Dostawy drobnego sprzętu medycznego: żeli, masek, elektrod, szyn, wkładów i pieluch z podziałem na pakiety dla Szpitala Dziecięcego

Data publikacji 2018-03-30
Data zakończenia 2018-04-11 00:00:00
Instytucja Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537292-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 337712007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa drobnego sprzętu medycznego: żeli, masek, elektrod, szyn, wkładów i pieluch z podziałem na pakiety dla Szpitala Dziecięcego. W zakresie: Pakiet nr 1 - Żele i pasty; Pakiet nr 2 - Maski i zestawy; Pakiet nr 3 - Elektrody; Pakiet nr 4 - Szyny do palców; Pakiet nr 5 - Wkłady jednorazowe; Pakiet nr 6 - Pieluchy i pieluchomajtki jednorazowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 70223010-7be3-4013-a310-e6a23b42cd8e
Biuletyn 537292-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 29735900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Niekłańska
Zamawiajacy adres numer domu 42484
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03924
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 098 403
Zamawiajacy fax 225 098 404
Zamawiajacy email zp@nieklanska.pl
Adres strony url www.nieklanska.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nieklanska.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1) Ofertę (formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami) należy składać w nieprzejrzystym i zamkniętym opakowaniu. Opakowanie powinno być zabezpieczone w sposób, który uniemożliwia bezśladowe otwarcie (np. podpisane na wszystkich połączeniach).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych, Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ Adres: 03-924 Warszawa, ul. Niekłańska 4/24; budynek F, II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy drobnego sprzętu medycznego: żeli, masek, elektrod, szyn, wkładów i pieluch z podziałem na pakiety dla Szpitala Dziecięcego
Numer referencyjny RZP-16/MS/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa drobnego sprzętu medycznego: żeli, masek, elektrod, szyn, wkładów i pieluch z podziałem na pakiety dla Szpitala Dziecięcego. W zakresie: Pakiet nr 1 - Żele i pasty; Pakiet nr 2 - Maski i zestawy; Pakiet nr 3 - Elektrody; Pakiet nr 4 - Szyny do palców; Pakiet nr 5 - Wkłady jednorazowe; Pakiet nr 6 - Pieluchy i pieluchomajtki jednorazowe
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2) Zgodnie z art. 26 ust. 2 uPzp Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej złoży, w terminie 5 dni od otrzymania wezwania, oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia: a) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 uPzp (tzw. obligatoryjnych podstaw wykluczenia), Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, przedstawi dokumenty określone w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), tj.: a) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;- oryginał ; b) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1785) - oryginał; c) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; d) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - oryginał. b) w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 uPzp (tzw. fakultatywnych podstaw wykluczenia), Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, przedstawi dokumenty określone w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), tj.: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; c) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 8.3. Dokumenty składane na wezwanie: a) Dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty zakwalifikowane, jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity, Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.) posiadają odpowiedni Certyfikat CE, Deklarację zgodności lub Deklarację zgodności ze znakiem CE oraz dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium. b) W przypadku, gdy następuje pierwsze udostępnienie na terytorium państwa członkowskiego wyrobu gotowego do użycia w celu jego używania zgodnie z przewidzianym zastosowaniem (wprowadzenie do używania), Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów wymaganych ustawą o wyrobach medycznych, o wprowadzeniu wyrobu do używania. c) Dokumenty dotyczące produktów zakwalifikowanych jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 2211 z późn. zm.) tj. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Prezesa Urzędu Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską d) Odpowiednie dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania, w przypadku jeśli nie podlegają w/w przepisom. e) Na potwierdzenie warunków granicznych należy złożyć aktualne katalogi ze zdjęciami i opisami oferowanych artykułów. f) Świadectwo Państwowego Zakładu Higieny oraz pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka (dotyczy pakietu nr 6 poz. 1-5). g) Wzory oferowanych artykułów na potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia w ilości: Pakiet nr 2 – po jednym wzorze oferowanych artykułów do każdej pozycji Pakiet nr 3 – po jednym wzorze oferowanych artykułów do każdej pozycji Pakiet nr 4 – po jednym wzorze oferowanych artykułów do każdej pozycji Wzory powinny być opisane w sposób umożliwiający identyfikację, którego pakietu i pozycji dotyczy dany artykuł. h) Zamawiający w przypadku wątpliwości co do zgodności zaoferowanych artykułów z zapisami SIWZ zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do złożenia wzorów zaoferowanych artykułów (Pakiet nr 1, 6,). Dokumenty prosimy przygotować w kolejności zgodnej z porządkiem zapisanym w SIWZ i oznakować np.: dot. Pakiet 1 poz.1… itd.
Inne dokumenty niewymienione 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt. 2 ppkt. 1 tiret pierwszy lit. c niniejszego rozdziału - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) zamiast dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt. 2 ppkt. 1 tiret drugi lit. a, b i c niniejszego rozdziału - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy do wystawienia oświadczeń stosuje się odpowiednio jak w przypadku dokumentów które oświadczenia te zastępują. 5) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 2 pkt. 2 ppkt. 1 tiret pierwszy lit. c niniejszego rozdziału, składa ten dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 uPzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) W przypadkach określonych w art. 22a uPzp (poleganie na zasobach innych podmiotów oraz dotyczące podwykonawców) Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty, o których mowa: w § 9 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz ust. 2 Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) w zakresie nie szerszym niż są wymagane od Wykonawcy oraz Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dotyczących Podwykonawcy określonych w § 9 ust. 3 Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) w zakresie nie szerszym niż są wymagane od Wykonawcy. Oświadczenia należy złożyć w oryginale, natomiast dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wszelkie dokumenty mogą być podpisywane i poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego pełnomocnika. 7) Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika zobowiązany jest dołączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania go. Z treści pełnomocnictwa musi jasno i bez wątpliwości wynikać zakres umocowania pełnomocnika do podejmowanych w imieniu Wykonawcy czynności. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale. 8) Pozostałe dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 8.1. Dokumenty składane do oferty: a. Kopia dowodu wniesienia wadium (informacyjnie); b. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 uPzp (spółki cywilne, konsorcja) - pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli Wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach - jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania - oryginał. UWAGA: Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 2168) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 uPzp). W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika, należy podać adres pełnomocnika, na jaki ma być wysyłana korespondencja. 8.2. Dokumenty składane samodzielnie: a) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp - Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Wykonawca składa oświadczenie bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy sytuacji gdy oferty w postępowaniu złożyli wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej).
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium: Pakiet nr 1 w kwocie 300,00 zł (słownie: trzysta złotych i 00/100) Pakiet nr 2 w kwocie 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych i 00/100) Pakiet nr 3 w kwocie 200,00 zł (słownie: dwieście złotych i 00/100) Pakiet nr 4 w kwocie 100,00 zł (słownie: sto złotych i 00/100) Pakiet nr 5 w kwocie 600,00 zł (słownie: sześćset złotych i 00/100) Pakiet nr 6 w kwocie 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych i 00/100) Wadium należy wniesc przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: a) Zmiana stron umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. b) Zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy. c) Zmiana cen jednostkowych brutto na niższe niż zaoferowane. d) Wystąpi przejściowy brak artykułu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu artykułu zamiennego o parametrach nie gorszych od artykułu objętego przedmiotem zamówienia; e) Zmiana oferowanych artykułów w przypadku wycofania z rynku oraz wstrzymania produkcji (w cenie nie wyższej niż oferowane produkty), przy jednoczesnym dostarczeniu artykułu zamiennego o parametrach nie gorszych od artykułu objętego przedmiotem zamówienia; f) zmiana numeru katalogowego artykułu; g) zmiana nazwy artykułu przy zachowaniu jego parametrów; h) Dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie; i) Zmiana urzędowa stawki podatku VAT przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów o zmianie stawki podatku VAT); j) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (zgodnie z art.142 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych); k) zmiana zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (zgodnie z art.142 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
IV 4 4 data 2018-04-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ŻELE I PASTY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa drobnego sprzętu medycznego: żeli, masek, elektrod, szyn, wkładów i pieluch z podziałem na pakiety dla Szpitala Dziecięcego. W zakresie: Pakiet nr 1 - Żele i pasty
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa MASKI I ZESTAWY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Pakiet nr 2 – po jednym wzorze oferowanych artykułów do każdej pozycji
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa drobnego sprzętu medycznego: żeli, masek, elektrod, szyn, wkładów i pieluch z podziałem na pakiety dla Szpitala Dziecięcego. W zakresie: Pakiet nr 2 - Maski i zestawy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ELEKTRODY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Pakiet nr 3 – po jednym wzorze oferowanych artykułów do każdej pozycji
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa drobnego sprzętu medycznego: żeli, masek, elektrod, szyn, wkładów i pieluch z podziałem na pakiety dla Szpitala Dziecięcego. W zakresie: Pakiet nr 3 - Elektrody;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa SZYNY DO PALCÓW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Pakiet nr 4 – po jednym wzorze oferowanych artykułów do każdej pozycji
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa drobnego sprzętu medycznego: żeli, masek, elektrod, szyn, wkładów i pieluch z podziałem na pakiety dla Szpitala Dziecięcego. W zakresie: Pakiet nr 4 - Szyny do palców;
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa WKŁADY JEDNORAZOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa drobnego sprzętu medycznego: żeli, masek, elektrod, szyn, wkładów i pieluch z podziałem na pakiety dla Szpitala Dziecięcego. W zakresie: Pakiet nr 5 - Wkłady jednorazowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PIELUCHY I PIELUCHOMAJTKI JEDNORAZOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33771200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa drobnego sprzętu medycznego: żeli, masek, elektrod, szyn, wkładów i pieluch z podziałem na pakiety dla Szpitala Dziecięcego. W zakresie: Pakiet nr 6 - Pieluchy i pieluchomajtki jednorazowe
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)