GuidZP400 |
686c049b-b8fa-4734-b3ef-2ac7c0c30cd9
|
Biuletyn |
537816-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
|
Regon |
51421300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15213
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 439 387
|
Zamawiajacy fax |
857 439 254
|
Zamawiajacy email |
mpajkert@bialystok.uw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.bialystok.uw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bialystok.uw.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bialystok.uw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
sekretariat Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, pokój nr 49 (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
|
Numer referencyjny |
OK-III.272.7.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych: tonerów, atramentów, kaset, bębnów, folii, nośników informacji do urządzeń biurowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
242603,12
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2018-05-23T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2019-05-22T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto każda dostawa (jeśli dostawa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana wynosi co najmniej 200 000,00 PLN brutto), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz co najmniej dwóch dostaw materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto każda dostawa (jeśli dostawa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana wynosi co najmniej 200 000,00 PLN brutto), wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych - również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego:
a) dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ - formularz cenowy w pozycjach: 1, 2, 4-6, 15, 18, 19, 23-25, 27, 28, 31-35, 37-39, 42, 43, 45, 46, 50, 51, 66-75, 80, 81, 84, 87-92, wyniki testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19752 w postaci certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę,
b) dla wkładów atramentowych (tuszy), do drukarek atramentowych wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ - formularz cenowy w pozycjach: 9, 47, 48, 52-64, 78, 79, 83 wyniki testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 w postaci certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę,
c) dla tonerów kolorowych drukarek laserowych, wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ - formularz cenowy w pozycjach: 3, 13, 14, 16, 17, 20-22, 26, 29, 30, 36, 40, 41, 44, 49, 65, 76, 77, 82, 85, 86, 93, wyniki testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19798 w postaci certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę,
d) wyniki testów wydajnościowych dla materiałów, o których mowa w lit. a-c przeprowadzonych według standardów, o których mowa w lit. a-c, w postaci zaświadczenia podmiotu, posiadającego laboratorium badawcze akredytowane w oparciu o normę ISO/IEC 17025, w przypadku gdy Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w lit. a-c, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy,
e) oświadczenie Wykonawcy, że producent/ci oferowanych materiałów eksploatacyjnych, posiadają certyfikat ISO 9001 lub certyfikat równoważny w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych,
f) oświadczenie Wykonawcy, że producent/ci oferowanych materiałów eksploatacyjnych, posiadają certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalające zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium.
2. Kwota wadium: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).
3. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Wydziału Finansów i Budżetu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Białymstoku Nr 83 1010 1049 0000 3913 9120 0000, z dopiskiem: „dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych”.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu musi zostać złożone w sekretariacie Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta, z dopiskiem „WADIUM” i być ważne przez cały okres związania ofertą.
8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-04-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|