Dostawa i wymiana klimakonwektorów w siedzibie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19

Data publikacji 2018-03-30
Data zakończenia 2018-04-16 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538723-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397152009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa nowych 33 klimakonwektorów, ich montaż oraz demontaż 34 starych klimakonwektorów w siedzibie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w:
1) Załączniku nr 8a Rzut parteru,
2) Załączniku nr 8b Rzut I piętra,
3) Załączniku nr 8c Rzut II piętra,
4) Załączniku nr 8d Rzut III piętra,
5) Załączniku nr 8e Rzut IV Piętra
6) Załączniku nr 9 Opis wykonania przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e3bfdd4-e242-4d4d-a60e-6ddcf999e750
Biuletyn 538723-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
Regon 27180698300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Plebiscytowa
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-035
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 6032200
Zamawiajacy fax 32 6032201
Zamawiajacy email m.ziolkowska@wfosigw.katowice.pl, a.ziaja@wfosigw.katowice.pl
Adres strony url www.wfosigw.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wfosigw.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Plebiscytowa 19, 40-035 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wymiana klimakonwektorów w siedzibie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19
Numer referencyjny ZP.2640.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa nowych 33 klimakonwektorów, ich montaż oraz demontaż 34 starych klimakonwektorów w siedzibie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w: 1) Załączniku nr 8a Rzut parteru, 2) Załączniku nr 8b Rzut I piętra, 3) Załączniku nr 8c Rzut II piętra, 4) Załączniku nr 8d Rzut III piętra, 5) Załączniku nr 8e Rzut IV Piętra 6) Załączniku nr 9 Opis wykonania przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 39715200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 70
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia w niniejszym zakresie żadnych warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejsza niż 200.000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow A. Wykonawca winien wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu klimakonwktorów (przez klimakonwektory Zamawiający rozumie wszelkie urządzenia działające w dowolnym systemie grzewczo-chłodniczym, w którym wszystkie włączone jednostki musza pracować w tym samym trybie) o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda. B. Wykonawca winien dysponować jedną osobą: a) posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub spełniającą warunki o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2016, poz. 290 ze zmianami, albo posiada odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz jest członkiem właściwego samorządu zawodowego architektów oraz inżynierów budownictwa. b) posiadającą uprawnienia energetyczne G1 (elektryczne) dozorowe i eksploatacyjne do 1 kV. Niemniejsze uprawnienia może posiadać jedna osoba.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie; b) Wykaz osób wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, nr rachunku: 62 1130 1091 0000 0060 1890 0002, lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym, lub 3) w gwarancjach bankowych, lub 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, lub 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.16.359). 3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego –Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert. 4. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji i poręczeń musi z niego wynikać niebudzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy: 1) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy – Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy). 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego), 5) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w pkt. X.1 SIWZ. 6. W przypadkach, o których mowa w pkt. X.2 SIWZ niniejszej Specyfikacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy - Prawo zamówień publicznych (w trakcie toczącego się postępowania odwoławczego). 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek Zamawiającego zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kopię dowodu dokonania przelewu. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w miejscu składania ofert w osobnej kopercie natomiast kopię tego dokumentu, poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, należy dołączyć do oferty. 9. Kopertę z wadium wniesionym w formie niepieniężnej należy opisać w następujący sposób: Nazwa i adres Wykonawcy Przetarg nieograniczony – „Dostawa i wymiana klimakonwektorów w siedzibie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 – wadium.” 10. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz 5 Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy winny być dokonane z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 i art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku gdy wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy Strony przewidzieć nie mogły lub wynikają one ze zdarzenia związanego z wystąpieniem siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są do dołożenia wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych powstałych na skutek jej działania. 3. Zmiana zakresu przedmiotu umowy może nastąpić tylko w przypadku konieczności wykonania dodatkowych prac montażowych bezpośrednio związanych z przedmiotem umowy. Wartość prac dodatkowych nie może przekroczyć 10% wartości wynagrodzenia Wykonawcy o którym mowa w § 10 ust. 1 niniejszej umowy. 4. W przypadku konieczności zmiany treści umowy strona wnioskująca o zmianę umowy winna wystąpić do drugiej strony z wnioskiem w którym: 1) opisana zostanie okoliczność której wystąpienie powoduje konieczność zmiany umowy, 2) wskazane zostaną przepisy niniejszej umowy, które winny zostać zmienione i w jaki sposób. 5. Zmiana umowy na podstawie niniejszych postanowień wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Zmiany siedziby firmy, numeru konta bankowego oraz miejsca dostarczania faktur, osób wskazanych do realizacji przedmiotu umowy nie stanowią zmiany niniejszej umowy, i wymagają jedynie pisemnego poinformowania drugiej strony pod rygorem poniesienia kosztów związanych z mylnymi operacjami.
IV 4 4 data 2018-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja na urządzenia
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)