GuidZP400 |
b870a394-2d19-4175-bb8b-2a8a5edbfbb5
|
Biuletyn |
538199-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
|
Regon |
29429500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grabiszyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
105
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53439
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 3349520, 410
|
Zamawiajacy email |
tpodsiadlo@o2.pl
|
Adres strony url |
www.dcchp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dcchp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pocztą lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa odczynników, szkła i drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb pracowni patomorfologii i cytologii DCCHP we Wrocławiu transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
|
Numer referencyjny |
BZP.3810.31.2018.JK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakietów:
PAKIET 1 – Szkło laboratoryjne.
PAKIET 2 – Odczynniki.
PAKIET 3 – Odczynniki i drobny sprzęt.
PAKIET 4 – Ostrza do mikrotomu.
PAKIET 5 – Parafina i kasetki.
PAKIET 6 – Zestawy do barwień.
PAKIET 7 – Medium montujące.
PAKIET 8 – Odczynniki chemiczne.
|
Cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca obowiązany jest wykazać wykonanie, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – (zał. nr 6 do siwz ). Do każdego pakietu Wykonawca może dostarczyć wykaz dostaw rodzajowo podobny.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał minimum 1 dostawę na kwotę:
PAKIET 1 – Szkło laboratoryjne - 20000,00 zł
PAKIET 2 – Odczynniki – 1500,00 zł
PAKIET 3 – Odczynniki i drobny sprzęt – 5000,00 zł
PAKIET 4 – Ostrza do mikrotomu – 8000,00 zł
PAKIET 5 – Parafina i kasetki – 1500,00 zł
PAKIET 6 – Zestawy do barwień- 2000,00 zł
PAKIET 7 – Medium montujące – 1700,00 zł
PAKIET 8 – Odczynniki chemiczne – 13000,00 zł
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
2) W przypadku wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r.(Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.) o wyrobach medycznych aktualnych dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu na terenie RP,
- Deklaracje Zgodności, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
- Certyfikat CE, Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną ,
- Certyfikat i oznaczenie IVD,
- powiadomienia/wpisy do Krajowego Rejestru Wyrobów medycznych.
3) Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej (jeżeli dotyczy zaoferowanych wyrobów).
4) Dla potwierdzenia, że oferowane produkty spełniają wymagania – parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ, opisy oferowanych produktów w formie materiałów firmowych, folderów, katalogów, prospektów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w zakresie:
1) zmiany stawki VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT,
2) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących
przepisach prawa,
3) zmiany osób reprezentujących strony umowy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach:
a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
b) nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy,
c) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
4) Przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku siły wyższej.
5) Z powodów wynikających ze statutowej działalności Zamawiającego, zdarzeń masowych.
6) Zaprzestania wytwarzania wyrobów objętych umową.
7) Wycofania powyższych wyrobów z obrotu.
8) Przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego.
9) Trzykrotnej reklamacji wyrobu z powodu stwierdzonych wad lub pogorszenia parametrów jakościowych dostarczanego wyrobu.
10) Zmiana o której mowa w pkt 6, 7 i 9 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik będzie znajdował zastosowanie w tych samych przypadkach co wyrób objęty umową i będzie nie gorszej jakości a cena zaoferowana przez Wykonawcę nie będzie wyższa niż cena wyrobu objętego umową.
|
IV 4 4 data |
2018-04-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33790000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szkło laboratoryjne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Odczynniki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Odczynniki i drobny sprzęt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Ostrza do mikrotomu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Parafina i kasetki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy do barwień.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Medium montujące.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Odczynniki chemiczne.
|
| |