„Dostawa wyposażenia niezbędnego do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu pn. „Szansa dla uczniów i uczennic – kompleksowy program wsparcia dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Brusy w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych”” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Data publikacji 2018-03-29
Data zakończenia 2018-04-06 00:00:00
Instytucja Gminny Zarząd Oświaty w Brusach
Miejscowość Brusy
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538244-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 489000007, 302131006, 323220006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia niezbędnego do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu pn. „Szansa dla uczniów i uczennic – kompleksowy program wsparcia dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Brusy w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych”” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część I Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem
1) dostawę 34 komputerów przenośnych
Część II Urządzenia multimedialne
1) dostawę i montaż 7 tablic interaktywnych
2) dostawę i montaż 7 rzutników multimedialnych.
UWAGA:
Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do 10 szkół z terenu gminy Brusy tj.:
1) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Brusach;
2) Szkoła Podstawowa im. bł. Ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach;
3) Szkoła Podstawowa im. ks. Kanonika Bolesława Śledzia w Kosobudach;
4) Szkoła Podstawowa im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Leśnie;
5) Szkoła Podstawowa w Męcikale;
6) Szkoła Podstawowa im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach;
7) Szkoła Podstawowa w Zalesiu;
8) Szkoła Podstawowa im. TOW „Gryf Pomorski” w Lubni;
9) Szkoła Podstawowa nr 2 w Brusach (powstała z przekształcenia Gimnazjum w Brusach).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ
4. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia odrębnych faktur na poszczególne części.
5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Ponadto musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
6. Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia tj. dostarczeniem, rozładunkiem, ubezpieczeniem transportu do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar.
7. Termin i godzina dostawy zostaną uzgodnione przez Wykonawcę, z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem, z osobą uprawnioną do odbioru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 023defe7-9422-4291-9170-a3fb62a86716
Biuletyn 538244-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gminny Zarząd Oświaty w Brusach
Regon 111326100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Brusy
Zamawiajacy kod pocztowy 89632
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 952 920
Zamawiajacy fax 523 952 930
Zamawiajacy email gzo@brusy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Szansa dla uczniów i uczennic – kompleksowy program wsparcia dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Brusy w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.brusy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.brusy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminny Zarząd Oświaty ul. Armii Krajowej 1, 89-632 Brusy Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa wyposażenia niezbędnego do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu pn. „Szansa dla uczniów i uczennic – kompleksowy program wsparcia dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Brusy w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych”” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny Nr GZO.261.5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia niezbędnego do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu pn. „Szansa dla uczniów i uczennic – kompleksowy program wsparcia dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Brusy w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych”” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem 1) dostawę 34 komputerów przenośnych Część II Urządzenia multimedialne 1) dostawę i montaż 7 tablic interaktywnych 2) dostawę i montaż 7 rzutników multimedialnych. UWAGA: Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do 10 szkół z terenu gminy Brusy tj.: 1) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Brusach; 2) Szkoła Podstawowa im. bł. Ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach; 3) Szkoła Podstawowa im. ks. Kanonika Bolesława Śledzia w Kosobudach; 4) Szkoła Podstawowa im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Leśnie; 5) Szkoła Podstawowa w Męcikale; 6) Szkoła Podstawowa im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach; 7) Szkoła Podstawowa w Zalesiu; 8) Szkoła Podstawowa im. TOW „Gryf Pomorski” w Lubni; 9) Szkoła Podstawowa nr 2 w Brusach (powstała z przekształcenia Gimnazjum w Brusach). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ 4. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia odrębnych faktur na poszczególne części. 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Ponadto musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 6. Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia tj. dostarczeniem, rozładunkiem, ubezpieczeniem transportu do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. 7. Termin i godzina dostawy zostaną uzgodnione przez Wykonawcę, z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem, z osobą uprawnioną do odbioru.
Cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 6 do SIWZ); 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Istotne zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy:  wysokości wynagrodzenia w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia;  terminu realizacji umowy, jeżeli wystąpią czynniki niezależne od Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia niezbędnego do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu pn. „Szansa dla uczniów i uczennic – kompleksowy program wsparcia dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Brusy w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych”” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem 1) dostawę 34 komputerów przenośnych 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Urządzenia multimedialne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia niezbędnego do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu pn. „Szansa dla uczniów i uczennic – kompleksowy program wsparcia dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Brusy w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych”” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część II Urządzenia multimedialne 1) dostawę i montaż 7 tablic interaktywnych 2) dostawę i montaż 7 rzutników multimedialnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin wykonania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)