GuidZP400 |
33f6b9b8-f744-4b8a-a3ac-3c942ad60b2b
|
Biuletyn |
538227-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
|
Regon |
35156417900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Skarbowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31121
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 876 330
|
Zamawiajacy fax |
126 876 331
|
Zamawiajacy email |
zp@dietl.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.dietl.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dietl.krakow.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, pokój 307 (Kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
|
Numer referencyjny |
ZP/4/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w podziale na 2 pakiety.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
181000,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykazu wykonanych dostaw a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostawy
o wartości nie mniejszej niż:
- dla pakietu nr 1 – 100 000,00 zł brutto i obejmujące co najmniej dostawy sprzętu komputerowego opisanego w pakiecie nr 1;
- dla pakietu nr 2 – 40 000,00 zł brutto i obejmujące co najmniej dostawy sprzętu komputerowego;/
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 7 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
• Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 2) powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
• Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
1) wykazu wykonanych dostaw a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostawy o wartości nie mniejszej niż:
- dla pakietu nr 1 – 100 000,00 zł brutto i obejmujące co najmniej dostawy sprzętu komputerowego opisanego w pakiecie nr 1;
- dla pakietu nr 2 – 40 000,00 zł brutto i obejmujące co najmniej dostawy sprzętu komputerowego;/
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 7 do SIWZ;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu zgłoszenia do odpowiednich rejestrów, deklaracje zgodności z wymaganiami wspólnoty europejskiej lub inne dokumenty zgodne z wymaganiami wspólnoty europejskiej, certyfikaty (CE) wymagane przez prawo polskie, na podstawie których są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP, a w przypadku pakietu 2 dodatkowo są dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.), zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 7 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 do SIWZ,
- formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ;
- Zamawiający prosi Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia o załączenie dodatkowo do oferty formularza cenowego wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na elektronicznych nośnikach danych (np. na płycie CD). Przedłożony w ten sposób formularz nie stanowi części oferty – w postępowaniu wiążąca jest treść oferty złożona w formie pisemnej. Załączone na elektronicznych nośnikach danych informacje służyć będą jedynie do usprawnienia procesu sprawdzania poprawności ofert.
> W przypadku, gdy dane oświadczenie nie dotyczy Wykonawcy Zamawiający prosi o dopisek na formularzu oświadczenia „nie dotyczy” lub dołączenie do oferty własnego oświadczenia informującego, że nie jest zobowiązany dane oświadczenie wypełniać lub dołączać dokument.
> Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku wskazania zamawiającemu:
• bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, z których zamawiający samodzielnie pobierze dokument
• wcześniejszego postępowania prowadzonego przez zamawiającego gdzie są aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy
> Zamawiający korzysta z internetowego repozytorium zaświadczeń e-Certis oraz wymaga przede wszystkim takich rodzajów zaświadczeń lub dowodów w formie dokumentów, które są objęte tym repozytorium
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, zastrzeżeniem zapisów ust. 2.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zgodnie z art. 144 ustawy pzp, w szczególności w zakresie:
1) zmiany danych teleadresowych Stron niniejszej umowy
2) zmiany rachunku bankowego (Dostawca przygotuje aneks do umowy i niezwłocznie po zaistnieniu zmian doręczy go Zamawiającemu),
3) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy
4) zastąpienia przedmiotu umowy, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem/ urządzeniem/ oprogramowaniem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał sprzęt/ urządzenie/ oprogramowanie będący podstawą wyboru oferty Dostawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji sprzętu/urządzenia/ oprogramowania, który ma być dostarczony, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu/urządzenia/oprogramowania nie ulegnie zwiększeniu,
5) zastąpienia przedmiotu umowy, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem/urządzeniem/oprogramowaniem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu/urządzenia/oprogramowania nie ulegnie zwiększeniu.
3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem sytuacji, w których wyraźny zapis umowy stanowi inaczej.
|
IV 4 4 data |
2018-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|