„Zakup wraz z dostawą urządzeń komputerowych oraz pakietów oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu”

Data publikacji 2018-03-30
Data zakończenia 2018-04-09 00:00:00
Instytucja Powiat Zawierciański
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538494-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzeń komputerowych oraz pakietów oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu, to jest:

A. Zestawy komputerowe – 27 kompletów, w skład których wchodzą: jednostka centralna + klawiatura + mysz + nagrywarka DVD + system operacyjny + pakiet biurowy
B. Monitory – 20 szt.
C. System operacyjny dla serwera

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu Specyfikacji techniczno-cenowej, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
II. Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiadał wad fizycznych i prawnych, pochodził z seryjnej produkcji, znajdował się w aktualnej ofercie producenta oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia – wymagane widoczne oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226). Dokumentem potwierdzającym legalność oznaczenia jest Certyfikat lub Deklaracja zgodności CE.
2. Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek ingerencji (poza producentem) w dostarczony przedmiot zamówienia przed dostawą do Zamawiającego (np. w odniesieniu do komputerów dokładanie pamięci RAM, wymiana dysku, procesora, podnoszenie oprogramowania układowego itp).
3. Zamawiający wymaga aby wszystkie zaoferowane komputery zostały wyprodukowane zgodnie:
a) z Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001 lub systemem równoważnym. Dokumentem potwierdzającym powyższe jest aktualny Certyfikat ISO 9001 lub dokument równoważny potwierdzający produkcję urządzeń komputerowych z zastosowaniem równoważnych środków zapewnienia jakości.
b) ze standardem Energy Star - Dokumentem potwierdzającym może być wydruk ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov to jest internetowej listy produktów certyfikowanych Energy Star.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostarczenia powyższych dokumentów w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, na każdym etapie postępowania.
4. Zamawiający wymaga aby zaoferowana Licencja i oprogramowanie:
a) było nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nie było aktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania.
b) pochodziło z legalnego źródła i posiadało wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz licencyjny itp.),
c) nie naruszało ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 880 ze zmianami).
d) pochodziło z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
5. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z jakimkolwiek roszczeniem przeciwko Zamawiającemu wynikającym z naruszenia praw autorskich, praw własności przemysłowej lub know-how, Wykonawca poniesie wszystkie koszty i wydatki z tym związane, wliczając w to koszty zapłacone przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich, których prawa zostały naruszone.
6. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek, wniesienie do pomieszczenia/pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz wszelkich innych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak serwis gwarancyjny oraz wsparcie techniczne.
7. Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt (komputery i monitory) objęty był gwarancją producenta realizowaną przez autoryzowany serwis producenta na okres 36 miesięcy.
8. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie z tytułu rękojmi na okres zgodny z udzieloną przez producenta danego sprzętu lub urządzenia gwarancją – odpowiednio.
III. Rozwiązania równoważne:
Wskazane w SIWZ lub Załącznikach do SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy Pzp. W związku z tym, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ – w odniesieniu do rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego nazwą producenta.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz jakościowych ma w szczególności gwarantować realizację dostawy zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych od określonych w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 00efee1f-d24d-49be-8e1b-d466c3d15f69
Biuletyn 538494-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Zawierciański
Regon 27625525200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Zawiercie
Zamawiajacy kod pocztowy 42-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 450 71 00
Zamawiajacy fax 326 721 971
Zamawiajacy email sod@zawiercie.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://pzzawiercie.peup.pl/zamowienia.seam
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wszelkie oświadczenia, wykazy, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Pisma do Zamawiającego należy składać w siedzibie Zamawiającego lub kierować na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Zawierciu, Wydział Rozwoju Inwestycyjnego Powiatu, Referat Zamówień Publicznych pok. 309 III piętro ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup wraz z dostawą urządzeń komputerowych oraz pakietów oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu”
Numer referencyjny RI-II.272.6.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu I. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzeń komputerowych oraz pakietów oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu, to jest: A. Zestawy komputerowe – 27 kompletów, w skład których wchodzą: jednostka centralna + klawiatura + mysz + nagrywarka DVD + system operacyjny + pakiet biurowy B. Monitory – 20 szt. C. System operacyjny dla serwera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu Specyfikacji techniczno-cenowej, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. II. Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiadał wad fizycznych i prawnych, pochodził z seryjnej produkcji, znajdował się w aktualnej ofercie producenta oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia – wymagane widoczne oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226). Dokumentem potwierdzającym legalność oznaczenia jest Certyfikat lub Deklaracja zgodności CE. 2. Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek ingerencji (poza producentem) w dostarczony przedmiot zamówienia przed dostawą do Zamawiającego (np. w odniesieniu do komputerów dokładanie pamięci RAM, wymiana dysku, procesora, podnoszenie oprogramowania układowego itp). 3. Zamawiający wymaga aby wszystkie zaoferowane komputery zostały wyprodukowane zgodnie: a) z Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001 lub systemem równoważnym. Dokumentem potwierdzającym powyższe jest aktualny Certyfikat ISO 9001 lub dokument równoważny potwierdzający produkcję urządzeń komputerowych z zastosowaniem równoważnych środków zapewnienia jakości. b) ze standardem Energy Star - Dokumentem potwierdzającym może być wydruk ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov to jest internetowej listy produktów certyfikowanych Energy Star. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostarczenia powyższych dokumentów w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, na każdym etapie postępowania. 4. Zamawiający wymaga aby zaoferowana Licencja i oprogramowanie: a) było nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nie było aktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania. b) pochodziło z legalnego źródła i posiadało wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz licencyjny itp.), c) nie naruszało ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 880 ze zmianami). d) pochodziło z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek. 5. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z jakimkolwiek roszczeniem przeciwko Zamawiającemu wynikającym z naruszenia praw autorskich, praw własności przemysłowej lub know-how, Wykonawca poniesie wszystkie koszty i wydatki z tym związane, wliczając w to koszty zapłacone przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich, których prawa zostały naruszone. 6. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek, wniesienie do pomieszczenia/pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz wszelkich innych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak serwis gwarancyjny oraz wsparcie techniczne. 7. Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt (komputery i monitory) objęty był gwarancją producenta realizowaną przez autoryzowany serwis producenta na okres 36 miesięcy. 8. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie z tytułu rękojmi na okres zgodny z udzieloną przez producenta danego sprzętu lub urządzenia gwarancją – odpowiednio. III. Rozwiązania równoważne: Wskazane w SIWZ lub Załącznikach do SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy Pzp. W związku z tym, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ – w odniesieniu do rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego nazwą producenta. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz jakościowych ma w szczególności gwarantować realizację dostawy zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych od określonych w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Pożądany termin realizacji zamówienia: minimalnie 14 dni a maksymalnie 30 dni od dnia wskazanego jako data zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. Sposób przyznawania punktów został opisany w Rozdziale XXII SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga: aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający samodzielnie pobierze w/w dokument z krajowej internetowej bazy danych (odpowiedniego publicznego Rejestru) i nie będzie wzywał Wykonawcy do złożenia tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określił warunków szczegółowych udziału w postępowaniu i w związku z tym nie wymaga składania dokumentów w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Rozdziale X SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczenia stanowią odpowiednio Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty Wykonawca załącza: a) Wypełniony zgodnie z instrukcją formularz Specyfikacji techniczno – cenowej stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z kalkulacją ceny. Formularz Specyfikacji techniczno – cenowej stanowi integralną część złożonej Oferty i nie podlega uzupełnieniu. b) Wyniki testów wydajności procesora w postaci wydruków raportów z oprogramowania testującego lub wydruków zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dla zestawów komputerowych opisanych w specyfikacji techniczno – cenowej stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ w tabeli A. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); d) Inny/e dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Rozdziału XIV SIWZ – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia: a. Certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego na świadczenie usług serwisowych lub innego dokumentu potwierdzającego, że serwis gwarancyjny realizowany będzie zgodnie z Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001 lub systemem równoważnym (dotyczy komputerów i monitorów); b. Dokumentu potwierdzającego, że firma serwisująca posiada autoryzację producenta komputerów i monitorów; c. Oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta lub inny dokument, z treści którego wynikać będzie że w przypadku awarii, wymagającej naprawy komputera poza miejscem użytkowania, dyski twarde pozostają u Zamawiającego. d. w przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). Nie przedłożenie przez Wykonawcę przed terminem wyznaczonym do podpisania umowy w/w dokumentów, będzie uznawane za uchylanie się od podpisania umowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej Umowy przy czym wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy, dopuszczalne w świetle Umowy i ustawy Pzp wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy obejmujące: a) wystąpienia „siły wyższej” – przez „siłę wyższą” należy rozumieć wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) ustawowej zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym wykonania umowy, c) zmiany dotyczącej terminu wyłącznie w przypadku zaistnienia okoliczności za które nie odpowiada Wykonawca np. w przypadku wydłużenia cyklu produkcyjnego lub dystrybucyjnego, przy czym Wykonawca musi pisemnie udokumentować zaistnienie takiej sytuacji, d) zmiany dotyczącej dostarczanego sprzętu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji lub oficjalnych kanałów dystrybucji, a dostępny będzie sprzęt równoważny, o parametrach nie gorszych niż w Ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że cena równoważnego modelu (typu, wersji) nie będzie wyższa niż wskazana w Ofercie (tzn. sprzęt równoważny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie wskazanego w Ofercie modelu (typu, wersji) z produkcji Wykonawca musi pisemnie udokumentować a Zamawiający musi wyrazić zgodę na dokonanie takiej zmiany. e) zmiany dotyczącej wynagrodzenia w przypadku zaistnienia okoliczności, określonych w lit. d) jeżeli cena sprzętu równoważnego będzie niższa od ceny wskazanej w Ofercie. f) jeżeli Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian.
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria TERMIN REALIZACJI
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)