Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego

Data publikacji 2018-03-29
Data zakończenia 2018-04-06 00:00:00
Instytucja Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538274-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.
Pełny wykaz materiałów oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela materiałów eksploatacyjnych stanowiąca załącznik do oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c9f33b3-528b-4eff-8dcb-ba398556bc3e
Biuletyn 538274-N-2018
Zamawiajacy nazwa Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Regon 021419270
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 12-14
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-411
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7769407
Zamawiajacy fax 71 7769122
Zamawiajacy email przemyslaw.pawlowicz@dolnyslask.pl, artur.tasarz@dolnyslask.pl
Adres strony url www.bip.bou.umwd.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.bou.umwd.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego za pośrednictwem poczty, firmy kurierskiej lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław pok. 312
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Numer referencyjny BOU-A.471.5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. Pełny wykaz materiałów oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela materiałów eksploatacyjnych stanowiąca załącznik do oferty.
Cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikiem do oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wykonawca w przypadku zaoferowania produktów równoważnych dostarczy wraz z ofertą: • kopię certyfikatu ISO 9001 (lub równoważny) producentów materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez Wykonawcę w zakresie produkcji materiałów eksploatacyjnych lub towarów branży teleinformatycznej. W tym przypadku można dostarczyć kopię certyfikatu/certyfikatów, które prezentowane są na stronach internetowych producentów przetłumaczone na język polski potwierdzając je za zgodność z oryginałem. • kopię certyfikatu ISO 14 001 (lub równoważny) – sytemu zarządzania środowiskowego. W tym przypadku można dostarczyć kopię certyfikatu/certyfikatów, które prezentowane są na stronach internetowych producentów przetłumaczone na język polski potwierdzając je za zgodność z oryginałem. 3. Zaświadczenie od producentów równoważnych materiałów eksploatacyjnych lub głównych dystrybutorów w sieci handlowej o tym że: • wydajność kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych testowana jest zgodnie z wymogami normy ISO 19752 – w przypadku kiedy wykonawca oferuje kasety kilku producentów wymagane są zaświadczenia od każdego producenta. • wydajność kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych testowana jest zgodnie z wymogami normy ISO 19798 - w przypadku kiedy wykonawca oferuje kasety kilku producentów wymagane są zaświadczenia od każdego producenta. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 i 1b w związku z art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP ustawy PZP - załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy PZP – załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 ustawy PZP– załącznik nr 4 do SIWZ. 7. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), albo oświadczenie o tym, że nie należy do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), albo oświadczenie o tym, że nie należy do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców, albo składają wspólnie na jednym dokumencie podpisanym przez każdego Wykonawcę. Składając listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej na jednym dokumencie należy zaznaczyć, które podmioty dotyczą, którego Wykonawcy. 9. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawcy , o których mowa w art. 25 ust. 2 ustawy PZP do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 9 1) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 13. Zgodnie z art. 23 ust. 1 Ustawy PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 14. W przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy PZP wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Czy wadium 1
Wadium Przystępujący do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6500,00 złotych (sześć tysięcy pięćset złotych), przed upływem terminu składania ofert.
IV 4 4 data 2018-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)