GuidZP400 |
ab8aeb5f-967b-418d-b7e1-58a311393bf0
|
Biuletyn |
537567-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Jagielloński
|
Regon |
---
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gołębia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 324 450
|
Zamawiajacy fax |
124 324 451
|
Zamawiajacy email |
bzp@adm.uj.edu.pl
|
Adres strony url |
www.uj.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
www.przetargi.uj.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.uj.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.uj.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w wersji papierowej w Dziale Zamówień Publicznych UJ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu oraz instalacji systemu audiowizualnego w Dużej Auli Audytorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
|
Numer referencyjny |
80.272.58.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu oraz instalacji systemu audiowizualnego w Dużej Auli Audytorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (31-123), przy ul. Krupniczej 33. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych, funkcjonalnych oraz ilościowych, zawiera Załącznik A do SIWZ oraz załącznik B, stanowiący schemat koncepcyjny.
|
Cpv glowny przedmiot |
32321200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji zamówienia do 21 dni, zgodnie z zapisami pkt. 14) SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje dostawy, tj. dwie dostawy systemów audiowizualnych z systemem cyfrowej dystrybucji sygnałów AV obejmujące zintegrowany system sterowania, wraz z montażem i instalacją, o wartości łącznej wykazanych dwóch dostaw nie mniejszej niż 240 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście czterdzieści tysięcy złotych, 00/100), a dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których te dostawy zostały wykonane;
2. dowody określające czy dostawy zamieszczone w wykazie dostaw zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. A jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – dowodem jest oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1. pełna specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu wraz z opisem technicznym lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać:
1. wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią);
2. szczegółową kalkulację cenową wraz ze wskazaniem oferowanego typu, rodzaju, modelu, producenta oferowanego sprzętu, z uwzględnieniem wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty;
3. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika,
4. dowód wniesienia wadium;
5. wykaz podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań, o ile przewiduje się ich udział w realizacji zamówienia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych, 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359 ze zm.).
3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przez dokonanie przelewu bankowego na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za moment wniesienia wadium uważa się datę uznania środków na koncie zamawiającego (dzień, godzina).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (wzór umowy).
|
IV 4 4 data |
2018-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|