GuidZP400 |
c71beb64-857e-4f6c-8ec5-96985758444c
|
Biuletyn |
539012-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich im. Feliksa Stamma we Władysławowie
|
Regon |
32790700060
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Władysławowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
586 746 314
|
Zamawiajacy fax |
586 746 350
|
Zamawiajacy email |
przetargi.wladyslawowo@cos.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja gospodarki budżetowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.cos.pl, tablica ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.cos.pl,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa zamrażalek do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Własdysławowie
|
Numer referencyjny |
Sprawa nr 13/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup zamrażarek skrzyniowych o pojemności 500 litrów w ilości 10 sztuk wchodzących w skład doposażenia zaplecza kuchennego wraz z dostawą do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, instalację, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowych (rok produkcji nie starszy niż 2017) zamrażarek (szt. 10), zwanych dalej „Urządzeniami”, dla potrzeb przechowywania mrożonych produktów żywnościowych w magazynie żywności COC OPO we Władysławowie, spełniających wymogi i standardy prawem przewidziane dla tego typu Urządzeń i które spełniają wymagania opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Dla wyspecyfikowanych Urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każde Urządzenie o parametrach lepszych od wyspecyfikowanych, spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Wymaga się, aby po zainstalowaniu, Urządzenia były gotowe do pracy (bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów)
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ, jak również we wzorze Umowy.
Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były zgodne z opisem przedmiotu zamówienia (lub równoważne w zakresie określonym przez Zamawiającego).
6. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia posiadały:
a. dokument potwierdzający pozwolenie na kontakt z żywnością.
b. znak „CE"
c. deklarację zgodności CE.
|
Cpv glowny przedmiot |
39711120-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów w języku polskim lub w języku kraju producenta urządzenia wraz z tłumaczeniem na język polski: 1.1. dokumentu potwierdzającego pozwolenie na kontakt z żywnością. 1.2. deklaracji zgodności CE.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawca uczestniczącym w niniejszym postępowaniu- oświadczenie to składa Wykonawca bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, (można wykorzystać wzór formularza stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 900 zł (dziewięćset zł 00/100)
2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
• pieniądzu (nie dopuszcza się wpłaty gotówką): przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 78 1130 1017 0020 1470 8620 0018 z dopiskiem: ,,Wadium - przetarg nieograniczony na „Zakup i dostawa zamrażalek do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie „
Zamawiający przypomina, że za skuteczne wniesione wadium uznaje się zaksięgowane kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego.
• poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
• gwarancjach bankowych;
• gwarancjach ubezpieczeniowych
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń dokument ten winien zawierać zapis o nieodwołalnym oraz bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków, spełnieniu świadczenia przez Gwaranta na rzecz Beneficjenta (którym musi być Zamawiającego tj. Centralny Ośrodek Sportu, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich, ul. Żeromskiego 52, 84-120 Władysławowo).
5. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczeń i sporządzonego w języku obcym, Zamawiający żąda, aby do oferty zostało złożone jego tłumaczenie.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami (w przypadkach określonych w ustawie PZP), jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictwa lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
7.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
7.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
8. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego.
12. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą (w odrębnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty) a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty
UWAGA!
Zamawiający zwraca się z prośbą o dołączenie do oferty informacji o formie zwrotu wadium:
- w przypadku wadium wpłaconego w pieniądzu należy podać numer rachunku bankowego, na który należy przelać kwotę wadium,
- w przypadku wadium wniesionego: w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – należy zaznaczyć „osobisty odbiór” lub podać sposób przekazania Wykonawcy wymienionego dokumentu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 Prawa zamówień publicznych.
2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Niezależnie od okoliczności przewidzianych w kodeksie cywilnym, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy.
4. Umowne prawo odstąpienia od umowy może być wykonane w terminie 30 dni od dnia stwierdzenia zajścia podstawy do odstąpienia.
|
IV 4 4 data |
2018-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|