Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do realizacji zajęć w ramach projektu pn. „Kompetencje przyszłości – rozwój szkół w gminie Rędziny” – 2 części.

Data publikacji 2018-03-29
Data zakończenia 2018-04-09 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy
Miejscowość Rędziny
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538382-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005, 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu w ramach projektu pn. „Kompetencje przyszłości – rozwój szkół w gminie Rędziny” – 2 części :
• część 1 - pomoce dydaktyczne ;
• część 2 – zakup sprzętu.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć:
1. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Rędzinach ul. Szkolna 7
2. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Rędzinach ul. Działkowiczów nr 3 i nr 20;
3. Klasy gimnazjalne w szkole Podstawowej w Z.S.P. nr 2 w Rędzinach ul. Działkowiczów 20.
Zakres rzeczowy dostawy obejmuje wykonanie następującego zakresu:
1. Część 1 – pomoce dydaktyczne:
1.1. Pomoce do realizacji zajęć dodatkowych z jęz. angielskiego ( pozycje szt. 4+3+1);
1.2. Pomoce do realizacji zajęć plastycznych ( pozycje szt. 19+19+19);
1.3. Pomoce do realizacji zajęć teatralnych ( pozycje szt. 0+1+1);
1.4. Pomoce do realizacji zajęć –kółko gier planszowych ( pozycje szt. 12+14+0);
1.5. Pomoce do realizacji zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych
( pozycje szt. 8+11+1).
2. Część 2 – zakup sprzętu :
3.1 tablica interaktywna dotykowa ( pozycje szt. 1+1+1 );
3.2 sprzęt do pracowni przyrodniczej ( pozycje szt. 6+6+1 );
3.3 sprzęt do pracowni matematycznej ( pozycje szt. 3+3+0 );
3.4 sprzęt do realizacji zajęć koła dziennikarskiego i filmowego ( pozycje szt. 0+0+1 ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d8b213d7-1887-4d70-9677-edafb405bf2c
Biuletyn 538382-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy
Regon 15139816100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 87
Zamawiajacy miejscowosc Rędziny
Zamawiajacy kod pocztowy 42-242
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 279 014
Zamawiajacy fax 343 279 085
Zamawiajacy email info@redziny.ug.gov.pl
Adres strony url www.redziny.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. Kompetencje przyszłości – rozwój szkół w gminie Rędziny współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej : XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania 11.1.4 Poprawa efektywności kształcenia ogólnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.redziny.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do realizacji zajęć w ramach projektu pn. „Kompetencje przyszłości – rozwój szkół w gminie Rędziny” – 2 części.
Numer referencyjny ZP.271.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu w ramach projektu pn. „Kompetencje przyszłości – rozwój szkół w gminie Rędziny” – 2 części : • część 1 - pomoce dydaktyczne ; • część 2 – zakup sprzętu. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć: 1. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Rędzinach ul. Szkolna 7 2. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Rędzinach ul. Działkowiczów nr 3 i nr 20; 3. Klasy gimnazjalne w szkole Podstawowej w Z.S.P. nr 2 w Rędzinach ul. Działkowiczów 20. Zakres rzeczowy dostawy obejmuje wykonanie następującego zakresu: 1. Część 1 – pomoce dydaktyczne: 1.1. Pomoce do realizacji zajęć dodatkowych z jęz. angielskiego ( pozycje szt. 4+3+1); 1.2. Pomoce do realizacji zajęć plastycznych ( pozycje szt. 19+19+19); 1.3. Pomoce do realizacji zajęć teatralnych ( pozycje szt. 0+1+1); 1.4. Pomoce do realizacji zajęć –kółko gier planszowych ( pozycje szt. 12+14+0); 1.5. Pomoce do realizacji zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych ( pozycje szt. 8+11+1). 2. Część 2 – zakup sprzętu : 3.1 tablica interaktywna dotykowa ( pozycje szt. 1+1+1 ); 3.2 sprzęt do pracowni przyrodniczej ( pozycje szt. 6+6+1 ); 3.3 sprzęt do pracowni matematycznej ( pozycje szt. 3+3+0 ); 3.4 sprzęt do realizacji zajęć koła dziennikarskiego i filmowego ( pozycje szt. 0+0+1 ).
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow termin dostawy jest jednym z kryterium postępowania
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – załącznik nr 7; f) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – załącznik nr 8; g) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) – załącznik nr 9.
Zakresie warunkow udzialu Wykazanie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 12-23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu; b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. siwz Wykonawca zobowiązany jest złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 i załącznik nr 3.
Inne dokumenty niewymienione 1DRUK OFERTA Druk oferta wraz z tabelami cenowymi część I, II, należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 1. 2PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru - przedstawiciel Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3PEŁNOMOCNICTWO z art.23 ust.2 Pzp. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W zakresie zastosowania art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy-Pzp przewiduje się możliwość zmiany istotnych postanowień umowy odnośnie: 1. należnego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku: a) wprowadzenia zmian przez ustawodawcę w zakresie stawek podatku od towarów i usług; przy tym wynagrodzenie może zostać zmienione o zmienioną kwotę podatku VAT. 2. terminu realizacji umowy w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej; b) wystąpienia uzasadnionych okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do realizacji zajęć w ramach projektu pn. „Kompetencje przyszłości – rozwój szkół w gminie Rędziny” – część 1 - pomoce dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1. Część 1 – pomoce dydaktyczne: 1.1. Pomoce do realizacji zajęć dodatkowych z jęz. angielskiego ( pozycje szt. 4+3+1); 1.2. Pomoce do realizacji zajęć plastycznych ( pozycje szt. 19+19+19); 1.3. Pomoce do realizacji zajęć teatralnych ( pozycje szt. 0+1+1); 1.4. Pomoce do realizacji zajęć –kółko gier planszowych ( pozycje szt. 12+14+0); 1.5. Pomoce do realizacji zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych ( pozycje szt. 8+11+1).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do realizacji zajęć w ramach projektu pn. „Kompetencje przyszłości – rozwój szkół w gminie Rędziny” – część 2 - zakup sprzętu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Część 2 – zakup sprzętu : 1. tablica interaktywna dotykowa ( pozycje szt. 1+1+1 ); 2. sprzęt do pracowni przyrodniczej ( pozycje szt. 6+6+1 ); 3. sprzęt do pracowni matematycznej ( pozycje szt. 3+3+0 ); 4. sprzęt do realizacji zajęć koła dziennikarskiego i filmowego ( pozycje szt. 0+0+1 ).
  

Criterion

Kryteria cena ryczałtowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)