Wytworzenie oraz wdrożenie serwisu internetowego „Szukaj w Archiwach” wraz z świadczeniem usług gwarancji

Data publikacji 2018-03-30
Data zakończenia 2018-04-09 00:00:00
Instytucja Narodowe Archiwum Cyfrowe
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539110-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wytworzenie oraz wdrożenie serwisu internetowego „Szukaj w Archiwach” wraz z świadczeniem usług gwarancji.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące elementy:

1.1 kompleksowe wytworzenie oraz wdrożenie serwisu internetowego składającego się z dwóch Produktów programistycznych (oprogramowania) wraz z dokumentacją:

a. Serwis Szukaj w Archiwach - wytworzenie i dostawa oprogramowania opartego o istniejące rozwiązanie klasy Portal CMS,
b. Konektor – modyfikacja oprogramowania systemu dziedzinowego ZoSIA poprzez dostarczenie nowego modułu do zasilania danymi serwisu Szukaj w Archiwach oraz zasilenie wytworzonego serwisu danymi z systemu ZoSIA, Audiovis - migracja danych,
1.2 świadczenie usług gwarancji dla dostarczonych produktów i wytworzonej dokumentacji.

Wymagane jest, aby wytworzone oprogramowanie zostało zrealizowane na podstawie i zgodnie z wytycznymi zawartymi w niżej wymienionych dokumentach:
1. Serwis Szukaj w Archiwach:
● Analiza Biznesowa serwisu Szukaj w Archiwach, która stanowi załącznik A do Opisu Przedmiotu Zamówienia,
● Wytyczne Technologiczne dla serwisu Szukaj w Archiwach, który stanowi załącznik B do Opisu Przedmiotu Zamówienia,
● Stos technologiczny przyjęty w Narodowym Archiwum Cyfrowym, który stanowi załącznik C do Opisu Przedmiotu Zamówienia.
Po podpisaniu Umowy Wykonawcy zostaną udostępnione następujące opracowane materiały:
● projekt funkcjonalny serwisu Szukaj w Archiwach, który jest materiałem pomocniczym,
● szablony graficzne serwisu Szukaj w Archiwach, na podstawie których musi zostać przygotowany serwis Szukaj w Archiwach.

2. Konektor:
● Wymagania dotyczące implementacji wymiany danych między systemem ZoSIA a serwisem Szukaj w Archiwach, który stanowi załącznik D do Opisu Przedmiotu Zamówienia,
● Stos technologiczny przyjęty w Narodowym Archiwum Cyfrowym, który stanowi załącznik C do Opisu Przedmiotu Zamówienia.

1. Zamawiający będzie realizował zamówienie w ramach projektu “Modernizacja serwisu Szukaj w Archiwach”, którego celem jest wytworzenie nowej wersji serwisu opartej o rozwiązanie portalowe wraz z implementacją nowej szaty graficznej i nowych funkcjonalności oraz zapewnienie rozwiązań technologicznych pozwalających na zapewnienie dużej wydajności poprzez skalowanie wertykalne i horyzontalne serwisu oraz zapewnienie interoperacyjności.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b4566a09-eacc-44c2-aa5b-c8f776b55883
Biuletyn 539110-N-2018
Zamawiajacy nazwa Narodowe Archiwum Cyfrowe
Regon 122900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Hankiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02103
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 572 16 00
Zamawiajacy fax +48 22 572 16 01
Zamawiajacy email sekretariat@nac.gov.pl
Adres strony url www.nac.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny archiwum państwowe
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.ap.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.ap.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowe Archiwum Cyfrowe, ul. Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa, sekretariat - p. 206
Nazwa nadana zamowieniu Wytworzenie oraz wdrożenie serwisu internetowego „Szukaj w Archiwach” wraz z świadczeniem usług gwarancji
Numer referencyjny OA.26.1.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Wytworzenie oraz wdrożenie serwisu internetowego „Szukaj w Archiwach” wraz z świadczeniem usług gwarancji. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące elementy: 1.1 kompleksowe wytworzenie oraz wdrożenie serwisu internetowego składającego się z dwóch Produktów programistycznych (oprogramowania) wraz z dokumentacją: a. Serwis Szukaj w Archiwach - wytworzenie i dostawa oprogramowania opartego o istniejące rozwiązanie klasy Portal CMS, b. Konektor – modyfikacja oprogramowania systemu dziedzinowego ZoSIA poprzez dostarczenie nowego modułu do zasilania danymi serwisu Szukaj w Archiwach oraz zasilenie wytworzonego serwisu danymi z systemu ZoSIA, Audiovis - migracja danych, 1.2 świadczenie usług gwarancji dla dostarczonych produktów i wytworzonej dokumentacji. Wymagane jest, aby wytworzone oprogramowanie zostało zrealizowane na podstawie i zgodnie z wytycznymi zawartymi w niżej wymienionych dokumentach: 1. Serwis Szukaj w Archiwach: ● Analiza Biznesowa serwisu Szukaj w Archiwach, która stanowi załącznik A do Opisu Przedmiotu Zamówienia, ● Wytyczne Technologiczne dla serwisu Szukaj w Archiwach, który stanowi załącznik B do Opisu Przedmiotu Zamówienia, ● Stos technologiczny przyjęty w Narodowym Archiwum Cyfrowym, który stanowi załącznik C do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Po podpisaniu Umowy Wykonawcy zostaną udostępnione następujące opracowane materiały: ● projekt funkcjonalny serwisu Szukaj w Archiwach, który jest materiałem pomocniczym, ● szablony graficzne serwisu Szukaj w Archiwach, na podstawie których musi zostać przygotowany serwis Szukaj w Archiwach. 2. Konektor: ● Wymagania dotyczące implementacji wymiany danych między systemem ZoSIA a serwisem Szukaj w Archiwach, który stanowi załącznik D do Opisu Przedmiotu Zamówienia, ● Stos technologiczny przyjęty w Narodowym Archiwum Cyfrowym, który stanowi załącznik C do Opisu Przedmiotu Zamówienia. 1. Zamawiający będzie realizował zamówienie w ramach projektu “Modernizacja serwisu Szukaj w Archiwach”, którego celem jest wytworzenie nowej wersji serwisu opartej o rozwiązanie portalowe wraz z implementacją nowej szaty graficznej i nowych funkcjonalności oraz zapewnienie rozwiązań technologicznych pozwalających na zapewnienie dużej wydajności poprzez skalowanie wertykalne i horyzontalne serwisu oraz zapewnienie interoperacyjności.
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: - Zamawiający wymaga wykazu usług oraz osób.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie zgodne ze wzorem załączonym do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu W celu weryfikacji zdolności technicznej i zawodowej zamawiający stawia następujące warunki:1. wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie wykazu usług: - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli wykonawca zrealizował co najmniej jedno zamówienie, w którym wartość prac programistycznych i wdrożeniowych wyniosła/wynosi co najmniej 500 000,00 zł brutto obejmujące swoim zakresem budowę i wdrożenie systemów informatycznych opartych o technologię Java w środowisku systemów operacyjnych Linux przetwarzających duże wolumeny danych (tj. powyżej 100 milionów rekordów) Załącznik w którym należy podać wymagane informacje stanowi załącznik nr 6 do SIWZ W zakresie wykazu osób: - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 9 osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia o następujących spełniających następujące warunki: a. Kierownik Projektu, który posiada: i. co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów IT, ii. certyfikat PRINCE2 lub Scrum Master lub PMI b. Architekt, i. który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie projektowania oraz nadzoru nad architekturą w projektach informatycznych c. Programista: i. co najmniej 5 programistów Java, z których każdy posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w programowaniu przy użyciu języka programowania Java d. Tester: i. co najmniej 2 Testerów z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w realizowaniu testów, ii. który posiada Certyfikat ISTQB. Załącznik, w którym należy podać wymagane informacje, stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Szczegóły są w wskazane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT; 2) w wypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 3) jeśli wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonego w § 5 ust. 1 z uwzględnieniem, że zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru niniejszej umowy. 4) zmiana terminu realizacji w wypadku wystąpienia siły wyższej (niezależnej od Stron umowy) o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia; 5) w wypadku pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub logistycznych w zakresie przedmiotu zamówienia możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych w Umowie. Jako korzystne dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające wymaganiom określonym w SIWZ, ale odznaczających się niższymi kosztami utrzymania, większą wydajnością lub użytecznością.
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający wymaga zatrudnienia osób realizujących niniejsze postępowanie.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Stos technologiczny
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Jakość serwisu gwarancyjnego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)