„Dostawy farb, rozpuszczalników, materiałów ogólnobudowlanych”

Data publikacji 2018-03-30
Data zakończenia 2018-04-10 00:00:00
Instytucja 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Farby, lakiery i mastyksy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538496-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 441000001, 448000008, 442125107, 441110001, 444800008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy farb, rozpuszczalników, materiałów ogólnobudowlanych zwanych dalej materiałem lub towarem, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
2. Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający w części 1,2,5 przewiduje zastosowanie prawa opcji. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości określone jako opcja w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. Opcja - dostarczanie do Zamawiającego poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia na wezwanie/ zamówienie Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych, w terminie obowiązywania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.
4. Koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie, rozładunek oraz składowanie wyznaczonym miejscu, do magazynów Zamawiającego: ul. Ornecka 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Saperska 1, 10 -073 Olsztyn, ul. Dąbrowskiego, Olsztyn.
6. Wszystkie materiały będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe,
w oryginalnych opakowaniach producenta, z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w IV kwartale 2017r.
7. Zamówiony towar musi być dostarczony w początkowym terminie jego przydatności do użycia i odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartym w „deklaracji zgodności” lub „certyfikacie zgodności” producenta (tam gdzie wymagane).
8. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był dostarczony do magazynu wraz z kartami charakterystyki substancji niebezpiecznych, zgodnie z:
• Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 453/2010 z dnia 20 maja 2010 r. zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18.12.2006 w sprawie rejestracji, oceny i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) z zastosowaniem załącznika I do rozp. 453/2010,
• Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2018, poz. 143).
9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności materiałów niebezpiecznych, zgodnie z „Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane”.
10. Wszystkie dokumenty, karty, gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) karty charakterystyki te winny być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza cenowego (opisu przedmiotu zamówienia) i przekazane Zamawiającemu najpóźniej
z chwilą dostarczenia towaru w dniu dostawy. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.
11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów przyjętych do wyceny. Użyte oznaczenia i nazwy w opisach przedmiotu zamówienia mają charakter poglądowy i służą jedynie do łatwiejszej identyfikacji. Podana marka lub nazwa handlowa określa standard, klasę produktu, a nie konkretną markę lub producenta.
12. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne. Zastosowane przez Wykonawcę wyroby, materiały i artykuły winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne, czyli „równoważne”.
Produkt równoważny nie może mieć gorszych parametrów technicznych i jakościowych oraz niższego standardu od produktu wskazanego.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, które Zamawiający dopuszcza jako oferty równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bd03e35f-8c99-4c0d-bec2-86fb3cb47b20
Biuletyn 538496-N-2018
Zamawiajacy nazwa 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
Regon 280603684
Zamawiajacy adres ulica Saperska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-073
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 261 32 28 15
Zamawiajacy fax 261 32 34 50
Zamawiajacy email 22wog.zamowienia@ron.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Skarb Państwa - 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.22wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska bud. nr 1 kancelaria jawna pok. 32
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawy farb, rozpuszczalników, materiałów ogólnobudowlanych”
Numer referencyjny 423/26/449/01/450/08/D/PN/18/ZC/K
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy farb, rozpuszczalników, materiałów ogólnobudowlanych zwanych dalej materiałem lub towarem, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 2. Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający w części 1,2,5 przewiduje zastosowanie prawa opcji. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości określone jako opcja w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. Opcja - dostarczanie do Zamawiającego poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia na wezwanie/ zamówienie Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych, w terminie obowiązywania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym. 4. Koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie, rozładunek oraz składowanie wyznaczonym miejscu, do magazynów Zamawiającego: ul. Ornecka 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Saperska 1, 10 -073 Olsztyn, ul. Dąbrowskiego, Olsztyn. 6. Wszystkie materiały będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta, z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w IV kwartale 2017r. 7. Zamówiony towar musi być dostarczony w początkowym terminie jego przydatności do użycia i odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartym w „deklaracji zgodności” lub „certyfikacie zgodności” producenta (tam gdzie wymagane). 8. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był dostarczony do magazynu wraz z kartami charakterystyki substancji niebezpiecznych, zgodnie z: • Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 453/2010 z dnia 20 maja 2010 r. zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18.12.2006 w sprawie rejestracji, oceny i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) z zastosowaniem załącznika I do rozp. 453/2010, • Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2018, poz. 143). 9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności materiałów niebezpiecznych, zgodnie z „Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane”. 10. Wszystkie dokumenty, karty, gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) karty charakterystyki te winny być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza cenowego (opisu przedmiotu zamówienia) i przekazane Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru w dniu dostawy. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski. 11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów przyjętych do wyceny. Użyte oznaczenia i nazwy w opisach przedmiotu zamówienia mają charakter poglądowy i służą jedynie do łatwiejszej identyfikacji. Podana marka lub nazwa handlowa określa standard, klasę produktu, a nie konkretną markę lub producenta. 12. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne. Zastosowane przez Wykonawcę wyroby, materiały i artykuły winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne, czyli „równoważne”. Produkt równoważny nie może mieć gorszych parametrów technicznych i jakościowych oraz niższego standardu od produktu wskazanego.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, które Zamawiający dopuszcza jako oferty równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 44100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda następujących dokumentów: * odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. lub wskazania przez Wykonawcę możliwości ich pobrania za pomocą bezpłatnych, ogólnodostępnych baz danych wskazując adres strony internetowej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda w szczególności: dla części 3: * aprobata techniczna Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. dla części 1,2,4,5: * karty katalogowe, specyfikacje techniczne i opisy wskazanych produktów, karty charakterystyki oferowanego produktu równoważnego, „deklarację zgodności” lub „certyfikat zgodności” producenta lub inny dokument potwierdzający jego wymagania dotyczące właściwości przedmiotu zamówienia, jego cech technicznych i jakościowych. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229 t.j.) złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku jednej oferty Zamawiający może odstąpić od żądania złożenia oświadczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 – farby i materiały ogólnobudowlane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są „Dostawy farb i materiałów ogólnobudowlanych” zwanych dalej materiałem lub towarem, w ilościach i asortymencie (farby, rozcieńczalniki, impregnaty, gładź, cement, silikony, kleje, taśmy, pędzle, fugi, terakota) wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.2. Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia.3. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości określone jako opcja w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. Opcja - dostarczanie do Zamawiającego poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia na wezwanie/ zamówienie Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych, w terminie obowiązywania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.4.Koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 - dostawa stali i wyrobów metalowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44212510-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są „Dostawy stali i wyrobów metalowych” zwanych dalej materiałem lub towarem, w ilościach i asortymencie (blacha, stal, kątowniki, kołki rozporowe, nakrętki, śruby, klamki, zamki meblowe, drzwiowe, zawiasy), wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.2. Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia.3. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości określone jako opcja w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. Opcja - dostarczanie do Zamawiającego poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia na wezwanie/ zamówienie Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych, w terminie obowiązywania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.4.Koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 – dostawa prefabrykowanych żelbetowych wielootworowych płyt drogowych typu JOMB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa prefabrykowanych żelbetowych wielootworowych płyt drogowych typu JOMB w ilości 400 sztuk, o wymiarach 100x75x12,5cm, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w ilościach do m. Olsztyn, ul. Saperska 1. 2.Parametry: podwójnie zbrojone, koloru szarego, odporność na ściskanie, klasa betonu => C 25/30, rysy i odpryski – brak (przy ocenie z odległości 2 m i oświetleniu naturalnym), nasiąkliwość <= 0,5%, odporność na działanie mrozu, stopień mrozoodporności => F 100, odporność na ścieranie <= 18000/5000 mm3/mm2, cechy prętów stalowych – granica plastyczności stali mrozoodporności fyk=500 N/mm2, grubość otulenia (zbrojenia główne) 30mm (+- 5 mm). Dostarczone nowe płyty żelbetowe nie mogą być uszkodzone, nie mogą posiadać rys, pęknięć ani ubytków.3.Płyty muszą być dopuszczone do powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym prawem, na podstawie certyfikatów zgodności oraz aprobat technicznych. 1) dokumenty wymagany od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona: Aprobata Techniczna Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, 2) dokumenty wymagane przy dostawie: Deklaracja Zgodności, 4.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia (w tym transportu). Dostawa będzie weryfikowana przez Zamawiającego i przy niespełnieniu powyższych wymagań może nie zostać odebrana.5.Koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4 – dostawa farb, preparatów i innych wyrobów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są „Dostawy farb, preparatów i innych wyrobów” zwanych dalej materiałem lub towarem, w ilościach i asortymencie (farby, rozcieńczalniki, impregnaty, gładź, cement, silikony, kleje, taśmy, pędzle, fugi, terakota) wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.2. Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia. Koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5 – dostawa materiałów, środków konserwacyjnych, materiałów eksploatacyjno-technicznych i wyrobów jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44480000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są „Dostawy materiałów, środków konserwacyjnych, materiałów eksploatacyjno-technicznych i wyrobów jednorazowego użytku” zwanych dalej materiałem lub towarem, w ilościach i asortymencie (farby, odrdzewiacz, biteks, środki czyszczące i zabezpieczające do pojazdów, szpachla samochodowa, rozpuszczalniki, smary, płyny do spryskiwaczy) wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.2.Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia.3.Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości określone jako opcja w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. Opcja - dostarczanie do Zamawiającego poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia na wezwanie/ zamówienie Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych, w terminie obowiązywania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.4.Koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)