Pełnienie funkcji koordynatora Działu Informatycznego oraz świadczenie usług informatycznych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

Data publikacji 2018-03-29
Data zakończenia 2018-04-06 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sucha Beskidzka
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538497-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 725110000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora Działu Informatycznego oraz świadczenie usług informatycznych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej , określonych w załączniku nr 1a
1. Określenie przedmiotu usługi:
„Pełnienie funkcji koordynatora Działu Informatycznego oraz świadczenie usług informatycznych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej”

2. Miejsce świadczenia usługi:
• Szpital w Suchej Beskidzkiej;
• Szpital w Makowie Podhalańskim;
• ZRM i Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna w Jordanowie;
• Poradnia Zdrowia Psychicznego w Miejskiej Przychodni Rejonowej w Suchej Beskidzkiej;
• ZRM Maków Podhalański;
• ZRM Zawoja;
• Poradnia Laryngologiczna w Miejskiej Przychodni Rejonowej w Makowie Podhalańskim;

3. Szczegółowy zakres zadań
Osoba realizująca usługę zobowiązana jest do samodzielnego wykonywania działań związanych z polityką informatyczną i informacyjną Zamawiającego, w szczególności poprzez:
1. planowanie i koordynowanie pracy Działu Informatycznego Zamawiającego;
2. sprawowanie nadzoru nad bezawaryjnym działaniem systemów informatycznych Zamawiającego m.in. dziedzinowych systemów użytkowych, systemów operacyjnych itp., w tym usuwania drobnych awarii oprogramowania, wykonywania czynności administracyjnych zapewniających ciągłość działania systemów informatycznych w trybie całodobowym, a także współpracę z firmami zewnętrznymi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania oraz sprzętu;
3. indywidualny nadzór nad następującym oprogramowaniem wykorzystywanym przez Zamawiającego: Moduł Oddział (CliniNet), Moduł Blok Operacyjny (CliniNet), Moduł e-usług (CGM), Moduł Tabletowy (CGM), portal intranetowy info.sucha.pl (nadzór i administracja);
4. sprawowanie nadzoru nad bezawaryjnym działaniem sieci komputerowej wewnętrznej (lokalnej) oraz zewnętrznej (internet), w szczególności poprzez:
• administrowanie siecią lokalną,
• usuwanie awarii sieciowych,
• monitorowanie pracy serwerów,
• monitorowanie pracy routerów,
• monitorowanie pracy pozostałych urządzeń sieciowych,
• monitorowanie obciążenia danych segmentów sieci,
• rozbudowę logiczną sieci,
• fizyczne naprawy sieci,
• zabezpieczenie sieci, testowanie zabezpieczeń, wykrywanie luk w systemach zabezpieczeń;
5. administrowanie systemami informatycznymi Zamawiającego (miedzy innymi: nadzór nad nadanymi uprawnieniami, konfiguracja funkcji aplikacji, wdrażanie nowych funkcjonalności);
6. nadzór nad przebiegiem i prawidłowością archiwizacji baz danych wykorzystywanych w systemach informatycznych Zamawiającego;
7. obsługę informatyczną oprogramowania i sprzętu komputerowego Zamawiającego, tj. w szczególności poprzez realizację następujących zadań:
a) nadzór nad zabezpieczeniem posiadanego oprogramowania przed wirusami oraz innym szkodliwym oprogramowaniem,
b) przyjmowania zgłoszeń użytkowników kierowanych do działu informatycznego,
c) reagowania na problemy zgłaszane przez użytkowników,
d) kontroli i nadzoru nad legalnością używanego przez użytkowników oprogramowania,
e) usuwania drobnych awarii oprogramowania oraz pośredniczenie w kontaktach z firmami zewnętrznymi w zakresie serwisu i konserwacji oprogramowania,
f) przeprowadzania bieżącej konserwacji i drobnych napraw sprzętu informatycznego,
g) zlecania firmom zewnętrznym, za uprzednią zgodą Zamawiającego, przeprowadzania napraw sprzętu i oprogramowania, których wykonanie przekracza możliwości Wykonawcy lub gdy istnieją przeszkody natury technicznej uniemożliwiające w całości lub części wykonanie naprawy,
h) tworzenia i modyfikowania raportów oraz druków systemowych, których złożoność i pracochłonność wykonania nie wymaga angażowania firm zewnętrznych, i nie niesie zagrożeń związanych z utratą gwarancji i wsparcia dla modyfikowanych elementów,
i) współpracy przy sporządzaniu planu zakupu sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania na potrzeby Zamawiającego oraz weryfikacji zgodności otrzymanych dokumentów z dostarczonym towarem,
j) udzielaniu konsultacji i pomocy technicznej w zakresie utrzymania ciągłości działania systemu informatycznego kierownikom poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego,
k) pozostawanie w pogotowiu „pod telefonem” do usunięcia nagłych awarii systemu informatycznego,
8. podjęcie interwencji w przypadku telefonicznego zgłoszenia nagłych awarii – z czasem reakcji do 1 godziny od odebrania zgłoszenia.
9. planowanie i sporządzanie koncepcji rozbudowy systemów informatycznego i informacyjnego Zamawiającego;
10. tworzeni harmonogramu wykonywania usług informatycznych w Dziale;
11. nadzór nad realizacją harmonogramu wykonywania usług informatycznych;
12. podejmowanie działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych w systemach informatycznych Zamawiającego przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem – podejmowanie odpowiednich czynności w przypadku wykrycia naruszeń systemie zabezpieczeń;
13. sprawowanie nadzoru nad osobami odbywającymi staż w Dziale Informatycznym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a809c17a-1c53-4758-bd32-4fe8a106c1a9
Biuletyn 538497-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 000304415
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Sucha Beskidzka
Zamawiajacy kod pocztowy 34-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48338723111
Zamawiajacy fax +480338723111
Zamawiajacy email zozsuchabeskidzka@wp.pl
Adres strony url www.zozsuchabeskidzka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozsuchabeskidzka.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozsuchabeskidzka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka
Nazwa nadana zamowieniu Pełnienie funkcji koordynatora Działu Informatycznego oraz świadczenie usług informatycznych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
Numer referencyjny ZOZ.V.010/DZP/17/18
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora Działu Informatycznego oraz świadczenie usług informatycznych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej , określonych w załączniku nr 1a 1. Określenie przedmiotu usługi: „Pełnienie funkcji koordynatora Działu Informatycznego oraz świadczenie usług informatycznych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej” 2. Miejsce świadczenia usługi: • Szpital w Suchej Beskidzkiej; • Szpital w Makowie Podhalańskim; • ZRM i Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna w Jordanowie; • Poradnia Zdrowia Psychicznego w Miejskiej Przychodni Rejonowej w Suchej Beskidzkiej; • ZRM Maków Podhalański; • ZRM Zawoja; • Poradnia Laryngologiczna w Miejskiej Przychodni Rejonowej w Makowie Podhalańskim; 3. Szczegółowy zakres zadań Osoba realizująca usługę zobowiązana jest do samodzielnego wykonywania działań związanych z polityką informatyczną i informacyjną Zamawiającego, w szczególności poprzez: 1. planowanie i koordynowanie pracy Działu Informatycznego Zamawiającego; 2. sprawowanie nadzoru nad bezawaryjnym działaniem systemów informatycznych Zamawiającego m.in. dziedzinowych systemów użytkowych, systemów operacyjnych itp., w tym usuwania drobnych awarii oprogramowania, wykonywania czynności administracyjnych zapewniających ciągłość działania systemów informatycznych w trybie całodobowym, a także współpracę z firmami zewnętrznymi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania oraz sprzętu; 3. indywidualny nadzór nad następującym oprogramowaniem wykorzystywanym przez Zamawiającego: Moduł Oddział (CliniNet), Moduł Blok Operacyjny (CliniNet), Moduł e-usług (CGM), Moduł Tabletowy (CGM), portal intranetowy info.sucha.pl (nadzór i administracja); 4. sprawowanie nadzoru nad bezawaryjnym działaniem sieci komputerowej wewnętrznej (lokalnej) oraz zewnętrznej (internet), w szczególności poprzez: • administrowanie siecią lokalną, • usuwanie awarii sieciowych, • monitorowanie pracy serwerów, • monitorowanie pracy routerów, • monitorowanie pracy pozostałych urządzeń sieciowych, • monitorowanie obciążenia danych segmentów sieci, • rozbudowę logiczną sieci, • fizyczne naprawy sieci, • zabezpieczenie sieci, testowanie zabezpieczeń, wykrywanie luk w systemach zabezpieczeń; 5. administrowanie systemami informatycznymi Zamawiającego (miedzy innymi: nadzór nad nadanymi uprawnieniami, konfiguracja funkcji aplikacji, wdrażanie nowych funkcjonalności); 6. nadzór nad przebiegiem i prawidłowością archiwizacji baz danych wykorzystywanych w systemach informatycznych Zamawiającego; 7. obsługę informatyczną oprogramowania i sprzętu komputerowego Zamawiającego, tj. w szczególności poprzez realizację następujących zadań: a) nadzór nad zabezpieczeniem posiadanego oprogramowania przed wirusami oraz innym szkodliwym oprogramowaniem, b) przyjmowania zgłoszeń użytkowników kierowanych do działu informatycznego, c) reagowania na problemy zgłaszane przez użytkowników, d) kontroli i nadzoru nad legalnością używanego przez użytkowników oprogramowania, e) usuwania drobnych awarii oprogramowania oraz pośredniczenie w kontaktach z firmami zewnętrznymi w zakresie serwisu i konserwacji oprogramowania, f) przeprowadzania bieżącej konserwacji i drobnych napraw sprzętu informatycznego, g) zlecania firmom zewnętrznym, za uprzednią zgodą Zamawiającego, przeprowadzania napraw sprzętu i oprogramowania, których wykonanie przekracza możliwości Wykonawcy lub gdy istnieją przeszkody natury technicznej uniemożliwiające w całości lub części wykonanie naprawy, h) tworzenia i modyfikowania raportów oraz druków systemowych, których złożoność i pracochłonność wykonania nie wymaga angażowania firm zewnętrznych, i nie niesie zagrożeń związanych z utratą gwarancji i wsparcia dla modyfikowanych elementów, i) współpracy przy sporządzaniu planu zakupu sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania na potrzeby Zamawiającego oraz weryfikacji zgodności otrzymanych dokumentów z dostarczonym towarem, j) udzielaniu konsultacji i pomocy technicznej w zakresie utrzymania ciągłości działania systemu informatycznego kierownikom poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego, k) pozostawanie w pogotowiu „pod telefonem” do usunięcia nagłych awarii systemu informatycznego, 8. podjęcie interwencji w przypadku telefonicznego zgłoszenia nagłych awarii – z czasem reakcji do 1 godziny od odebrania zgłoszenia. 9. planowanie i sporządzanie koncepcji rozbudowy systemów informatycznego i informacyjnego Zamawiającego; 10. tworzeni harmonogramu wykonywania usług informatycznych w Dziale; 11. nadzór nad realizacją harmonogramu wykonywania usług informatycznych; 12. podejmowanie działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych w systemach informatycznych Zamawiającego przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem – podejmowanie odpowiednich czynności w przypadku wykrycia naruszeń systemie zabezpieczeń; 13. sprawowanie nadzoru nad osobami odbywającymi staż w Dziale Informatycznym.
Cpv glowny przedmiot 72511000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednią wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu, usług informatycznych związanych z przedmiotem zamówienia- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. • Wykonawca posiada minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku koordynatora/kierownika działu informatycznego w placówce medycznej wykorzystującej w swojej działalności co najmniej systemy informatyczne klasy: HIS, RIS, PACS, LIS (część medyczna) oraz ERP (finanse-księgowość, kardy, płace, środki trwałe), HRM (zarzadzanie zasobami ludzkimi) oraz RCP (rejestracja czasu pracy) w placówce wykorzystującej system informatyczny zatrudniającej nie mniej niż 500 pracowników (rozumianych jako użytkowników systemu) • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika projektu przy ukończonym wdrożeniu ZSI (zintegrowanego systemu informatycznego szpitala w części medycznej i administracyjnej) w placówce medycznej zatrudniającej ogółem nie mniej niż 600 osób posiadającej nie mniej niż 400 łóżek potwierdzone pisemnym poświadczeniem zleceniodawcy lub pracodawcy • Wykonawca musi posiadać ukończone co najmniej studia drugiego stopnia (tytuł magistra) lub jednolite studia magisterskie o kierunku informatyka. • Wykonawca musi wykazać się znajomością języka SQL oraz podstawową znajomością struktury bazy danych systemu CliniNet firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) w zakresie co najmniej takim jak: - model bazy danych - budowa tabel - część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane osobowe - część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane jednostek organizacyjnych - część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane dotyczące ruchu chorych - część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane dotyczące badań - część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane dotyczące świadczeń • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem CliniNET firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) z zakresu modułów Administracja, Oddział, Izba Przyjęć, Poradnia , Recepcja, Rehabilitacja, Diagnostyka, Blok Operacyjny, Apteka, Patomorfologia, Moduł Dializ w placówce medycznej z personelem medycznym liczącym nie mniej niż 500 pracowników (użytkowników systemu), potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi . • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze archiwum PACS firmy CGMP „NETRAAD” z podłączonymi co najmniej 6 urządzeniami do diagnostyki obrazowej, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji portalem IRIS2 firmy INFO PUBLISHING, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji „ePortalu Pacjenta” firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administrowaniu serwerem PACS SYNGO.VIA firmy Siemens potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem SIMPLE ERP firmy SIMPLE S.A. w placówce medycznej (co najmniej 30 użytkowników systemu) potwierdzonych pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem LIS LAB3000 firmy INFOPUBLISHING w placówce medycznej (co najmniej 30 użytkowników systemu) potwierdzonych pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem klasy HRM – XPRIMER firmy SIMPLE Sp. z o. o. potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze, administracji oraz wdrożeniu w placówkach medycznych Systemu Wspomagania Dowodzenia Ratownictwa Medycznego SWD firmy WASCO potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w pracy, obsłudze, administracji oraz wdrożeniu w placówkach medycznych systemu SWD PRM System Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 2-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze, konfiguracji, administracji oraz wdrożeniu systemu CMS Joomla potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 2-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze, konfiguracji, administracji środowiska LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administracji i zarządzaniem bazą danych SYBASE ASE w wersji nie niższej niż 15.xx, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze, administracji i wdrożeniu systemu RCP (rejestracji czasu pracy) Bio Admin firmy Suprema oraz posiadać wiedzę dotyczącą struktury bazy danych ww. systemu w stopniu umożliwiającym przeprowadzenie integracji z innymi systemami (HRM, ERP) w zakresie zdarzeń dotyczących rejestracji czasu pracy (np. wyjście i wejście pracownika) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administracji i zarządzaniu bazą danych MSSQL 2005 , MSSQL 2008 R2 potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w administracji i zarządzaniu serwerem monitoringu wizyjnego QNAP potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca, musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji serwerami z rodziny Windows 2008 R2, 2011 potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze oraz administracji serwerami z rodziny Linux : RedHat, Centos, Debian potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administrowaniu usługami na systemach z rodziny Linux, FreeBSD takich jak : DHCP , DNS, RADIUS, SAMBA, FTP potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji następującymi systemami wirtualizacji: KVM, VMware ESXi , Hyper-V potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem kopii zapasowych Bacula potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji siecią LAN, Wireless LAN do której podłączono co najmniej 300 stanowisk roboczych i 10 serwerów potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w budowie sieci LAN potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze oraz administracji przełącznikami Cisco Catalyst wraz ze znajomością systemu IOS oraz aplikacji Cisco Network Assistant w sieciach LAN z co najmniej 300 stacjami roboczymi, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w administracji i konfiguracji urządzeń sieciowych Mikrotik, Ubiquity, Linksys w sieciach LAN, Wireless LAN potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administrowaniu systemem serwerów składających się z następujących elementów: - blade Fujitsu BX900 S1, - blade Fujitsu BX920 S2, - macierz dyskowa Fujitsu Ethernus DX80 S2, - serwer Fujitsu RX300 S6, - biblioteka taśmowa Fujitsu LTO20, - przełączniki Brocade Fibre Channel, Doświadczenie należy potwierdzić pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi • Wykonawca musi posiadać 2-letnie doświadczenie w administracji i konfiguracji oprogramowania do monitorowania Zabbix w sieciach LAN z podłączonymi co najmniej 300 stacjami roboczymi potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi • Znajomość obsługi systemu zgłoszeń błędów firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji potwierdzone poświadczeniem Wykonawcy.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu • Wykonawca posiada minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku koordynatora/kierownika działu informatycznego w placówce medycznej wykorzystującej w swojej działalności co najmniej systemy informatyczne klasy: HIS, RIS, PACS, LIS (część medyczna) oraz ERP (finanse-księgowość, kardy, płace, środki trwałe), HRM (zarzadzanie zasobami ludzkimi) oraz RCP (rejestracja czasu pracy) w placówce wykorzystującej system informatyczny zatrudniającej nie mniej niż 500 pracowników (rozumianych jako użytkowników systemu) • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika projektu przy ukończonym wdrożeniu ZSI (zintegrowanego systemu informatycznego szpitala w części medycznej i administracyjnej) w placówce medycznej zatrudniającej ogółem nie mniej niż 600 osób posiadającej nie mniej niż 400 łóżek potwierdzone pisemnym poświadczeniem zleceniodawcy lub pracodawcy • Wykonawca musi posiadać ukończone co najmniej studia drugiego stopnia (tytuł magistra) lub jednolite studia magisterskie o kierunku informatyka. • Wykonawca musi wykazać się znajomością języka SQL oraz podstawową znajomością struktury bazy danych systemu CliniNet firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) w zakresie co najmniej takim jak: - model bazy danych - budowa tabel - część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane osobowe - część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane jednostek organizacyjnych - część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane dotyczące ruchu chorych - część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane dotyczące badań - część bazy danych (tabele) w których przechowywane są dane dotyczące świadczeń • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem CliniNET firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) z zakresu modułów Administracja, Oddział, Izba Przyjęć, Poradnia , Recepcja, Rehabilitacja, Diagnostyka, Blok Operacyjny, Apteka, Patomorfologia, Moduł Dializ w placówce medycznej z personelem medycznym liczącym nie mniej niż 500 pracowników (użytkowników systemu), potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi . • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze archiwum PACS firmy CGMP „NETRAAD” z podłączonymi co najmniej 6 urządzeniami do diagnostyki obrazowej, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji portalem IRIS2 firmy INFO PUBLISHING, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji „ePortalu Pacjenta” firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administrowaniu serwerem PACS SYNGO.VIA firmy Siemens potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem SIMPLE ERP firmy SIMPLE S.A. w placówce medycznej (co najmniej 30 użytkowników systemu) potwierdzonych pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem LIS LAB3000 firmy INFOPUBLISHING w placówce medycznej (co najmniej 30 użytkowników systemu) potwierdzonych pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem klasy HRM – XPRIMER firmy SIMPLE Sp. z o. o. potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze, administracji oraz wdrożeniu w placówkach medycznych Systemu Wspomagania Dowodzenia Ratownictwa Medycznego SWD firmy WASCO potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w pracy, obsłudze, administracji oraz wdrożeniu w placówkach medycznych systemu SWD PRM System Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 2-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze, konfiguracji, administracji oraz wdrożeniu systemu CMS Joomla potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 2-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze, konfiguracji, administracji środowiska LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administracji i zarządzaniem bazą danych SYBASE ASE w wersji nie niższej niż 15.xx, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze, administracji i wdrożeniu systemu RCP (rejestracji czasu pracy) Bio Admin firmy Suprema oraz posiadać wiedzę dotyczącą struktury bazy danych ww. systemu w stopniu umożliwiającym przeprowadzenie integracji z innymi systemami (HRM, ERP) w zakresie zdarzeń dotyczących rejestracji czasu pracy (np. wyjście i wejście pracownika) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administracji i zarządzaniu bazą danych MSSQL 2005 , MSSQL 2008 R2 potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w administracji i zarządzaniu serwerem monitoringu wizyjnego QNAP potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca, musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji serwerami z rodziny Windows 2008 R2, 2011 potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze oraz administracji serwerami z rodziny Linux : RedHat, Centos, Debian potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administrowaniu usługami na systemach z rodziny Linux, FreeBSD takich jak : DHCP , DNS, RADIUS, SAMBA, FTP potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji następującymi systemami wirtualizacji: KVM, VMware ESXi , Hyper-V potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem kopii zapasowych Bacula potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji siecią LAN, Wireless LAN do której podłączono co najmniej 300 stanowisk roboczych i 10 serwerów potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w budowie sieci LAN potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze oraz administracji przełącznikami Cisco Catalyst wraz ze znajomością systemu IOS oraz aplikacji Cisco Network Assistant w sieciach LAN z co najmniej 300 stacjami roboczymi, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w administracji i konfiguracji urządzeń sieciowych Mikrotik, Ubiquity, Linksys w sieciach LAN, Wireless LAN potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administrowaniu systemem serwerów składających się z następujących elementów: - blade Fujitsu BX900 S1, - blade Fujitsu BX920 S2, - macierz dyskowa Fujitsu Ethernus DX80 S2, - serwer Fujitsu RX300 S6, - biblioteka taśmowa Fujitsu LTO20, - przełączniki Brocade Fibre Channel, Doświadczenie należy potwierdzić pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi • Wykonawca musi posiadać 2-letnie doświadczenie w administracji i konfiguracji oprogramowania do monitorowania Zabbix w sieciach LAN z podłączonymi co najmniej 300 stacjami roboczymi potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi • Znajomość obsługi systemu zgłoszeń błędów firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji potwierdzone poświadczeniem Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 wraz z załącznikiem nr 1a do specyfikacji. 2. Oświadczenia wymienione w punkcie 5.1 specyfikacji ( załącznik nr 2 i 2a do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie określone w rozdz. XI, pkt. 1D SIWZ. 6. Certyfikaty potwierdzające posiadane kwalifikacje określone w rozdz. XI, pkt.1E SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności .Zmiany umowy są dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy , w przypadku zmiany: a) zmiany stawki podatku od towarów usług , b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę 3. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 2. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w 2019 roku o 5% wartości brutto wynagrodzenia określonego w § 7.
IV 4 4 data 2018-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Kwalifikacje Wykonawcy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto za ryczałt miesięczny
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Cena brutto za 1 godz interwencji
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena brutto za 1 godz dyżuru po telefonem
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Doświadczenie wykonawcy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)