1. Przedmiotem zamówienia są dostawy farb, rozpuszczalników, materiałów ogólnobudowlanych zwanych dalej materiałem lub towarem, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
2. Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający w części 1,2,5 przewiduje zastosowanie prawa opcji. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości określone jako opcja w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. Opcja - dostarczanie do Zamawiającego poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia na wezwanie/ zamówienie Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych, w terminie obowiązywania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.
4. Koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie, rozładunek oraz składowanie wyznaczonym miejscu, do magazynów Zamawiającego: ul. Ornecka 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Saperska 1, 10 -073 Olsztyn, ul. Dąbrowskiego, Olsztyn.
6. Wszystkie materiały będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe,
w oryginalnych opakowaniach producenta, z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w IV kwartale 2017r.
7. Zamówiony towar musi być dostarczony w początkowym terminie jego przydatności do użycia i odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartym w „deklaracji zgodności” lub „certyfikacie zgodności” producenta (tam gdzie wymagane).
8. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był dostarczony do magazynu wraz z kartami charakterystyki substancji niebezpiecznych, zgodnie z:
• Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 453/2010 z dnia 20 maja 2010 r. zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18.12.2006 w sprawie rejestracji, oceny i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) z zastosowaniem załącznika I do rozp. 453/2010,
• Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2018, poz. 143).
9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności materiałów niebezpiecznych, zgodnie z „Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane”.
10. Wszystkie dokumenty, karty, gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) karty charakterystyki te winny być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza cenowego (opisu przedmiotu zamówienia) i przekazane Zamawiającemu najpóźniej
z chwilą dostarczenia towaru w dniu dostawy. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.
11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów przyjętych do wyceny. Użyte oznaczenia i nazwy w opisach przedmiotu zamówienia mają charakter poglądowy i służą jedynie do łatwiejszej identyfikacji. Podana marka lub nazwa handlowa określa standard, klasę produktu, a nie konkretną markę lub producenta.
12. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne. Zastosowane przez Wykonawcę wyroby, materiały i artykuły winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne, czyli „równoważne”.
Produkt równoważny nie może mieć gorszych parametrów technicznych i jakościowych oraz niższego standardu od produktu wskazanego.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, które Zamawiający dopuszcza jako oferty równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. |
GuidZP400 |
bd03e35f-8c99-4c0d-bec2-86fb3cb47b20
|
Biuletyn |
538496-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
|
Regon |
280603684
|
Zamawiajacy adres ulica |
Saperska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-073
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 32 28 15
|
Zamawiajacy fax |
261 32 34 50
|
Zamawiajacy email |
22wog.zamowienia@ron.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Skarb Państwa - 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.22wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska bud. nr 1 kancelaria jawna pok. 32
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawy farb, rozpuszczalników, materiałów ogólnobudowlanych”
|
Numer referencyjny |
423/26/449/01/450/08/D/PN/18/ZC/K
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy farb, rozpuszczalników, materiałów ogólnobudowlanych zwanych dalej materiałem lub towarem, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
2. Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający w części 1,2,5 przewiduje zastosowanie prawa opcji. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości określone jako opcja w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. Opcja - dostarczanie do Zamawiającego poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia na wezwanie/ zamówienie Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych, w terminie obowiązywania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.
4. Koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie, rozładunek oraz składowanie wyznaczonym miejscu, do magazynów Zamawiającego: ul. Ornecka 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Saperska 1, 10 -073 Olsztyn, ul. Dąbrowskiego, Olsztyn.
6. Wszystkie materiały będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe,
w oryginalnych opakowaniach producenta, z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w IV kwartale 2017r.
7. Zamówiony towar musi być dostarczony w początkowym terminie jego przydatności do użycia i odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartym w „deklaracji zgodności” lub „certyfikacie zgodności” producenta (tam gdzie wymagane).
8. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był dostarczony do magazynu wraz z kartami charakterystyki substancji niebezpiecznych, zgodnie z:
• Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 453/2010 z dnia 20 maja 2010 r. zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18.12.2006 w sprawie rejestracji, oceny i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) z zastosowaniem załącznika I do rozp. 453/2010,
• Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2018, poz. 143).
9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności materiałów niebezpiecznych, zgodnie z „Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane”.
10. Wszystkie dokumenty, karty, gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) karty charakterystyki te winny być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza cenowego (opisu przedmiotu zamówienia) i przekazane Zamawiającemu najpóźniej
z chwilą dostarczenia towaru w dniu dostawy. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.
11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów przyjętych do wyceny. Użyte oznaczenia i nazwy w opisach przedmiotu zamówienia mają charakter poglądowy i służą jedynie do łatwiejszej identyfikacji. Podana marka lub nazwa handlowa określa standard, klasę produktu, a nie konkretną markę lub producenta.
12. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne. Zastosowane przez Wykonawcę wyroby, materiały i artykuły winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne, czyli „równoważne”.
Produkt równoważny nie może mieć gorszych parametrów technicznych i jakościowych oraz niższego standardu od produktu wskazanego.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, które Zamawiający dopuszcza jako oferty równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
44100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda następujących dokumentów:
* odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. lub wskazania przez Wykonawcę możliwości ich pobrania za pomocą bezpłatnych, ogólnodostępnych baz danych wskazując adres strony internetowej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda w szczególności:
dla części 3:
* aprobata techniczna Instytutu Badawczego Dróg i Mostów.
dla części 1,2,4,5:
* karty katalogowe, specyfikacje techniczne i opisy wskazanych produktów, karty charakterystyki oferowanego produktu równoważnego, „deklarację zgodności” lub „certyfikat zgodności” producenta lub inny dokument potwierdzający jego wymagania dotyczące właściwości przedmiotu zamówienia, jego cech technicznych i jakościowych. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub tłumaczeniem na język polski.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229 t.j.) złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku jednej oferty Zamawiający może odstąpić od żądania złożenia oświadczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 – farby i materiały ogólnobudowlane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są „Dostawy farb i materiałów ogólnobudowlanych” zwanych dalej materiałem lub towarem, w ilościach i asortymencie (farby, rozcieńczalniki, impregnaty, gładź, cement, silikony, kleje, taśmy, pędzle, fugi, terakota) wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.2. Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia.3. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości określone jako opcja w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. Opcja - dostarczanie do Zamawiającego poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia na wezwanie/ zamówienie Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych, w terminie obowiązywania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.4.Koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2 - dostawa stali i wyrobów metalowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44212510-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są „Dostawy stali i wyrobów metalowych” zwanych dalej materiałem lub towarem, w ilościach i asortymencie (blacha, stal, kątowniki, kołki rozporowe, nakrętki, śruby, klamki, zamki meblowe, drzwiowe, zawiasy), wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.2. Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia.3. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości określone jako opcja w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. Opcja - dostarczanie do Zamawiającego poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia na wezwanie/ zamówienie Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych, w terminie obowiązywania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.4.Koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3 – dostawa prefabrykowanych żelbetowych wielootworowych płyt drogowych typu JOMB
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa prefabrykowanych żelbetowych wielootworowych płyt drogowych typu JOMB w ilości 400 sztuk, o wymiarach 100x75x12,5cm, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w ilościach do
m. Olsztyn, ul. Saperska 1. 2.Parametry: podwójnie zbrojone, koloru szarego, odporność na ściskanie, klasa betonu => C 25/30, rysy i odpryski – brak (przy ocenie z odległości 2 m i oświetleniu naturalnym), nasiąkliwość <= 0,5%, odporność na działanie mrozu, stopień mrozoodporności => F 100, odporność na ścieranie <= 18000/5000 mm3/mm2, cechy prętów stalowych – granica plastyczności stali mrozoodporności fyk=500 N/mm2, grubość otulenia (zbrojenia główne) 30mm (+- 5 mm). Dostarczone nowe płyty żelbetowe nie mogą być uszkodzone, nie mogą posiadać rys, pęknięć ani ubytków.3.Płyty muszą być dopuszczone do powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym prawem, na podstawie certyfikatów zgodności oraz aprobat technicznych.
1) dokumenty wymagany od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona: Aprobata Techniczna Instytutu Badawczego Dróg i Mostów,
2) dokumenty wymagane przy dostawie: Deklaracja Zgodności,
4.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia (w tym transportu). Dostawa będzie weryfikowana przez Zamawiającego i przy niespełnieniu powyższych wymagań może nie zostać odebrana.5.Koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4 – dostawa farb, preparatów i innych wyrobów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są „Dostawy farb, preparatów i innych wyrobów” zwanych dalej materiałem lub towarem, w ilościach i asortymencie (farby, rozcieńczalniki, impregnaty, gładź, cement, silikony, kleje, taśmy, pędzle, fugi, terakota) wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.2. Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia. Koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5 – dostawa materiałów, środków konserwacyjnych, materiałów eksploatacyjno-technicznych i wyrobów jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44480000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są „Dostawy materiałów, środków konserwacyjnych, materiałów eksploatacyjno-technicznych i wyrobów jednorazowego użytku” zwanych dalej materiałem lub towarem, w ilościach i asortymencie (farby, odrdzewiacz, biteks, środki czyszczące i zabezpieczające do pojazdów, szpachla samochodowa, rozpuszczalniki, smary, płyny do spryskiwaczy) wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.2.Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia.3.Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości określone jako opcja w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. Opcja - dostarczanie do Zamawiającego poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia na wezwanie/ zamówienie Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych, w terminie obowiązywania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.4.Koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
|
| |