GuidZP400 |
e3f82a47-1b44-41b7-82fe-2c38cf2f3a10
|
Biuletyn |
539046-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
|
Regon |
47165836000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wólczańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
191
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-531
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 371 322,
|
Zamawiajacy fax |
426 371 322
|
Zamawiajacy email |
zampub@pirogow.pl,
|
Adres strony url |
https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195. Dział Zamowień Publicznych budynek główny Szpitala, I piętro SALA A – dawny Oddz. Kardiologiczny
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy bielizny jednorazowego użytku z podziałem na 2 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
|
Numer referencyjny |
ZP/25/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.2. Przedmiotem zamówienia są: dostawy bielizny jednorazowego użytku z podziałem na 2 pakiety wyszczególnione w poniższej tabeli:
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
I Bielizna włókninowa, czepki, fartuchy jednorazowego użytku
II Podkłady na rolce jednorazowego użytku
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 3 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego (dotyczy pakietu I – II).
6.1. Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku, gdy Wykonawca składa oferty na więcej niż jeden pakiet, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu.
6.1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
6.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden pakiet niniejsze oświadczenie należy złożyć odrębnie dla każdego pakietu.
6.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) i 3) PZP, tj.:
6.3.1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
6.3.1.1. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj.: Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 t.j. z późn. zm.) - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy została najwyżej oceniona w pakiecie I-II może ww. oświadczenie złożyć w jednym egzemplarzu,
6.3.1.2. materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych, etc.) w języku polskim/przetłumaczone na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład zestawów, wymiary, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów.
6.3.2. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP:
6.3.2.1. Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą.
6.4. Zgodnie z art. 24 aa PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
10.1.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku:
1.1. wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej,
1.2. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej,
1.3. nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej,
1.4. zmiany numeru katalogowego produktu,
1.5. zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości,
1.6. w przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
JĘZYK POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|