycznego i informacyjnego Zamawiającego;
10. tworzeni harmonogramu wykonywania usług informatycznych w Dziale;
11. nadzór nad realizacją harmonogramu wykonywania usług informatycznych;
12. podejmowanie działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych w systemach informatycznych Zamawiającego przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem – podejmowanie odpowiednich czynności w przypadku wykrycia naruszeń systemie zabezpieczeń;
13. sprawowanie nadzoru nad osobami odbywającymi staż w Dziale Informatycznym.
|
Cpv glowny przedmiot |
72511000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednią wiedzę i
doświadczenie w wykonywaniu, usług informatycznych związanych z
przedmiotem zamówienia- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
• Wykonawca posiada minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku koordynatora/kierownika działu informatycznego w placówce medycznej wykorzystującej w swojej działalności co najmniej systemy informatyczne klasy: HIS, RIS, PACS, LIS (część medyczna) oraz ERP (finanse-księgowość, kardy, płace, środki trwałe), HRM (zarzadzanie zasobami ludzkimi) oraz RCP (rejestracja czasu pracy) w placówce wykorzystującej system informatyczny zatrudniającej nie mniej niż 500 pracowników (rozumianych jako użytkowników systemu)
• Wykonawca musi posiadać doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika projektu przy ukończonym wdrożeniu ZSI (zintegrowanego systemu informatycznego szpitala w części medycznej i administracyjnej) w placówce medycznej zatrudniającej ogółem nie mniej niż 600 osób posiadającej nie mniej niż 400 łóżek potwierdzone pisemnym poświadczeniem zleceniodawcy lub pracodawcy
• Wykonawca musi posiadać ukończone co najmniej studia drugiego stopnia (tytuł magistra) lub jednolite studia magisterskie o kierunku informatyka.
• Wykonawca musi wykazać się znajomością języka SQL oraz podstawową znajomością struktury bazy danych systemu CliniNet firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) w zakresie co najmniej takim jak:
- model bazy danych
- budowa tabel
- część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane osobowe
- część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane jednostek organizacyjnych
- część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane dotyczące ruchu chorych
- część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane dotyczące badań
- część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane dotyczące świadczeń
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem CliniNET firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) z zakresu modułów Administracja, Oddział, Izba Przyjęć, Poradnia , Recepcja, Rehabilitacja, Diagnostyka, Blok Operacyjny, Apteka, Patomorfologia, Moduł Dializ w placówce medycznej z personelem medycznym liczącym nie mniej niż 500 pracowników (użytkowników systemu), potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi .
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze archiwum PACS firmy CGMP „NETRAAD” z podłączonymi co najmniej 6 urządzeniami do diagnostyki obrazowej, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji portalem IRIS2 firmy INFO PUBLISHING, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji „ePortalu Pacjenta” firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administrowaniu serwerem PACS SYNGO.VIA firmy Siemens potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem SIMPLE ERP firmy SIMPLE S.A. w placówce medycznej (co najmniej 30 użytkowników systemu) potwierdzonych pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem LIS LAB3000 firmy INFOPUBLISHING w placówce medycznej (co najmniej 30 użytkowników systemu) potwierdzonych pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem klasy HRM – XPRIMER firmy SIMPLE Sp. z o. o. potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze, administracji oraz wdrożeniu w placówkach medycznych Systemu Wspomagania Dowodzenia Ratownictwa Medycznego SWD firmy WASCO potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać doświadczenie w pracy, obsłudze, administracji oraz wdrożeniu w placówkach medycznych systemu SWD PRM System Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 2-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze, konfiguracji, administracji oraz wdrożeniu systemu CMS Joomla potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 2-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze, konfiguracji, administracji środowiska LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administracji i zarządzaniem bazą danych SYBASE ASE w wersji nie niższej niż 15.xx, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze, administracji i wdrożeniu systemu RCP (rejestracji czasu pracy) Bio Admin firmy Suprema oraz posiadać wiedzę dotyczącą struktury bazy danych ww. systemu w stopniu umożliwiającym przeprowadzenie integracji z innymi systemami (HRM, ERP) w zakresie zdarzeń dotyczących rejestracji czasu pracy (np. wyjście i wejście pracownika) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administracji i zarządzaniu bazą danych MSSQL 2005 , MSSQL 2008 R2 potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać doświadczenie w administracji i zarządzaniu serwerem monitoringu wizyjnego QNAP potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca, musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji serwerami z rodziny Windows 2008 R2, 2011 potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze oraz administracji serwerami z rodziny Linux : RedHat, Centos, Debian potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administrowaniu usługami na systemach z rodziny Linux, FreeBSD takich jak : DHCP , DNS, RADIUS, SAMBA, FTP potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji następującymi systemami wirtualizacji: KVM, VMware ESXi , Hyper-V potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem kopii zapasowych Bacula potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji siecią LAN, Wireless LAN do której podłączono co najmniej 300 stanowisk roboczych i 10 serwerów potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w budowie sieci LAN potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze oraz administracji przełącznikami Cisco Catalyst wraz ze znajomością systemu IOS oraz aplikacji Cisco Network Assistant w sieciach LAN z co najmniej 300 stacjami roboczymi, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać doświadczenie w administracji i konfiguracji urządzeń sieciowych Mikrotik, Ubiquity, Linksys w sieciach LAN, Wireless LAN potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administrowaniu systemem serwerów składających się z następujących elementów:
- blade Fujitsu BX900 S1,
- blade Fujitsu BX920 S2,
- macierz dyskowa Fujitsu Ethernus DX80 S2,
- serwer Fujitsu RX300 S6,
- biblioteka taśmowa Fujitsu LTO20,
- przełączniki Brocade Fibre Channel,
Doświadczenie należy potwierdzić pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi
• Wykonawca musi posiadać 2-letnie doświadczenie w administracji i konfiguracji oprogramowania do monitorowania Zabbix w sieciach LAN z podłączonymi co najmniej 300 stacjami roboczymi potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi
• Znajomość obsługi systemu zgłoszeń błędów firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi
• Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji potwierdzone poświadczeniem Wykonawcy.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
• Wykonawca posiada minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku koordynatora/kierownika działu informatycznego w placówce medycznej wykorzystującej w swojej działalności co najmniej systemy informatyczne klasy: HIS, RIS, PACS, LIS (część medyczna) oraz ERP (finanse-księgowość, kardy, płace, środki trwałe), HRM (zarzadzanie zasobami ludzkimi) oraz RCP (rejestracja czasu pracy) w placówce wykorzystującej system informatyczny zatrudniającej nie mniej niż 500 pracowników (rozumianych jako użytkowników systemu)
• Wykonawca musi posiadać doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika projektu przy ukończonym wdrożeniu ZSI (zintegrowanego systemu informatycznego szpitala w części medycznej i administracyjnej) w placówce medycznej zatrudniającej ogółem nie mniej niż 600 osób posiadającej nie mniej niż 400 łóżek potwierdzone pisemnym poświadczeniem zleceniodawcy lub pracodawcy
• Wykonawca musi posiadać ukończone co najmniej studia drugiego stopnia (tytuł magistra) lub jednolite studia magisterskie o kierunku informatyka.
• Wykonawca musi wykazać się znajomością języka SQL oraz podstawową znajomością struktury bazy danych systemu CliniNet firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) w zakresie co najmniej takim jak:
- model bazy danych
- budowa tabel
- część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane osobowe
- część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane jednostek organizacyjnych
- część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane dotyczące ruchu chorych
- część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane dotyczące badań
- część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane dotyczące świadczeń
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem CliniNET firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) z zakresu modułów Administracja, Oddział, Izba Przyjęć, Poradnia , Recepcja, Rehabilitacja, Diagnostyka, Blok Operacyjny, Apteka, Patomorfologia, Moduł Dializ w placówce medycznej z personelem medycznym liczącym nie mniej niż 500 pracowników (użytkowników systemu), potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi .
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze archiwum PACS firmy CGMP „NETRAAD” z podłączonymi co najmniej 6 urządzeniami do diagnostyki obrazowej, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji portalem IRIS2 firmy INFO PUBLISHING, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji „ePortalu Pacjenta” firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administrowaniu serwerem PACS SYNGO.VIA firmy Siemens potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem SIMPLE ERP firmy SIMPLE S.A. w placówce medycznej (co najmniej 30 użytkowników systemu) potwierdzonych pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem LIS LAB3000 firmy INFOPUBLISHING w placówce medycznej (co najmniej 30 użytkowników systemu) potwierdzonych pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem klasy HRM – XPRIMER firmy SIMPLE Sp. z o. o. potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze, administracji oraz wdrożeniu w placówkach medycznych Systemu Wspomagania Dowodzenia Ratownictwa Medycznego SWD firmy WASCO potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać doświadczenie w pracy, obsłudze, administracji oraz wdrożeniu w placówkach medycznych systemu SWD PRM System Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 2-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze, konfiguracji, administracji oraz wdrożeniu systemu CMS Joomla potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 2-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze, konfiguracji, administracji środowiska LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administracji i zarządzaniem bazą danych SYBASE ASE w wersji nie niższej niż 15.xx, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze, administracji i wdrożeniu systemu RCP (rejestracji czasu pracy) Bio Admin firmy Suprema oraz posiadać wiedzę dotyczącą struktury bazy danych ww. systemu w stopniu umożliwiającym przeprowadzenie integracji z innymi systemami (HRM, ERP) w zakresie zdarzeń dotyczących rejestracji czasu pracy (np. wyjście i wejście pracownika) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administracji i zarządzaniu bazą danych MSSQL 2005 , MSSQL 2008 R2 potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać doświadczenie w administracji i zarządzaniu serwerem monitoringu wizyjnego QNAP potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca, musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji serwerami z rodziny Windows 2008 R2, 2011 potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze oraz administracji serwerami z rodziny Linux : RedHat, Centos, Debian potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administrowaniu usługami na systemach z rodziny Linux, FreeBSD takich jak : DHCP , DNS, RADIUS, SAMBA, FTP potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji następującymi systemami wirtualizacji: KVM, VMware ESXi , Hyper-V potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem kopii zapasowych Bacula potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji siecią LAN, Wireless LAN do której podłączono co najmniej 300 stanowisk roboczych i 10 serwerów potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w budowie sieci LAN potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze oraz administracji przełącznikami Cisco Catalyst wraz ze znajomością systemu IOS oraz aplikacji Cisco Network Assistant w sieciach LAN z co najmniej 300 stacjami roboczymi, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać doświadczenie w administracji i konfiguracji urządzeń sieciowych Mikrotik, Ubiquity, Linksys w sieciach LAN, Wireless LAN potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi.
• Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administrowaniu systemem serwerów składających się z następujących elementów:
- blade Fujitsu BX900 S1,
- blade Fujitsu BX920 S2,
- macierz dyskowa Fujitsu Ethernus DX80 S2,
- serwer Fujitsu RX300 S6,
- biblioteka taśmowa Fujitsu LTO20,
- przełączniki Brocade Fibre Channel,
Doświadczenie należy potwierdzić pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi
• Wykonawca musi posiadać 2-letnie doświadczenie w administracji i konfiguracji oprogramowania do monitorowania Zabbix w sieciach LAN z podłączonymi co najmniej 300 stacjami roboczymi potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi
• Znajomość obsługi systemu zgłoszeń błędów firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi
• Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji potwierdzone poświadczeniem Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 wraz z załącznikiem nr 1a do specyfikacji.
2. Oświadczenia wymienione w punkcie 5.1 specyfikacji ( załącznik nr 2 i 2a do SIWZ).
3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
4. Wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie określone w rozdz. XI, pkt.
1D SIWZ.
6. Certyfikaty potwierdzające posiadane kwalifikacje określone w rozdz. XI, pkt.1E SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem
nieważności .Zmiany umowy są dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 144
ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy ,
w przypadku zmiany:
a) zmiany stawki podatku od towarów usług ,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej
stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10
października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu
wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez
Wykonawcę
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie
zmian, o których mowa w ust. 2.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w 2019 roku o 5% wartości brutto wynagrodzenia określonego w § 7.
|
IV 4 4 data |
2018-04-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|