GuidZP400 |
765f4788-60f1-4133-b0d0-7c9a08a04dda
|
Biuletyn |
537540-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
|
Regon |
6041827600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bazylianówka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
46
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-144
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 710 65 00
|
Zamawiajacy fax |
81 710 65 01
|
Zamawiajacy email |
sekretariat.lublin@rdos.gov.pl
|
Adres strony url |
www.lublin.rdos.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Poprawa komunikacji pomiędzy Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Lublinie a społeczeństwem poprzez narzędzia informatyczne – e – drzwi do ochrony środowiska. RPLU.02.01.00-06-0023/16
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.lublin.rdos.gov.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie, ul. Bazylianówka 46, 20-144 Lublin (sekretariat - I piętro).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem biurowym, licencjami systemowymi w ramach realizacji projektu „Poprawa komunikacji pomiędzy Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Lublinie a społeczeństwem poprzez narzędzia informatyczne – e – drzwi do ochrony środowiska” RPLU.02.01.00-06-0023/16.
|
Numer referencyjny |
WOF.261.15.1.2018.WM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych
z oprogramowaniem biurowym, licencjami systemowymi w ramach realizacji projektu „Poprawa komunikacji pomiędzy Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska
w Lublinie a społeczeństwem poprzez narzędzia informatyczne – e – drzwi do ochrony środowiska” RPLU.02.01.00-06-0023/16.
2. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: dostawa siedmiu zestawów komputerowych z oprogramowaniem biurowym, licencjami systemowymi.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ, będący, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do Umowy. Wymieniony w załączniku sprzęt powinien być fabrycznie nowy oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
|
Cpv glowny przedmiot |
30214000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców
składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców
- w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych
(dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek
popsuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej. 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie zastosowania produktów zamiennych w stosunku do produktów wskazanych w ofercie – pod warunkiem, że produkty zamienne spełniają wszystkie wymagania przewidziane w SIWZ i umowie, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 ust. 1.
|
IV 4 4 data |
2018-04-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|