GuidZP400 |
264a61e2-f330-4963-b1d8-16d42b4a22d2
|
Biuletyn |
539011-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Przeworsk
|
Regon |
65090051300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bernardyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Przeworsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
(16) 648 7397,
|
Zamawiajacy fax |
(16) 648 7397
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@przeworsk.net.pl,
|
Adres strony url |
www.przeworsk.net.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „ OMNIBUS – kompleksowy program rozwoju szkoły”.” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Działanie 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przeworsk.net.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przeworsk.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Operator pocztowy, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Przeworsku, ul. Bernardyńska 1a, 37 - 200 Przeworsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu TIK dla Gminy Przeworsk w ramach projektu pn. „OMNIBUS -kompleksowy program rozwoju szkoły’’
|
Numer referencyjny |
ROVII.271.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK (zwany dalej jako sprzęt ) w ramach projektu partnerskiego „OMNIBUS -kompleksowy program rozwoju szkoły’’ w celu zwiększenia wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnej w procesie nauczania oraz rozwinięcie kompetencji informatycznych wśród uczniów oraz nauczycieli. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących szkołach: Gimnazjum nr 1 w Nowosielcach, Gimnazjum w Gorliczynie, Szkoła Podstawowa w Świętoniowej, Szkoła Podstawowa w Rozborzu oraz Szkoła Podstawowa w Urzejowicach. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do wskazanych przez Zamawiającego pracowni dydaktycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( zwany dalej SOPZ) znajduje się w Załączniku 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
do 30 dni od dnia podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ)
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia –nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie ( załącznik nr 3 do SIWZ)
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w złożonych dokumentach.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
- jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego lub multimedialnego lub interaktywnego o wartości minimum 200 000,00 zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
UWAGA! Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza się nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
b) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy Pzp :
- Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
- Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o
których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.
U. z 2016 r. poz. 716);
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ - (Wykaz dostaw)
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzić będą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
6.1. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę.
2) Wraz z ofertą należy złożyć:
a) Kalkulacje cenową sporządzoną na podstawie załącznika nr 9 do SIWZ.
b) Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 oraz załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza,
d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza.
e) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 – Grupa kapitałowa, a pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się zmiany umowy w wyniku wystąpienia następujących zdarzeń:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy,
3) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
4) wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w ogłoszeniu, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego,
5) zmiany Podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego Podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. IX ogłoszenia,
6) w przypadku, gdy zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
7) zmiany Podwykonawcy, o którym mowa w art. 36b ust. 1 ustawy, pod warunkiem spełnienia warunków określonych w § 7,
8) pozostałe zmiany określone w umowie.
2. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w wyniku wystąpienia następujących zdarzeń:
1) stawki podatku od towarów i usług,
− jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,
2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiednio zmniejszeniu, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie zrealizowane dostawy oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z realizacją umowy.
3. Przewidziane w umowie zmiany nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia na nie zgody. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży uzasadnienie powstałej okoliczności.
4. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony.
|
IV 4 4 data |
2018-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|