GuidZP400 |
4bf687df-b193-452a-9536-0902d092779a
|
Biuletyn |
536741-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Małopolski Instytut Kultury w Krakowie
|
Regon |
00027826700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 28 Lipca 1943 nr 17c
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 4221884
|
Zamawiajacy fax |
12 4225562
|
Zamawiajacy email |
jamrozik@mik.krakow.pl; ksiazek@mik.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.mik.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest realizowane w ramach realizacji Projektu pn. „Wirtualna Małopolska” nr RPMP.02.01.02-12-0421/17 z dn. 19 grudnia 2016 r. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020, 2. Oś Priorytetowa CYFROWA MAŁOPOLSKA, Działanie 2.1. E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.2. Cyfrowe zasoby regionalne.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mik.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mik.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta oraz dokumenty i oświadczenia, a także pełnomocnictwa, o których mowa w SIWZ, składane wraz z ofertą lub na wezwanie Zamawiającego,zgodnie z art. 17 przepisów przejściowych , są składane za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo pocztowe (DZ.U. poz.1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty można składać wyłącznie w formie pisemnej. Dokumenty tworzące ofertę powinny być zszyte (spięte, oprawione, zbindowane) w sposób uniemożliwiający ich wypięcie (zdekompletowanie).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. 28 lipca 1943 nr 17C, 30-233 Kraków,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego do redakcji i do digitalizacji wraz z akcesoriami oraz oprogramowania do przetwarzania danych cyfrowych 3D i edycji grafiki 3D do Regionalnej Pracowni Digitalizacji (RPD MIK) w ramach projektu Wirtualna Małopolska Część 1 zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego do redakcji i do digitalizacji wraz z akcesoriami Część 2 zamówienia: Dostawa oprogramowania do przetwarzania danych cyfrowych 3D Część 3 zamówienia: Dostawa oprogramowania do kompleksowej edycji grafiki 3D
|
Numer referencyjny |
ZOA-21-261-4/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Nie dotyczy
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie składa się z trzech części:
1) Część 1 zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego do redakcji i do digitalizacji wraz z akcesoriami. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ;
2) Część 2 zamówienia: Dostawa oprogramowania do przetwarzania danych cyfrowych 3D.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ;
3) Część 3 zamówienia: Dostawa oprogramowania do kompleksowej edycji grafiki 3D. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1C do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-05-18T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zgodnie z SIWZ
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wymaganym terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
5) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716 ze zm.). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
1) dla części 1 zamówienia: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);
2) dla części 2 zamówienia: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100);
3) dla części 3 zamówienia: 1 200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego Alior Bank S.A. 72 2490 0005 0000 4600 6899 5909 z dopiskiem: „wadium – nr postępowania ZOA-21-261-4/18.– część ….”. Wadium musi znaleźć się na wskazanym rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert. Za chwilę wpływu wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji musi:
1) być wystawione na Zamawiającego
2) mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą.
3) zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela (gwaranta), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądania Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie o zaistnieniu jednej z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy lub w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – na pierwsze żądanie Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie o zaistnieniu jednej z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy w stosunku do co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji powinno zostać złożone w oryginale w sekretariacie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub załączane do oferty. W przypadku załączenia dokumentu wadium do oferty nie należy spinać tego dokumentu z ofertą ani nie należy numerować go jako kolejnej strony oferty.
6. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu przez tego wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Pozostałym wykonawcom wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
Nie dotyczy
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
Nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
Nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Nie dotyczy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Nie dotyczy
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
Nie dotyczy
|
IV 4 8 |
Nie dotyczy
|
IV 4 9 |
Nie dotyczy
|
IV 4 13 |
Nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
Nie dotyczy
|
IV 4 14 |
Nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z SIWZ- Załącznik nr 2- wzór umowy przewiduje zmiany w następujących przypadkach:
W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia netto wchodzącego w skład wynagrodzenia brutto oraz wartość podatku VAT, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia brutto o którym mowa w ust. 1 umowy.
Zmiany umowy mogą być wprowadzone w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 pkt od 2) do 6) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w następujących sytuacjach:
a) zmiany w zakresie udziału podwykonawców w realizacji zamówienia; jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
b) zmiany terminu realizacji umowy wskazanego w § 2 ust. 1 umowy, w szczególności gdy dotrzymanie pierwotnego terminu nie będzie możliwe ze względów organizacyjnych;
c) zmiany zakresu przedmiotowego niniejszej umowy, w szczególności zmiany liczby sprzętu oraz wynikającej z tego zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępnione oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Część oferty, która zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a wykonawca zastrzega ich poufność, należy umieścić w odrębnej kopercie z oznaczoną klauzulą Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. Poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
|
IV 4 4 data |
2018-04-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego do redakcji i do digitalizacji wraz z akcesoriami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z Załącznikiem nr 1A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
: Dostawa oprogramowania do przetwarzania danych cyfrowych 3D
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z Załącznikiem nr 1B do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
: Dostawa oprogramowania do kompleksowej edycji grafiki 3D
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-05-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z Załącznikiem nr 1C do SIWZ
|
| |