GuidZP400 |
42077f70-6f3d-4b92-960e-647eae7cf51b
|
Biuletyn |
537636-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bankowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 592 048
|
Zamawiajacy fax |
323 592 048
|
Zamawiajacy email |
dzp-l@us.edu.pl
|
Adres strony url |
www.us.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Dziale Zamówień Publicznych UŚ w Katowicach
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok. 69 (III piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów budowlanych
|
Numer referencyjny |
DZP.381.026.2018.DW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, zwanych dalej materiałami. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i rozładowania materiałów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
2) Zamawiający wymaga aby przedstawione materiały zostały wyprodukowane zgodnie z systemem zarządzania jakością, bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną środowiska opartych na normach: ISO 9001, PN-N 18001 i ISO 14001 lub równoważnych.
3) Oferowane materiały muszą posiadać certyfikaty dopuszczające wyrób budowlany do obrotu oraz powszechnego stosowania w budownictwie lub aprobaty techniczne z decyzją dopuszczającą do stosowania materiał budowlany, stanowiącą pozytywną ocenę techniczną przydatności danego wyrobu budowlanego do użycia w budownictwie lub deklaracje zgodności – symbol CE – stwierdzające zgodność wyrobu z podstawowymi wymaganiami Unii Europejskiej.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego asortymentu przewidzianego w umowie, a tym samym pełnej kwoty umowy. W przypadku niewykorzystania maksymalnych ilości materiałów podanych w ofercie, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ustalone w oparciu o faktyczną, ostateczną ilość materiałów, obliczone na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych. Wykonawcy z tytułu nie wykorzystania przewidzianych ilości nie przysługują żadne roszczenia.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ;
6) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
a) część A: materiały budowlane do "suchej zabudowy"
b) część B: materiały budowlane
7) Wymagany termin realizacji zamówienia: do 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia. Przedmiotowe zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy do 28.12.2018r. albo do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia , (która stanowi wartość umowy) – w zależności od tego, która z tych sytuacji nastąpi wcześniej. Termin realizacji (poszczególnych zamówień) stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ.
8) Miejsce realizacji zamówienia: Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. 75 Pułku Piechoty 1, 41-500 Chorzów.
9) Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 miesięcy
10) Limit dostaw: nie więcej niż dwa zamówienia tygodniowo.
W sytuacji wykorzystania przez Zamawiającego tygodniowego limitu dostaw (dwie dostawy tygodniowo) Wykonawca na podstawie kolejnego zamówienia w danym tygodniu zwolniony jest z konieczności „darmowej” usługi transportowej, a Zamawiający będzie posiadał prawo zrealizować dostawę własnym środkiem transportu.
Zwiększenie limitu dostaw (realizacja więcej niż dwa zamówienia tygodniowo) stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania większej liczby dostaw w danym tygodniu (tj. 3 „darmowe” usługi transportowe), oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ.
11) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
44420000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2 stosuje się odpowiednio.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku przedłużających się prac remontowo – budowlanych w miejscu dostarczenia mebli,
3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 7 umowy
4) konieczności zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia mebli w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. „siła wyższa”,
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
6) zakończenia serii produkcyjnej danego materiału oraz rozpoczęcia produkcji materiału o takich samych lub lepszych parametrach od opisanych w dokumentacji postępowania DZP.381.026.2018.DW,
7) w sytuacji zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron.
8) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta mebla lub Wykonawcę,
9) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|