GuidZP400 |
9b77b3f7-b025-437b-a2a0-98851b3dd887
|
Biuletyn |
539203-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
|
Regon |
1589595600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Czerwca 1976 r. nr 1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa-Ursus
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02495
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 39 73 905 , 22 39 73 906
|
Zamawiajacy fax |
22 39 73 906
|
Zamawiajacy email |
dpzp@zrikd.waw.pl
|
Adres strony url |
www.zrikd.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
TAK
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zrikd.waw.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
NIE
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w postaci papierowej (w oryginale) podpisanej własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy Adres: 02-495 Warszawa, ul. Pl. Czerwca 1976 r. nr 1, IV piętro - kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży roboczej i obuwia
|
Numer referencyjny |
DPZP/271/222/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i obuwia.
Zamówienie podzielone jest na dwie części:
a) CZĘŚĆ 1: dostawa odzieży roboczej w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ,
b) CZĘŚĆ 2: dostawa obuwia ochronnego i roboczego w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj. :
a) dla części I:
Wykonawca który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - co najmniej 3 dostawy odzieży roboczej o wartości minimum 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych) każda,
b) dla części II:
Wykonawca który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - co najmniej 3 dostawy obuwia roboczego i ochronnego o wartości minimum 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych) każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części II ust. 1 pkt 1) SIWZ, Zamawiający będzie żądać złożenia następujących dokumentów:
Dla części I postępowania:
a) złożenia wykazu dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu dostaw zawiera załącznik nr 7a do SIWZ.
Dla części II postępowania:
b) złożenia wykazu dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu dostaw zawiera załącznik nr 7b do SIWZ.
2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym w Opisach przedmiotu zamówienia wymaganiom Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży:
Dla części I postępowania:
a) Deklarację zgodności WE wystawioną przez producenta odzieży roboczej lub jego upoważnionego przedstawiciela (dla poz. 1-18 ) w celu potwierdzenia zgodności oferowanego towaru z postanowieniami Dyrektywy 89/686/EWG lub Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. 2005, Nr 259, poz. 2173)
b) Dokument (np. kartę charakterystyki, kartę katalogową), potwierdzający zgodność z głównymi wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pozycji, w szczególności: materiału (skład oraz gramatura) z jakiego wykonano odzież, rodzaj/przeznaczenie odzieży oraz jeżeli były wymagane – informacje o odblaskowości, wzmocnieniu tkaniny, wodoszczelności (mogą one wynikać także z rycin, piktogramów, norm podanych w treści dokumentu). Dokumenty muszą także potwierdzać spełnianie wymagań norm podanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla danej pozycji. **
c) W przypadku oferowania tkanin równoważnych dla poz. 11 – dokument, kartę lub oświadczenie Producenta potwierdzający równoważność.
**Zamawiający powołując się na wskazaną normę, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Za równoważne uznaje się dostawy spełniające parametry określone
w normie wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Dla części II postępowania:
a) Deklarację zgodności WE wystawioną przez producenta obuwia roboczego i ochronnego lub jego upoważnionego przedstawiciela w celu potwierdzenia zgodności oferowanego towaru z wymogami Dyrektywy 89/686/EWG lub Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. 2005, Nr. 259, poz. 2173).
b) Kartę informacyjną lub katalogową ze wzorem oferowanego obuwia oraz opisem potwierdzającym wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tu w szczególności należy podać specyficzne dla danej pozycji właściwości, mogą one wynikać także z rycin, piktogramów, norm podanych w treści dokumentu).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
w zakresie części 1 – 2.500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych 00/100) brutto,
w zakresie części 2 – 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100) brutto.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana Umowy będzie mogła nastąpić w sytuacji: 1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści umowy, 2) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, 4) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
|
IV 4 4 data |
2018-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|