Dostawy jednorazowych materiałów medycznych wykorzystywanych przy zabiegach chirurgicznych.

Data publikacji 2018-03-29
Data zakończenia 2018-04-11 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538513-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zad. 1 – Serwety sterylne i operacyjne - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 2 – Zestaw uniwersalny - 1 poz. asort. w ilości 4000 szt.;
Zad. 3 – Zestaw uniwersalny wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 2000 szt.;
Zad. 4 – Zestaw otolaryngologiczny - 2 poz. asort. w ilości po 500 szt.;
Zad. 5 – Zestaw do laparoskopii - 1 poz. asort. w ilości 350 szt.;
Zad. 6 – Zestaw do artroskopii kolana - 1 poz. asort. w ilości 250 szt.;
Zad. 7 – Zestaw urologiczny/ginekologiczny - 1 poz. asort. w ilości 600 szt.;
Zad. 8 – Zestaw urologiczny -TUR - 1 poz. asort. w ilości 300 szt.;
Zad. 9 – Zestaw do cięcia cesarskiego - 3 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 10 – Zestaw do operacji biodra i kolana - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 11 – Zestawy do PCNL i cystoskopii - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 12 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy - 1 poz. asort. w ilości 15 000 szt.;
Zad. 13 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.;
Zad. 14 – Fartuchy i prześcieradła - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 15 – Podkłady na stół operacyjny - 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
Zad. 16 – Ubranie operacyjne i bielizna dla pacjentów- 3 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 17 – Podkłady papierowe, pokrowce i śliniaki stomatologiczne - 5 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 18 – Spodenki włókninowe - 1 poz. asort. w ilości 1000 szt.;
Zad. 19 – Fartuchy zabiegowe i osłony- 4 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 20 – Czepek operacyjny - hełm - 1 poz. asort. w ilości 1000 szt.;
Zad. 21 – Pościel jednorazowa- 4 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 22 – Akcesoria dodatkowe- 7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 23 – Sterylny zestaw do angiografii udowej- 1 poz. asort. w ilości 1 000 zestawów;
Zad. 24 – Sterylny zestaw do operacji żylaków- 1 poz. asort. w ilości 400 szt.;


Dodatkowe informacje

GuidZP400 98a72024-1ce4-4de8-8d92-0b2f99589df6
Biuletyn 538513-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Regon 31468400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Monte Cassino
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Przemyśl
Zamawiajacy kod pocztowy 37700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 775 065
Zamawiajacy fax 166 775 064
Zamawiajacy email dzp@wszp.pl
Adres strony url www.wszp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotniej
Dostep dokumentow zamowienia www.wszp.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wszp.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy jednorazowych materiałów medycznych wykorzystywanych przy zabiegach chirurgicznych.
Numer referencyjny ZP/14/PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zad. 1 – Serwety sterylne i operacyjne - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 2 – Zestaw uniwersalny - 1 poz. asort. w ilości 4000 szt.; Zad. 3 – Zestaw uniwersalny wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 2000 szt.; Zad. 4 – Zestaw otolaryngologiczny - 2 poz. asort. w ilości po 500 szt.; Zad. 5 – Zestaw do laparoskopii - 1 poz. asort. w ilości 350 szt.; Zad. 6 – Zestaw do artroskopii kolana - 1 poz. asort. w ilości 250 szt.; Zad. 7 – Zestaw urologiczny/ginekologiczny - 1 poz. asort. w ilości 600 szt.; Zad. 8 – Zestaw urologiczny -TUR - 1 poz. asort. w ilości 300 szt.; Zad. 9 – Zestaw do cięcia cesarskiego - 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 10 – Zestaw do operacji biodra i kolana - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 11 – Zestawy do PCNL i cystoskopii - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 12 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy - 1 poz. asort. w ilości 15 000 szt.; Zad. 13 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.; Zad. 14 – Fartuchy i prześcieradła - 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 15 – Podkłady na stół operacyjny - 1 poz. asort. w ilości 200 szt.; Zad. 16 – Ubranie operacyjne i bielizna dla pacjentów- 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 17 – Podkłady papierowe, pokrowce i śliniaki stomatologiczne - 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 18 – Spodenki włókninowe - 1 poz. asort. w ilości 1000 szt.; Zad. 19 – Fartuchy zabiegowe i osłony- 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 20 – Czepek operacyjny - hełm - 1 poz. asort. w ilości 1000 szt.; Zad. 21 – Pościel jednorazowa- 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 22 – Akcesoria dodatkowe- 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 23 – Sterylny zestaw do angiografii udowej- 1 poz. asort. w ilości 1 000 zestawów; Zad. 24 – Sterylny zestaw do operacji żylaków- 1 poz. asort. w ilości 400 szt.;
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie, wg treści załącznika nr 6 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej www.wszp.pl – w pliku pn. „Informacja z otwarcia ofert”. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli.
Zakresie warunkow udzialu 1.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1.1. i 1.2. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu oświadczenia, o których mowa w pkt.1.1. i 1.2. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do spełnienia warunków wymienionych indywidualnie w załączniku nr 1 określającym przedmiot zamówienia. 6. W przypadku wątpliwości, co do oferowanych produktów według treści złożonej oferty zamawiający zwróci się do wykonawców o przesłanie próbek. 7. Każde opakowanie jednostkowe/zbiorcze dostarczane przez wykonawcę do zamawiającego – dotyczy towaru dostarczanego po zawarciu umów – musi posiadać: • opis w języku polskim; • termin ważności produktu; • znak CE.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Oświadczenie, wg treści załącznika nr 6 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej www.wszp.pl – w pliku pn. „Informacja z otwarcia ofert”. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli od-rębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wykonawca zobowiązany jest do nie podwyższania cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy „ Prawo zamówień publicznych”, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na: 2.1 możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku: a. zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b. zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; c. zmian cen jednostkowych przedmiotu umowy w wyniku ich obniżenia przez Wykonawcę z uwagi na wprowadzenie nowego cennika lub promocji 2.2 możliwości zmiany terminu obowiązywania niniejszej umowy wyłącznie w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień – zmiana umowy wymaga aneksu. 3. Zmiany wymienione w ust. 2.1 pkt a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionych stawek. 4. O zmianie stawki, o której mowa w ust. 2.1 pkt a, b i c Wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zamawiającego. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ce-ny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-04-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do spełnienia warunków wymienionych indywidualnie w załączniku nr 1 określającym przedmiot zamówienia. 2.W przypadku wątpliwości, co do oferowanych produktów według treści złożonej oferty zamawiający zwróci się do wykonawców o przesłanie próbek. 3. Każde opakowanie jednostkowe/zbiorcze dostarczane przez wykonawcę do zamawiającego – dotyczy towaru dostarczanego po zawarciu umów – musi posiadać: • opis w języku polskim; • termin ważności produktu; • znak CE.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zad. 1 – Serwety sterylne i operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 1 – Serwety sterylne i operacyjne - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zad. 2 – Zestaw uniwersalny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 2 – Zestaw uniwersalny - 1 poz. asort. w ilości 4000 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zad. 3 – Zestaw uniwersalny wzmocniony
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 3 – Zestaw uniwersalny wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 2000 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zad. 4 – Zestaw otolaryngologiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 4 – Zestaw otolaryngologiczny - 2 poz. asort. w ilości po 500 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zad. 5 – Zestaw do laparoskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 5 – Zestaw do laparoskopii - 1 poz. asort. w ilości 350 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zad. 6 – Zestaw do artroskopii kolana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 6 – Zestaw do artroskopii kolana - 1 poz. asort. w ilości 250 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zad. 7 – Zestaw urologiczny/ginekologiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 7 – Zestaw urologiczny/ginekologiczny - 1 poz. asort. w ilości 600 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zad. 8 – Zestaw urologiczny -TUR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 8 – Zestaw urologiczny -TUR - 1 poz. asort. w ilości 300 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zad. 9 – Zestaw do cięcia cesarskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 9 – Zestaw do cięcia cesarskiego - 3 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zad. 10 – Zestaw do operacji biodra i kolana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 10 – Zestaw do operacji biodra i kolana - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zad. 11 – Zestawy do PCNL i cystoskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 11 – Zestawy do PCNL i cystoskopii - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zad. 12 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 12 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy - 1 poz. asort. w ilości 15 000 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zad. 13 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 13 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zad. 14 – Fartuchy i prześcieradła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 14 – Fartuchy i prześcieradła - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zad. 15 – Podkłady na stół operacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 15 – Podkłady na stół operacyjny - 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zad. 16 – Ubranie operacyjne i bielizna dla pacjentów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 16 – Ubranie operacyjne i bielizna dla pacjentów- 3 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Zad. 17 – Podkłady papierowe, pokrowce i śliniaki stomatologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 17 – Podkłady papierowe, pokrowce i śliniaki stomatologiczne - 5 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Zad. 18 – Spodenki włókninowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 18 – Spodenki włókninowe - 1 poz. asort. w ilości 1000 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Zad. 19 – Fartuchy zabiegowe i osłony
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 19 – Fartuchy zabiegowe i osłony- 4 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Zad. 20 – Czepek operacyjny - hełm
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 20 – Czepek operacyjny - hełm - 1 poz. asort. w ilości 1000 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Zad. 21 – Pościel jednorazowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 21 – Pościel jednorazowa- 4 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Zad. 22 – Akcesoria dodatkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 22 – Akcesoria dodatkowe- 7 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Zad. 23 – Sterylny zestaw do angiografii udowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 23 – Sterylny zestaw do angiografii udowej- 1 poz. asort. w ilości 1 000 zestawów;
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Zad. 24 – Sterylny zestaw do operacji żylaków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 24 – Sterylny zestaw do operacji żylaków- 1 poz. asort. w ilości 400 szt.;
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)