GuidZP400 |
93834673-6127-4b84-b2b0-b61261fdbff0
|
Biuletyn |
537908-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
|
Regon |
28861000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
M. Skłodowskiej - Curie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-276
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 831 83 88
|
Zamawiajacy fax |
85 831 86 91
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@poczta-usk.pl
|
Adres strony url |
www.usk.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.usk.bialystok.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę sprzętu medycznego dla Kliniki Perinatologii i Położnictwa i Kliniki Okulistyki
|
Numer referencyjny |
32/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem Zamówienia jest Dostawa sprzętu dla Kliniki Perinatologii i Położnictwa i Kliniki Okulistyki
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Informacje na temat katalogow |
Czas realizacji przedmiotu umowy maksymalnie 35 dni od daty podpisania uowy. Jest to kryterium oceny ofert, zgodnie z XV rozdziałem SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
3. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6a do SIWZ.
4. Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o Zamówienia Publiczne – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6b do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobem medycznym zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r. poz. 876 ze zm.).
2. Opisy techniczne, prospekty producentów, katalogi oferowanego sprzętu medycznego potwierdzające spełnianie warunków/parametrów granicznych, parametrów kryterium jakościowego (ocena techniczna) określonych w Załączniku nr 1. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby parametry techniczne prezentowane w załączonych prospektach odpowiadały parametrom technicznym opisanym Jeżeli w powyższych dokumentach brak opisu danej funkcji lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów (np. instrukcja użytkowania, oświadczenie producenta), w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Podmioty zagraniczne:
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
V. Oferta wspólna
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy – dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w oryginale lub kserokopii potwierdzonej notarialnie
2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym
jako pełnomocnik (lider).
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a) ustawy p.z.p., kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za realizacje zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wymaga przedłożenia zawartej umowy konsorcjum.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości; dla ofert całkowitych 4 264,00 (6 Pakietów łącznie), dla ofert częściowych w wysokości:
Pakiet nr 1 = 2 600,00
Pakiet nr 2 = 550,00
Pakiet nr 3 = 200,00
Pakiet nr 4 = 14,00
Pakiet nr 5 = 585,00
Pakiet nr 6 = 185,00
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ceny określonej w Umowie w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku takich jak np. zmniejszenie ceny producenckiej, zmiana stawki podatku VAT. Zmiana taka wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy, uzgodnionego i podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności.
Cena określona w ust. 2 nie wzrośnie, również w przypadku istotnej lub nadzwyczajnej zmiany okoliczności.
W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku określonego modelu Sprzętu dopuszcza się za zgodą Zamawiającego zmianę na produkt o tych samych albo lepszych parametrach po cenie jednostkowej nie wyższej, niż zawarta w ofercie. Zmiana taka wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 data |
2018-05-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa zawarta zostanie na okres maksymalnie 35 dni od daty jej podpisania, przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wszystkie parametry, kryteria, ilość i charakterystyka przedmiotu zamówienia opisane są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach
|
Zalacznik krotki opis |
System nadzoru okołopłodowgo
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa zawarta zostanie na okres maksymalnie 35 dni od daty jej podpisania, przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wszystkie parametry, kryteria, ilość i charakterystyka przedmiotu zamówienia opisane są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach
|
Zalacznik krotki opis |
Kardiotokograf do monitorowania ciąży mnogiej wraz z wózkiem pod aparat
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa zawarta zostanie na okres maksymalnie 35 dni od daty jej podpisania, przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wszystkie parametry, kryteria, ilość i charakterystyka przedmiotu zamówienia opisane są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach
|
Zalacznik krotki opis |
Fotel ginekologiczny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa zawarta zostanie na okres maksymalnie 35 dni od daty jej podpisania, przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wszystkie parametry, kryteria, ilość i charakterystyka przedmiotu zamówienia opisane są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach
|
Zalacznik krotki opis |
Monitor do komputera
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa zawarta zostanie na okres maksymalnie 35 dni od daty jej podpisania, przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wszystkie parametry, kryteria, ilość i charakterystyka przedmiotu zamówienia opisane są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach
|
Zalacznik krotki opis |
Fotel operatora przeznaczony do zabiegów operacyjnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa zawarta zostanie na okres maksymalnie 35 dni od daty jej podpisania, przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wszystkie parametry, kryteria, ilość i charakterystyka przedmiotu zamówienia opisane są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach
|
Zalacznik krotki opis |
Sterylizator
|
| |