Dostawa koncentratów białkowych, preparatów mlekozastępczych i granulatów dla cieląt oraz krów mlecznych do Stacji Badawczej IRZiBŻ PAN w Popielnie

Data publikacji 2018-03-30
Data zakończenia 2018-04-17 00:00:00
Instytucja Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pasza dla zwierząt

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538909-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 157000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa koncentratów białkowych, preparatów mlekozastępczych i granulatów dla cieląt oraz krów mlecznych do Stacji Badawczej IRZiBŻ PAN w Popielnie
1. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy - załącznik do SIWZ. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza możliwość ofert równoważnych, o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego.

3. Powyżej opisana ocena równoważności będzie przeprowadzona na zasadzie 0 – 1 (spełnia/nie spełnia).
4. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca dostarcza karty charakterystyki produktów potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego opisanych w opisie przedmiotu zamówienia w formularzu ofertowym.
5. Wraz z dostawą produktów Wykonawca zapewni doradztwo żywieniowe, dotyczące dostarczanych produktów, obejmujące stado krów mlecznych.
6. Zamawiający zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp ustanowił opcję. Wykonawca w cenie oferty uwzględni również opcję, jeżeli w danej pozycji Zamawiający taką określił. Zamawiający w okresie realizacji umowy może wykorzystać opcję, ale zobowiązuje się jedynie do zamówienia podstawowego w liczbie wskazanej w załączniku nr 1 w kolumnie Ilość (kolumna nr 5). Prawo opcji realizowane będzie na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji
7. Warunki dotyczące gwarancji:
Termin ważności dostarczonego produktu nie być krótszy niż 75% terminu standardowo oferowanego przez producenta, licząc od dnia jego dostawy. Procedura sprawdzania i potwierdzania zgodności dostarczonego zamówienia oraz sposób zgłaszania reklamacji zgodny z zapisami w załączniku - wzór umowy.
8. Umowa zostanie zawarta na okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.. Termin dostawy cząstkowej będzie zgodny z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie: maksymalnie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Dostawy cząstkowe odbywać się będą nie częściej niż 3 razy w miesiącu, w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym. Termin dostawy jest jednym z kryterium oceny ofert.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 13021621-164e-4920-b67b-d324deebe8cc
Biuletyn 538909-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie
Regon 128934000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tuwima
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10748
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 539 31 68
Zamawiajacy fax 89 539 31 47
Zamawiajacy email przetargi@pan.olsztyn.pl
Adres strony url www.pan.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Jednostka Naukowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.pan.olsztyn.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pan.olsztyn.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wersja papierowa złożona osobiście, poprzez posłańca lub operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie, ul. Bydgoska 5, 10-243 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa koncentratów białkowych, preparatów mlekozastępczych i granulatów dla cieląt oraz krów mlecznych do Stacji Badawczej IRZiBŻ PAN w Popielnie
Numer referencyjny ZP-PNK/D/2018/03/33
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa koncentratów białkowych, preparatów mlekozastępczych i granulatów dla cieląt oraz krów mlecznych do Stacji Badawczej IRZiBŻ PAN w Popielnie 1. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy - załącznik do SIWZ. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza możliwość ofert równoważnych, o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. 3. Powyżej opisana ocena równoważności będzie przeprowadzona na zasadzie 0 – 1 (spełnia/nie spełnia). 4. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca dostarcza karty charakterystyki produktów potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego opisanych w opisie przedmiotu zamówienia w formularzu ofertowym. 5. Wraz z dostawą produktów Wykonawca zapewni doradztwo żywieniowe, dotyczące dostarczanych produktów, obejmujące stado krów mlecznych. 6. Zamawiający zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp ustanowił opcję. Wykonawca w cenie oferty uwzględni również opcję, jeżeli w danej pozycji Zamawiający taką określił. Zamawiający w okresie realizacji umowy może wykorzystać opcję, ale zobowiązuje się jedynie do zamówienia podstawowego w liczbie wskazanej w załączniku nr 1 w kolumnie Ilość (kolumna nr 5). Prawo opcji realizowane będzie na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji 7. Warunki dotyczące gwarancji: Termin ważności dostarczonego produktu nie być krótszy niż 75% terminu standardowo oferowanego przez producenta, licząc od dnia jego dostawy. Procedura sprawdzania i potwierdzania zgodności dostarczonego zamówienia oraz sposób zgłaszania reklamacji zgodny z zapisami w załączniku - wzór umowy. 8. Umowa zostanie zawarta na okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.. Termin dostawy cząstkowej będzie zgodny z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie: maksymalnie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Dostawy cząstkowe odbywać się będą nie częściej niż 3 razy w miesiącu, w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym. Termin dostawy jest jednym z kryterium oceny ofert.
Cpv glowny przedmiot 15700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy) zobowiązany jest złożyć poniższe oświadczenia lub dokumenty. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 4) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza możliwość ofert równoważnych, o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. 2. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca dostarcza karty charakterystyki produktów potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego opisanych w opisie przedmiotu zamówienia w formularzu ofertowym.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie składa się w formie oryginału. 2. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) reprezentującą wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, w przypadku: 1) zmiana terminu realizacji umowy – w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Stron umowy, np. wystąpienie siły wyższej; 2) zmiana umowy: a) w przypadku wycofania towaru z obrotu, zmiany obowiązujących przepisów, braku dostaw towaru z powodu braku produkcji, tymczasowego wstrzymania produkcji - w takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę produktu równoważnego pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów, pod warunkiem wyrażenia przez Zamawiającego zgody na piśmie na dokonanie zmiany. Zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym – sprawdzenie równoważności produktu będzie przeprowadzone według zasad przyjętych na etapie wyboru oferty tj. opisanych w SIWZ. b) zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej lub objętości opakowania, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze stron umowy oraz o ile zamiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru (w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury towaru), c) zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu/grantu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu/grantu – w zakresie zmiany sposobu dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, d) w przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych, zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji umowy lub zmiany zakresu świadczeń wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa. Zamawiający wystąpi do Wykonawcy celem wprowadzenia zmian w umowie wynikających z powyżej wskazanych zmian. 3) innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą. 2. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami). W takim wypadku Strona wnioskująca o zmianę przedłoży drugiej stronie stosowne oświadczenie, złożone w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)