GuidZP400 |
7877ed54-b4c6-4982-8f59-2046a2388790
|
Biuletyn |
538937-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Edukacji Narodowej
|
Regon |
17793900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Jana Chrystiana Szucha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00918
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
223 474 242
|
Zamawiajacy fax |
226 215 010
|
Zamawiajacy email |
de_men@men.gov.pl
|
Adres strony url |
www.men.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.men.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.men.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ministerstwo Edukacji Narodowej, al. J. Ch. Szucha 25, 00-918 Warszawa, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjnych, postępowanie nr DE-WZP.261.5.2018.BR
|
Numer referencyjny |
DE-WZP.261.5.2018.BR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej OPZ) oraz Załączniku nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy, zwane dalej IPU).
3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na oferowane materiały promocyjne na okres określony w ofercie, z zastrzeżeniem, że nie może on być krótszy niż 12 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 20 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego egzemplarzy próbnych.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy składa w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, ww. dokument składa każdy z Wykonawców.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca (dot. wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający przekaże Wykonawcom oraz zamieści na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa Edukacji Narodowej pod adresem: https://bip.men.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargi wzór stosownego oświadczenia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. informację/listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej – należy złożyć w imieniu każdego z Wykonawców.
Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału.
Oferta musi ponadto zawierać:
1) wypełniony formularz ofertowy z uwzględnieniem informacji zawartych we wzorze formularza oferty (Załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z informacją o podwykonawstwie zgodnie z ust. 9 Rozdziału 3,
2) wypełniony formularz cenowy oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ,
3) opisane w Rozdziale 6 SIWZ ust. 1 oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy,
4) dokument, o którym mowa w ust. 9 rozdziału 10 SIWZ (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579, ze zm.).
2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
a) w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia przedmiotu (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, etc.); w takiej sytuacji Umowę można zmienić w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że zmiana zostanie dokonana na przedmiot, który będzie spełniał wymogi Zamawiającego określone w SIWZ oraz będzie nie gorszej jakości,
b) możliwość wprowadzania zmian dotyczących nadruku na dostarczonym przedmiocie Umowy w zakresie: zmiany tekstu napisów, rozmieszczenia tekstów, zmiany logotypów - w przypadku zaistnienia takiej potrzeby po stronie Zamawiającego,
c) w przypadku wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych Umowę można zmienić w zakresie sprostowania omyłek,
d) w zakresie zmiany terminu wykonania jeżeli opóźnienie w dostawie będzie następowało z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
e) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT obowiązującej w dacie powstania obowiązku podatkowego,
f) powierzenia przez Wykonawcę realizacji części zamówienia Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zadeklarował w ofercie realizację zamówienia bez udziału Podwykonawcy, jest uprawniony w trakcie realizacji zamówienia wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę umowy w zakresie powierzenia części zamówienia Podwykonawcy. Przepisy § 9 umowy stosuje się odpowiednio;
g) zmiany podwykonawcy na zasadach określonych w § 9 umowy.
3. Dopuszczalne są również inne zmiany niż wyżej wymienione, pod warunkiem, że zmiany te będą dopuszczalne w świetle art. 144 ustawy Prawa zamówień publicznych, w tym w szczególności zmiany, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawa zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2018-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na oferowane materiały promocyjne na okres określony w ofercie, z zastrzeżeniem, że nie może on być krótszy niż 12 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
|