GuidZP400 |
98a72024-1ce4-4de8-8d92-0b2f99589df6
|
Biuletyn |
538513-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
|
Regon |
31468400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Monte Cassino
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Przemyśl
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
166 775 065
|
Zamawiajacy fax |
166 775 064
|
Zamawiajacy email |
dzp@wszp.pl
|
Adres strony url |
www.wszp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotniej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wszp.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wszp.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy jednorazowych materiałów medycznych wykorzystywanych przy zabiegach chirurgicznych.
|
Numer referencyjny |
ZP/14/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zad. 1 – Serwety sterylne i operacyjne - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 2 – Zestaw uniwersalny - 1 poz. asort. w ilości 4000 szt.;
Zad. 3 – Zestaw uniwersalny wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 2000 szt.;
Zad. 4 – Zestaw otolaryngologiczny - 2 poz. asort. w ilości po 500 szt.;
Zad. 5 – Zestaw do laparoskopii - 1 poz. asort. w ilości 350 szt.;
Zad. 6 – Zestaw do artroskopii kolana - 1 poz. asort. w ilości 250 szt.;
Zad. 7 – Zestaw urologiczny/ginekologiczny - 1 poz. asort. w ilości 600 szt.;
Zad. 8 – Zestaw urologiczny -TUR - 1 poz. asort. w ilości 300 szt.;
Zad. 9 – Zestaw do cięcia cesarskiego - 3 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 10 – Zestaw do operacji biodra i kolana - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 11 – Zestawy do PCNL i cystoskopii - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 12 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy - 1 poz. asort. w ilości 15 000 szt.;
Zad. 13 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.;
Zad. 14 – Fartuchy i prześcieradła - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 15 – Podkłady na stół operacyjny - 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
Zad. 16 – Ubranie operacyjne i bielizna dla pacjentów- 3 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 17 – Podkłady papierowe, pokrowce i śliniaki stomatologiczne - 5 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 18 – Spodenki włókninowe - 1 poz. asort. w ilości 1000 szt.;
Zad. 19 – Fartuchy zabiegowe i osłony- 4 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 20 – Czepek operacyjny - hełm - 1 poz. asort. w ilości 1000 szt.;
Zad. 21 – Pościel jednorazowa- 4 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 22 – Akcesoria dodatkowe- 7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 23 – Sterylny zestaw do angiografii udowej- 1 poz. asort. w ilości 1 000 zestawów;
Zad. 24 – Sterylny zestaw do operacji żylaków- 1 poz. asort. w ilości 400 szt.;
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie, wg treści załącznika nr 6 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej www.wszp.pl – w pliku pn. „Informacja z otwarcia ofert”. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1.1. i 1.2. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu oświadczenia, o których mowa w pkt.1.1. i 1.2. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5.Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do spełnienia warunków wymienionych indywidualnie w załączniku nr 1 określającym przedmiot zamówienia.
6. W przypadku wątpliwości, co do oferowanych produktów według treści złożonej oferty zamawiający zwróci się do wykonawców o przesłanie próbek.
7. Każde opakowanie jednostkowe/zbiorcze dostarczane przez wykonawcę do zamawiającego – dotyczy towaru dostarczanego po zawarciu umów – musi posiadać:
• opis w języku polskim;
• termin ważności produktu;
• znak CE.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Oświadczenie, wg treści załącznika nr 6 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej www.wszp.pl – w pliku pn. „Informacja z otwarcia ofert”. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli od-rębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wykonawca zobowiązany jest do nie podwyższania cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy.
2. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy „ Prawo zamówień publicznych”, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na:
2.1 możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku:
a. zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;
b. zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz;
c. zmian cen jednostkowych przedmiotu umowy w wyniku ich obniżenia przez Wykonawcę z uwagi na wprowadzenie nowego cennika lub promocji
2.2 możliwości zmiany terminu obowiązywania niniejszej umowy wyłącznie w przypadku nie zrealizowania
w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień – zmiana umowy wymaga aneksu.
3. Zmiany wymienione w ust. 2.1 pkt a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionych stawek.
4. O zmianie stawki, o której mowa w ust. 2.1 pkt a, b i c Wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zamawiającego.
5. Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ce-ny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-04-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do spełnienia warunków wymienionych indywidualnie w załączniku nr 1 określającym przedmiot zamówienia.
2.W przypadku wątpliwości, co do oferowanych produktów według treści złożonej oferty zamawiający zwróci się do wykonawców o przesłanie próbek.
3. Każde opakowanie jednostkowe/zbiorcze dostarczane przez wykonawcę do zamawiającego – dotyczy towaru dostarczanego po zawarciu umów – musi posiadać:
• opis w języku polskim;
• termin ważności produktu;
• znak CE.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 1 – Serwety sterylne i operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 1 – Serwety sterylne i operacyjne - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 2 – Zestaw uniwersalny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 2 – Zestaw uniwersalny - 1 poz. asort. w ilości 4000 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 3 – Zestaw uniwersalny wzmocniony
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 3 – Zestaw uniwersalny wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 2000 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 4 – Zestaw otolaryngologiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 4 – Zestaw otolaryngologiczny - 2 poz. asort. w ilości po 500 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 5 – Zestaw do laparoskopii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 5 – Zestaw do laparoskopii - 1 poz. asort. w ilości 350 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 6 – Zestaw do artroskopii kolana
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 6 – Zestaw do artroskopii kolana - 1 poz. asort. w ilości 250 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 7 – Zestaw urologiczny/ginekologiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 7 – Zestaw urologiczny/ginekologiczny - 1 poz. asort. w ilości 600 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 8 – Zestaw urologiczny -TUR
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 8 – Zestaw urologiczny -TUR - 1 poz. asort. w ilości 300 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 9 – Zestaw do cięcia cesarskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 9 – Zestaw do cięcia cesarskiego - 3 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 10 – Zestaw do operacji biodra i kolana
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 10 – Zestaw do operacji biodra i kolana - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 11 – Zestawy do PCNL i cystoskopii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 11 – Zestawy do PCNL i cystoskopii - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 12 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 12 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy - 1 poz. asort. w ilości 15 000 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 13 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 13 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 14 – Fartuchy i prześcieradła
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 14 – Fartuchy i prześcieradła - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 15 – Podkłady na stół operacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 15 – Podkłady na stół operacyjny - 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 16 – Ubranie operacyjne i bielizna dla pacjentów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 16 – Ubranie operacyjne i bielizna dla pacjentów- 3 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 17 – Podkłady papierowe, pokrowce i śliniaki stomatologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 17 – Podkłady papierowe, pokrowce i śliniaki stomatologiczne - 5 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 18 – Spodenki włókninowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 18 – Spodenki włókninowe - 1 poz. asort. w ilości 1000 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 19 – Fartuchy zabiegowe i osłony
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 19 – Fartuchy zabiegowe i osłony- 4 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 20 – Czepek operacyjny - hełm
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 20 – Czepek operacyjny - hełm - 1 poz. asort. w ilości 1000 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 21 – Pościel jednorazowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 21 – Pościel jednorazowa- 4 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 22 – Akcesoria dodatkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 22 – Akcesoria dodatkowe- 7 poz. asort. w różnych ilościach;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 23 – Sterylny zestaw do angiografii udowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 23 – Sterylny zestaw do angiografii udowej- 1 poz. asort. w ilości 1 000 zestawów;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Zad. 24 – Sterylny zestaw do operacji żylaków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zad. 24 – Sterylny zestaw do operacji żylaków- 1 poz. asort. w ilości 400 szt.;
|
| |